Με δύο καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.kotsovolos.cy και ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, η Κωτσόβολος ήρθε για να κάνει την ζωή μας καλύτερη, μέσα από ποικιλία προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας, άριστη εξυπηρέτηση, εξειδίκευση, ευκολίες πληρωμής και πρωτοποριακές υπηρεσίες. Εξάλλου, η ολοκληρωμένη καμπάνια λανσαρίσματος αυτό έχει σκοπό, να δώσει την υπόσχεση ότι η τεχνολογία έχει πια το σπίτι της στην Κύπρο και «γίνεται εμπειρία για να την δοκιμάσεις, πιο διασκεδαστική για να την απολαύσεις, τόσο εύκολο να την αποκτήσεις και πιο ουσιαστική για να την ζήσεις!»
Σε συνεργασία με τη Gnomi Integrated Communications στη Στρατηγική Επικοινωνίας και το δημιουργικό κομμάτι, τη Hub & Spoke στο κομμάτι των Μedia και τη DELEMA McCANN στο κομμάτι του PR, η Κωτσόβολος επιχειρεί να διαφοροποιηθεί και στην Κυπριακή αγορά και να δηλώσει με αυτοπεποίθηση ότι είναι ένα brand που θα ανταποκριθεί επάξια στις προσδοκίες του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
Η ταινία «Το σπίτι της τεχνολογίας», που επιμελήθηκε η Gnomi σε συνεργασία με την Green Olive, παρουσιάζει με έντεχνο τρόπο και φιλικό ύφος, στιγμές με τις οποίες όλοι μπορούν να ταυτιστούν, καθώς και με μια φρέσκια εικαστική ματιά το πόσο ενταγμένη είναι η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας, κάνοντάς την πιο ενδιαφέρουσα, πιο διασκεδαστική, πιο εύκολη και εν τέλει καλύτερη.
Τώρα πια ο Κύπριος καταναλωτής βρίσκει όλες τις συσκευές που επιθυμεί, όλες τις λύσεις που ψάχνει και την καθοδήγηση που χρειάζεται, κάτω από την ίδια στέγη – στο σπίτι της τεχνολογίας!
Η Κωτσόβολος, με σεβασμό και εμπιστοσύνη στη διαφημιστική αγορά της Κύπρου επέλεξε εξαιρετικούς συνεργάτες από την τοπική αγορά, φιλοδοξώντας να συνεισφέρει ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της διαφημιστικής αγοράς της Κύπρου.
Παράλληλα, με φιλοσοφία την «Καλύτερη Ζωή», η Κωτσόβολος ήρθε για ενισχύσει τη σχέση των Κύπριων καταναλωτών με την τεχνολογία, αποδίδοντάς της, τον ρόλο που της αξίζει.
Ξεκινώντας με 2 πόλεις, τη Λευκωσία και τη Λεμεσό, κάνει την αρχή σε μία δυναμικά υποσχόμενη πορεία στην Κύπρο.
Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (μέλος του Ομίλου Dixons Carphone plc)
Στην Κωτσόβολος πιστεύουμε στη συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη της εταιρείας και των 2.700 ανθρώπων μας. Εφαρμόζουμε πρώτα σε εμάς τους ίδιους την φιλοσοφία μας, το να ενδυναμώνουμε δηλαδή τους ανθρώπους για μια καλύτερη ζωή. Επενδύουμε στο δίκτυο των 92 καταστημάτων μας, δημιουργώντας δύο σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μετρώντας πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης και 350 workshops το χρόνο. Φροντίζουμε να παρέχουμε διαρκώς ευκαιρίες εξέλιξης, δημιουργώντας νέες ομάδες και νέα projects για τους ανθρώπους μας. Στόχος μας να αναδεικνύεται και να ενισχύεται το ταλέντο και η ανάγκη όλων μας για δημιουργία. Η καινοτομία είναι το πάθος μας, σχεδιάζουμε το αύριο και, εδώ και 70 χρόνια, φέρνουμε πρώτοι τις τεχνολογικές εξελίξεις για μία καλύτερη ζωή. Αυτή είναι η καθημερινή μας πρόκληση, να κάνουμε τη διαφορά, ώστε όλοι μας να είμαστε μέρος αυτής της εξέλιξης..
Σχετικά με την Dixons Carphone
Η Dixons Carphone plc είναι μια κορυφαία διεθνής Omni channel εταιρία λιανικής ηλεκτρικών ειδών, κινητών συσκευών και υπηρεσιών με 864 καταστήματα, 16 websites, 32.500 υπαλλήλους σε 8 χώρες. Βοηθάμε Όλον Τον Κόσμο Να Απολαμβάνει Συναρπαστική Τεχνολογία, σε κάθε σημείο επαφής μαζί τους. Είμαστε Νο1 στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου & της Ιρλανδίας, των Σκανδιναβικών χωρών και της Ελλάδας. Με πλήρη γκάμα υπηρεσιών και υποστήριξης, διευκολύνουμε τους πελάτες μας να ανακαλύπτουν, να επιλέγουν και να απολαμβάνουν τα προϊόντα τεχνολογίας καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής των προϊόντων. Τα Brands με τα οποία δραστηριοποιείται ο όμιλος Dixons Carphone στις επιμέρους χώρες συμπεριλαμβάνουν τα: Currys PC World και Carphone Warehouse σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία και την iD Mobile στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς επίσης τα Elkjøp, Elgiganten και Gigantti στη Σκανδιναβία. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούμαστε με το brand Κωτσόβολος, ενώ οι υπηρεσίες μας παρέχονται μέσω της Team Knowhow στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τη Σκανδιναβία.