Η έρευνα που έγινε μεταξύ 100+ πελατών μεγάλων οργανισμών του δημοσίου, του ημικρατικού, του τραπεζικού, και τηλεπικοινωνιακού τομέα καθώς και μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάλυψε τέσσερις κύριους τομείς με τα ακόλουθα αποτελέσματα:
Δείκτης (1 – 10) | |
Ποιότητα προσέγγισης από το τμήμα Πωλήσεων | 9.13 |
Ποιότητα προϊόντων | 9.13 |
Ποιότητα υπηρεσιών | 9.09 |
Γενικός βαθμός ικανοποίησης με την GCC | 8.99 |
Μας τιμά ιδιαίτερα ο ‘παγκόσμιας κλάσης’ δείκτης Net Promoter Score (NPS) που έχουμε πετύχει – 74/100. (Ο δείκτης NPS μετρά την προθυμία του συνεργάτη (πελάτη) να προτείνει την εταιρεία για συνεργασία σε άλλους. Σύμφωνα με το εργαλείο επιστημονικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας, οτιδήποτε πάνω από 70/100 θεωρείται ‘παγκόσμιας κλάσης’)
Ο εξαιρετικά ψηλός δείκτης ικανοποίησης πελατών που επιτυγχάνεται για 23η συνεχόμενη χρονιά, τιμά την εταιρεία και το προσωπικό της και ταυτόχρονα μας ωθεί για ακόμη πιο ψηλούς στόχους.
Ευχαριστούμε όλους μας τους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν και επιβεβαιώνουμε την δέσμευση της διεύθυνσης και του προσωπικού της εταιρείας για προϊόντα και υπηρεσίες που υπερέχουν.
H GCC Computers
Η GCC είναι στην κυπριακή αγορά πληροφορικής από το 1987. Πρωταρχικός στόχος της GCC είναι να παρέχει στους πελάτες της ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών υπηρεσιών και προϊόντων ανάλογα µε τις ανάγκες τους. Η επιχειρηματική κουλτούρα, οι δεξιότητες και η εμπειρία βοηθούν την GCC στο να παρέχει ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις στο δημόσιο, ιδιωτικό, τραπεζικό και χρηματοοικονομικό τομέα, υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και υπηρεσίες δημοσίας ωφέλειας.