Η πανδημία του COVID-19 επέφερε αναμφισβήτητα σοβαρό πλήγμα στον επιχειρηματικό κόσμο, με σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων να βρίσκονται αντιμέτωπες με προβλήματα επιβίωσης, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια να ξεπεράσουν τις σημαντικές προκλήσεις που δημιούργησε η κρίση. Ένα μεγάλο μέρος των προσπαθειών τους αφορά την προσαρμογή τους στο αναδυόμενο μοντέλο της απομακρυσμένης εργασίας, μέσα από την υιοθέτηση των απαραίτητων τεχνολογικών λύσεων που διασφαλίζουν την επιχειρηματική συνέχεια και την απρόσκοπτη εταιρική επικοινωνία, εσωτερικά και εξωτερικά.
Κάποιες επιχειρήσεις ήταν περισσότερο προετοιμασμένες για να ανταπεξέλθουν στις πρωτοφανείς συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, προνοώντας από νωρίς για τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, ωστόσο κάποιες άλλες βρέθηκαν εντελώς απροετοίμαστες. Έχοντας ταυτόχρονα να διαχειριστούν ζητήματα ρευστότητας, οι επιχειρήσεις που δεν είχαν τις απαραίτητες τεχνολογικές υποδομές, δεν ήταν σε θέση να αναβαθμίσουν τα επικοινωνιακά τους συστήματα και να εφαρμόσουν αποτελεσματικά το μοντέλο της τηλεργασίας.
Προσμετρώντας τα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετώπισε ο επιχειρηματικός κόσμος και με στόχο να στηρίξει τους πελάτες της σε αυτή τη δύσκολη και κρίσιμη περίοδο, η NEDECO Electronics Ltd αποφάσισε να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση που δεν έχει τον απαραίτητο τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό για να διασφαλίσει την επιχειρηματική της συνέχεια, τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα καινούριο τηλεφωνικό κέντρο νέας γενιάς, με ελάχιστο μηνιαίο κόστος.
Ειδικότερα, η νέα υπηρεσία της NEDECO Electronics Ltd, ALL-IN-ONE Business Telephony Service, επιτρέπει στις επιχειρήσεις τη μίσθωση ενός σύγχρονου ψηφιακού τηλεφωνικού συστήματος για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με δυνατότητα ανανέωσης του συμβολαίου. «Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής, οι μικρές επιχειρήσεις ή οποιεσδήποτε επιχειρήσεις που δεν έχουν διαθέσιμο κεφάλαιο για να αναβαθμίσουν τα συστήματα επικοινωνίας τους, είναι σε θέση να αποκτήσουν τον εξοπλισμό που χρειάζονται χωρίς να βγουν εκτός προϋπολογισμού», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NEDECO Electronics Ltd Λουκιανός Ράφτης.
Ο βασικός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται στο πλαίσιο της υπηρεσίας ALL-IN-ONE, είναι το τηλεφωνικό σύστημα IP “OXO Connect Evolution” της εταιρείας Alcatel-Lucent Enterprise, το οποίο παρέχει μια ασυναγώνιστη ψηφιακή εμπειρία επικοινωνίας, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης σε αυτό μέχρι και 300 υπαλλήλων. Επιπρόσθετα, το OXO Connect Evolution IP Telephony System προσφέρει πρόσβαση στην πλατφόρμα συνεργασίας Alcatel-Lucent Rainbow™ που βασίζεται σε cloud.
Ο συνδυασμός του OXO Connect Evolution και του Alcatel-Lucent Rainbow™ δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αναβαθμίσουν τόσο την εξωτερική όσο και την εσωτερική επικοινωνία τους, επιτρέποντας στο προσωπικό τους να επικοινωνεί άμεσα και αποτελεσματικά, είτε εργάζεται στο γραφείο, είτε από το σπίτι.
Ειδικότερα, η νέα υπηρεσία ALL-IN-ONE Business Telephony Service περιλαμβάνει:
Το τηλεφωνικό σύστημα
Τις συσκευές ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας
Voice Calls
Video Calls
Video Conferencing
Screen Sharing
Document Sharing
Voicemail
Εγκατάσταση & εκπαίδευση
Δωρεάν λογισμικές αναβαθμίσεις
Δωρεάν συντήρηση
Δωρεάν τεχνική υποστήριξη