22.8 C
Nicosia
Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024 | 16:31

Η BMW είναι ο «βασιλιάς» του YouTube

Το YouTube αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέσο αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία με τους πελάτες και τους φίλους της μάρκας – όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία νούμερα που καταγράφηκαν από την πλατφόρμα. Ο αριθμός συνδρομητών στο κανάλι της BMW στο YouTube έχει ανέβει στα 1,14 εκατομμύρια σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις. Τα βίντεο που αναρτώνται από την BMW έχουν καταγράψει περίπου 3,3 εκατομμύρια θεάσεις σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα, με τους χρήστες να περνούν περίπου 6,5 ώρες, βλέποντας βίντεο στο κανάλι της μάρκας. Το κοινό αλληλοεπιδρά ενεργά με αυτά που βλέπει: ένας χρήστης κάνει ‘like’, ‘share’ ή σχολιάζει ένα βίντεο της BMW κάθε 57 δευτερόλεπτα.

Η BMW για μία ακόμα φορά αξιολογήθηκε ως «η πιο hot μάρκα αυτοκινήτου στο YouTube», από μία ομάδα ειδικών της κορυφαίας μηχανής αναζήτησης βίντεο που ανήκει στη Google. Αναφέρθηκαν κυρίως στα βίντεο που αναρτήθηκαν στο πλαίσιο της παρουσίασης #NEXTGen 2020, υπογραμμίζοντας πως το διασκεδαστικό μίγμα δημόσιων συζητήσεων, ντοκιμαντέρ και παρουσιάσεων νέων μοντέλων και φιλοσοφιών οχημάτων κατέδειξε το καινοτόμο πνεύμα και την μελλοντική κατεύθυνση της μάρκας.

Το κανάλι της BMW στο YouTube χρησιμοποίησε το πρόγραμμα #NEXTGen 2020 για να επεκτείνει την κοινότητα των φίλων της μάρκας και πέραν του ενός εκατομμυρίου. Πρωτοποριακά στοιχεία, συναρπαστικές ιστορίες από τα παρασκήνια και πολυτελείς τηλεοπτικές παραγωγές αύξησαν τα κίνητρα τακτικών επισκέψεων. Παρουσιάσεις νέων μοντέλων εναλλάσσονται με πληροφορίες και ματιές σε μελλοντικές τεχνολογίες. Η σειρά «How To» διερευνά νέες και λιγότερες γνωστές λειτουργίες των σύγχρονων μοντέλων BMW. Επίσης το ‘παρών’ δίνει μια συνεχής ροή απολαυστικών παρουσιάσεων του κόσμου της οδηγικής απόλαυσης. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση μέχρι τώρα είναι το «The Small Escape» – μια ιδιαίτερα ακριβή παραγωγή που κυκλοφόρησε πέρσι. Με φόντο το διχοτομημένο Βερολίνο της δεκαετίας του 1960, αφηγείται την ιστορία μιας απόδρασης από τον Ανατολικό στο Δυτικό τομέα της πόλης, με μία BMW Isetta, και έχει συγκεντρώσει πάνω από 23 εκατομμύρια ‘views’.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Έρευνα: Απογοήτευση και θυμός των πολιτών στην Ελλάδα

Σαφές κοινωνικό υπόβαθρο έχει το άκρως τεταμένο πολιτικό σκηνικό καθώς όπως δείχνουν οι ποιοτικές μετρήσεις τα συναισθήματα των πολιτών δεν είναι καθόλου χαρωπά. Το ΙΝ...

Πότε διαλύεται πιο εύκολα ένας γάμος;

Ο γάμος και η ηλικία των ατόμων κατά τον γάμο έχουν σημαντική επίδραση στην ποιότητα της σχέσης και τη διάρκειά της, σύμφωνα με επιστημονικές...

Αντί για κούρεμα, κατέληξε να κοιμάται… 3 ώρες

Ένας καλόκαρδος κουρέας δημοσίευσε ένα viral βίντεο στο TikTok με το πώς αυτός και οι συνάδελφοί του άφησαν έναν εξαντλημένο πελάτη τους να κοιμηθεί...

Ποσό €551,8 εκ., έχει συμψηφιστεί από την Κυβέρνηση μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2024

Ποσά ύψους €551,8 εκατομμυρίων, έχει συμψηφιστεί από την Κυβέρνηση για την περίοδο από την έναρξη της διαδικασίας συμψηφισμού οφειλών (Νοέμβριο 2013) μέχρι το τέλος...

ΤΙΤΑΝ: Ρεκόρ κερδοφορίας για τρίτο συνεχόμενο έτος

Ο ΤΙΤΑΝ δημοσίευσε την Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2023, η οποία παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του σε...

Η 1η Απριλίου 1955: Βαρύτατες οι ευθύνες πολιτικών  αλλά και πολιτών

Του Ξενή Χ. Ξενοφώντος* Μέσα σε πρωτοφανες κλίμα  πολεμικών συγκρούσεων  στον ταραγμένο πλανήτη και με  το χρονίζον Κυπριακό  Ζήτημα να παραμένει άλυτο,  ο  Κυπριακός  Ελληνισμός...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!