21.9 C
Nicosia
Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2024 | 1:00

Νέα καμπάνια της Lidl Κύπρου για ένα καλύτερο αύριο

Τα σύγχρονα brands οφείλουν να φωτίζουν τον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.Το όραμα και τη φιλοσοφία της Lidl Κύπρου μεταφέρεται στη νέα ολιστική επικοινωνία της εταιρίας με τη καμπάνια ,moving forward, όπου άρχισε να παρουσιάζεται και θα συνεχίσει να ξεδιπλώνεται τους επόμενους μήνες, η οποία αποτυπώνει τις βαθιές αρχές που διέπουν τη λειτουργία της.

Δέκα χρόνια μετά , η Lidl Κύπρου μένει ακέραιη στις αξίες και τη φιλοσοφία της και προσπαθεί για ένα καλύτερο αύριο, γιατί είναι στη φύση του ανθρώπου να προχωράει προς τα εμπρός. Έτσι και η νέα καμπάνια , απευθύνεται στον σύγχρονο κύπριο καταναλωτή, ο οποίος επιθυμεί να προχωράει μπροστά, να πρωτοπορεί και να γίνεται συνεχώς καλύτερος, όπως ακριβώς και η Lidl Κύπρου. Η Lidl το έχει στο DNA της, να μη σταματάει, και να προσπαθεί να κάνει καλύτερη τη ζωή στην Κύπρο, στην Ευρώπη, στον κόσμο.

H τηλεοπτική της διαφήμιση αφήνει μια νότα αισιοδοξίας που εμπνέει κάθε θεατή. «Σκέψου να έμενες ακίνητος, να μην προχωρούσες, να μην ανυπομονούσες. Δεν θα έβλεπες ποτέ τι σε περιμένει στη συνέχεια, Δεν είσαι περίεργος για τη συνέχεια;»

H Lidl Κύπρου έφερε στη χώρα την ευρωπαϊκή αντίληψη στα ψώνια με έξυπνες αγορές και νέα προϊόντα και εμπειρίες. Μέσα από τη διεθνή της ταυτότητά, τις δράσεις και τη φιλοσοφία της, η Lidl ενδυναμώνει τους τοπικούς παραγωγούς, ενισχύει την τοπική οικονομία, αναπτύσσει υγιές εργασιακό περιβάλλον, προσφέρει στην κοινωνία μέσω σημαντικών δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας και εφαρμόζει πρωτοπόρες πρακτικές βιωσιμότητας, οδηγώντας τον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.

Δεν έχει να κάνει μόνο με το διαφορετικό επιχειρησιακό μοντέλο, αλλά με μία εντελώς διαφορετική φιλοσοφία, η οποία διαφοροποιεί αισθητά τη Lidl και την καθιστά πρωτοπόρα τόσο στην τοπική όσο και στη διεθνή αγορά. Να κάνει τα πράγματα διαφορετικά και όχι απλώς να κάνει διάφορα πράγματα.

Η νέα τηλεοπτική ταινία διηγείται την ιστορία της σημερινής οικογένειας. Πρόκειται για μία απαιτητική εκστρατεία για την οποία χρειάστηκαν μήνες προετοιμασίας αλλά και μία συντονισμένη συνεργασία μεταξύ της ομάδας της Lidl Κύπρου, με το καθορισμό της στρατηγικής επικοινωνίας, τις δημιουργικές προτάσεις και προσεγγίσεις της διαφημιστικής εταιρίας Gnomi Integrated Communications και της εταιρίας παραγωγής Cube productions με τη σκηνοθετική οπτική του Γιώργο Ζαφείρη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Χωρίς μεταβολή κινήθηκε το ΧΑΚ – Στις 182,71 μονάδες ο γενικός δείκτης

Χωρίς ουσιαστικές μεταβολές ολοκληρώθηκε η χρηματιστηριακή συνάντηση της Πέμπτης το ΧΑΚ. Ο Γενικός Δείκτης, έκλεισε στις 182,71 μονάδες, χωρίς μεταβολή. Ο Δείκτης FTSE/CySE 20 έκλεισε στις...

Νασράλα: Μπορεί να θεωρηθεί κήρυξη πολέμου η παγίδευση συσκευών από Ισραήλ

Ο ηγέτης της οργάνωσης Χασάν Νασράλα αποκάλεσε τις επιθέσεις «τρομοκρατική ενέργεια» και «σφαγή». Υποστήριξε ότι το Ισραήλ έκανε την επίθεση γνωρίζοντας ότι υπήρχαν περισσότερες...

Προσπάθησε να μεταφέρει στην αποσκευή του 27 κιλά κάνναβη και συνελήφθη

Ενα πρόσωπο ηλικίας 23 ετών, συνελήφθη σήμερα Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου, στο αεροδρόμιο Λάρνακας στην αποσκευή του οποίου φέρονται να εντοπίστηκαν από Λειτουργούς του Τμήματος...

Σε δίκη παραπέμφθηκαν δυο πρόσωπα για υπόθεση διακίνησης μεταναστών

Σε δίκη ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού παραπέμφθηκαν, την Πέμπτη, 33χρονος και 34χρονος, οι οποίοι συνελήφθηκαν ως οι διακινητές αριθμού μεταναστών που εντοπίστηκαν τα...

Εκτόξευση αδειών οικοδομής τον Ιούνιο λόγω προώθησης καθυστερημένων αιτήσεων

Εκτόξευση παρουσίασε τον Ιούνιο ο αριθμός των αδειών οικοδομής, καθώς οι εκδοτικές αρχές προσπάθησαν να διεκπεραιώσουν τον όγκο από τις καθυστερημένες αιτήσεις πριν την...

Μεμονωμένες βροχές και πτώση θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

Απόψε, ο καιρός θα παραμείνει κυρίως αίθριος με τοπικά αυξημένες νεφώσεις, ωστόσο στα βόρεια τμήματα του νησιού, δεν αποκλείεται να σημειωθεί μεμονωμένη βροχή. Οι...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!