Αντέδρασε με δημόσια δήλωση του ο Οδυσσέας Μοιχαλίδας μετά την έρευνα της Αστυνομίας εις βάρος του για το αδίκημα της καταφρόνησης Δικαστηρίου.
Η «ανάρμοστη συμπεριφορά» διώκεται, η διαφθορά προστατεύεται, αναφέρει μεταξύ άλλων προσθέτοντας ότι όπου φιμώνεται η κριτική, βασιλεύει ο φόβος.
Αυτούσια η ανάρτηση του:
Όπου η δικαιοσύνη γίνεται εργαλείο εξουσίας, δεν υπάρχει δημοκρατία – υπάρχει καθεστώς. Όπου η «ανάρμοστη συμπεριφορά» διώκεται, η διαφθορά προστατεύεται. Όπου φιμώνεται η κριτική, βασιλεύει ο φόβος. Στις ανελεύθερες χώρες, η εξουσία δεν ενοχλείται από το ψέμα – τρομοκρατείται από την αλήθεια.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΛΜΑ
Την έντονη δυσαρέσκειά του εναντίον της στάσης που κρατούν τα κόμματα σχετικά με την έρευνα της Αστυνομίας σε βάρος του τέως Γενικού Ελεγκτή και προέδρου του κινήματος Άλμα, Οδυσσέα Μιχαηλίδη αναφορικά με το αδίκημα της καταφρόνησης Δικαστηρίου, εξέφρασε το ίδιο το κίνημα, σημειώνοντας πως «η σιωπή τους λέει περισσότερα από οποιανδήποτε δήλωση».
Σε ανάρτησή του στο Χ το κίνημα σημειώνει πως «όπως αποκαλύπτεται σήμερα στον Τύπο, ο Γενικός Εισαγγελέας ζήτησε και εξετάζει όλες τις τηλεοπτικές εμφανίσεις του Οδυσσέα Μιχαηλίδη, περιλαμβανομένης της εμφάνισης του στον δημοσιογράφο Αντρέα Κημήτρη στο ΡΙΚ, τον Δεκέμβριο 2024».
Παράλληλα επισημαίνοντας πως «αν αυτές οι πρακτικές σας θυμίζουν την Τουρκία του Ερντογάν ή την Ουγγαρία του Όρμπαν, δεν είναι τυχαίο», σημείωσε ότι όταν το κατεστημένο φοβάται, στρέφεται εμμονικά, εργαλειοποιώντας το κράτος δικαίου, κατά των αντιπάλων του. Αυτή η πρακτική είναι γνωστή. Το ενδιαφέρον, ωστόσο, που θέλουμε να αναδείξουμε, είναι την εκκωφαντική σιωπή των πολιτικών κομμάτων, σε αντίθεση με προσωπικότητες του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου, οι οποίες ύψωσαν τη φωνή τους, προασπίζοντας τις αξίες της φιλελεύθερης δημοκρατίας».
Καταλήγοντας, το κίνημα διερωτήθηκε γιατί σιωπούν τα κόμματα, σημειώνοντας πως «το ερώτημα μένει ανοιχτό και η απάντηση ανήκει στους πολίτες», ενώ τονίζει πως «η υπόθεση αυτή ξεπερνά το πρόσωπο του Οδυσσέα Μιχαηλίδη. Είναι τεστ αντοχής της Δημοκρατίας και της συνείδησης των θεσμών.