27.4 C
Nicosia
Δευτέρα 20 Μάιος 2024 | 13:58

Γενικές Ασφάλειες Κυπρου: Σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Η ανταπόκριση μιας ασφαλιστικής εταιρείας στις ζωτικές ανθρώπινες ανάγκες εργαζομένων, πελατών και συνεργατών είναι ισχυρό σημάδι αξιοπιστίας. Στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου καθ’ όλο το διάστημα του περιορισμού, θέσαμε τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας των ανθρώπων μας. Λάβαμε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφαρμόσαμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής στους εργασιακούς μας χώρους. Λήφθηκαν υπόψη πρόνοιες για οικογένειες με παιδιά ή ευάλωτα άτομα, έγιναν χωροταξικές αλλαγές, καθιερώθηκε η εξ αποστάσεως εργασία και η τηλεργασία, αντικαταστάθηκαν όλες οι συναντήσεις με τηλεδιασκέψεις και βιντεοδιασκέψεις, και πολλά άλλα.

Η υιοθέτηση και σταδιακή εισαγωγή καινοτόμων εργαλείων και συστημάτων επεκτείνεται και στην εμπειρία του πελάτη. Στις Γενικές στοχεύουμε όχι μόνο στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας που θα καλύπτει το σύνολο της σχέσης του πελάτη με την Εταιρεία (από τη λήψη προσφοράς μέχρι την πληρωμή μιας απαίτησης ή την τροποποίηση μιας κάλυψης). Η στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού των Γενικών έχει χτιστεί πάνω στο τρίπτυχο self-sufficiency, transparency, και personalization. Ενδεικτικά, μέσα από web tools και mobile apps, ο πελάτης θα μπορεί εύκολα, γρήγορα και με φιλικό τρόπο, να «χτίζει» προσωποποιημένες ασφαλιστικές λύσεις βάσει των επιλογών του, να επικοινωνεί και να ενημερώνεται, να αιτείται αλλαγές και να υποβάλλει αιτήματα, να εκτελεί τροποποιήσεις και πληρωμές, να βρίσκει πληροφορίες και στοιχεία που τον αφορούν, να υποβάλλει απαιτήσεις και να παρακολουθεί δυναμικά την εξέλιξη τους.

Η σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, αποτελεί το πολυτιμότερο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Με αυτοπεποίθηση δίνουμε έμφαση στις διαδικασίες που μας κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικούς στην κυπριακή αγορά. Απλοποιήσαμε το λειτουργικό μας μοντέλο και επενδύσαμε περαιτέρω στην ψηφιοποίηση των κύριων διαδικασιών μας. Ο πελάτης απέκτησε περισσότερη αμεσότητα και πολλαπλές επιλογές στην εξυπηρέτηση των αναγκών του. Εντείναμε τις διαδικασίες κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς η σχέση εμπιστοσύνης μας με τους πελάτες μας αποτελεί το πολυτιμότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, μέσα στο πλαίσιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζουν το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας στην Κύπρο «Οδηγώ με ασφάλεια», σε συνεργασία με το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας και το MKO Reaction. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους συμπολίτες μας και ιδιαίτερα τους νέους να δώσουν προσοχή στην υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση, μέσα από ολοκληρωμένη εκπαίδευση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Aπό βαρύτατη κρανιοεγκεφαλική κάκωση επήλθε ο θάνατος της άτυχης 77χρονης Ελένης – Την παρέσυρε όχημα

Ολοκληρώθηκε η νεκροτομή επί της σορού της 77χρονης, Ελένης Σταυρινίδου, η οποία έχασε τη ζωή της στην άσφαλτο το απόγευμα της Παρασκευής, 17 Μαΐου. Σύμφωνα...

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας “Ακίνητα” – Παγκόσμια άνοδος στις τιμές κατοικιών – Μη το χάσετε

Με πλούσιο ρεπορτάζ για τις τιμές των ακινήτων ανά το παγκόσμιο κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας "Ακίνητα", που εκδόθηκε με ανανεωμένο και εμπλουτισμένο...

Ζημιές παρουσιάζει το ΧΑΚ τη Δευτέρα

Ζημιές παρουσιάζει το ΧΑΚ στην πρώτη συνεδρία της εβδομάδας. Ο Γενικός Δείκτης (στις 12:48) βρισκόταν στις 157,43 μονάδες, παρουσιάζοντας πτώση σε ποσοστό 0,36%. Πτώση, σε...

Έναρξη Β’ Κύκλου υποβολής αιτήσεων για μεταπτυχιακές σπουδές στο ΤΕΠΑΚ

Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) ανακοινώνει την έναρξη του Β’ Κύκλου υποβολής αιτήσεων για μεταπτυχιακές σπουδές, επιπέδου Μάστερ, με έναρξη φοίτησης τον Σεπτέμβριο του 2024. Η...

Έσπασαν τον τάφο του Κώστα Βουτσά – Δείτε βίντεο

Το πρωί της Δευτέρας 20 Μαΐου ήρθαν στη δημοσιότητα, εικόνες από τον τάφο του Κώστα Βουτσά, μετά από ζημιές που υπέστη στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών. Η εκπομπή «Super...

Τέσσερις προτάσεις ΔΗΠΑ, κυρίως προς τις τράπεζες, για την οικονομία

Εύλογο χρονικό διάστημα στις τράπεζες για να υλοποιήσουν τις εισηγήσεις της ΔΗΠΑ και στην κυβέρνηση για να προχωρήσει σε μέτρα για το ψηλό κόστος...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!