Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

16.8 C
Nicosia
Σάββατο 3 Μαΐου 2025 | 9:13

Starbucks Chilled: ‘LIFT UP YOUR EVERYDAY’ Εταιρικό Event

Τα Starbucks Chilled, σε συνεργασία με την IPH  Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers LTD, οργάνωσαν τον Απρίλιο το πρώτο Starbucks ‘Lift Up Your Everyday’ event, με σκοπό την ενημέρωση, αλλά και την επιβράβευση, όλων των ομάδων που συμμετέχουν από το 2013 στην εξαιρετική πορεία των έτοιμων παγωμένων καφέδων Starbucks, στην κυπριακή αγορά.

Η χρονιά 2021 υπήρξε ορόσημο για τους έτοιμους καφέδες Starbucks, με ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και αύξηση αποτελεσμάτων πέραν του 36%, σε σύγκριση με το 2020.

Το event διεξήχθη στο Carob Mills στη Λεμεσό, με 60 συνολικά παρευρισκόμενους από το προσωπικό της εταιρείας, που είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη νέα καμπάνια του 2022, να απολαύσουν εκπληκτικά branded δώρα Starbucks, καθώς επίσης να λάβουν μέρος σε κληρώσεις με ακόμη μεγαλύτερα δώρα.

Τη γενική οργάνωση του event, την ενημέρωση, αλλά και την παρουσίαση των στοιχείων αυτών στην ομάδα της IPH,  ανέλαβε ο Brand Manager των έτοιμων παγωμένων καφέδων Starbucks στην Κύπρο, κ. Αλέξανδρος Παρασκευαΐδης,  ο οποίος προχώρησε και στην ανακοίνωση του νέου καλοκαιρινού πλάνου ενεργειών Starbucks ‘Lift Up the Everyday’.

Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει νέο εικαστικό για τις συσκευασίες των αγαπημένων γεύσεων Starbucks Chilled, νέες απίθανες προσθήκες στη γκάμα, καθώς επίσης και μια ευρεία διαφημιστική εκστρατεία σε επίπεδο digital, αλλά και outdoor.

Επιπρόσθετα, η ομάδα πωλήσεων της IPH, καθώς και το γραφειακό προσωπικό των τμημάτων Μάρκετινγκ και Αγορών, παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις που έδωσαν οι αντιπρόσωποι της εταιρείας ARLA|Starbucks, κ. Henrik Skaab και κ. Μανώλης Σερφιώτης, σχετικά με την πορεία των καφέδων Starbucks, αλλά και τους στόχους αυτής της μακροχρόνιας συνεργασίας.

Τις ευχαριστίες της, στις ομάδες της IPH, αλλά και στους καλεσμένους του event, εξέφρασε η Commercial Director της εταιρείας, κα. Μαργαρίτα Φωτιάδη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!