20.4 C
Nicosia
Παρασκευή 4 Οκτώβριος 2024 | 7:59

Συγκέντρωσε 4.000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου η καμπάνια της KEAN

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή του κοινού στη φετινή καμπάνια της ΚΕΑΝ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Σε διάστημα 30 ημερών, δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 2.000 selfies από τους χρήστες του Instagram με το hashtag #Day8LookAfterYourOranges, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 4.000 ευρώ που η ΚΕΑΝ δώρισε στη Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Με το μήνυμα «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges», η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της περσινής, αντίστοιχης δράσης της εταιρείας που αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού κι έφερε τον τίτλο «Look After Your Oranges». Φέτος, η KEAN αποφάσισε να εστιάσει σε μια εξίσου σημαντική πληροφορία: τη σωστή μέρα για αυτοεξέταση. Κι επειδή η μέρα αυτή είναι η 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας, κάλεσε το κοινό του Instagram να ανεβάσει τις δικές του selfies, στις οποίες έπρεπε να σχηματίσει τον αριθμό 8 με όποιον τρόπο επιθυμούσε, να χρησιμοποιήσει το hashtag #Day8LookAfterYourOranges και να ενθαρρύνει τους δικούς του ανθρώπους να κάνουν μηνιαία τους συνήθεια την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα του κύκλου. Για κάθε selfie που ανέβαινε, η KEAN θα έδινε 2 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου. Έτσι, με την ένθερμη ανταπόκριση του κόσμου συγκεντρώθηκε το ποσό των 4.000 ευρώ.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα και τη σημασία της για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Επιπλέον, η ΚΕΑΝ εξασφάλισε και μία συνέντευξη με τη Μαρία Πανασέτη, τη νεαρή Κύπρια που κέρδισε τη μάχη με τη νόσο και δίνει καθημερινά το δικό της μήνυμα θάρρους στον κόσμο μέσω του προφίλ της στο Instagram. Μέσα από ένα video διάρκειας 8 λεπτών, η Μαρία άνοιξε την καρδιά της και μοιράστηκε αυτά που κέρδισε, αυτά που έχασε, αλλά κι αυτά που έμαθε από αυτή την εμπειρία.

Έτσι, μέσω της καμπάνιας αυτής, η KEAN έκλεισε έναν κύκλο ενημέρωσης σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, στηρίζοντας για ακόμη μια φορά την Europa Donna Κύπρου και χρησιμοποιώντας τα social media για να βοηθήσει στο χτίσιμο μια πιο υγιούς κοινωνίας με βάση την πρόληψη και την ενημέρωση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Πάνω από 860 οι θάνατοι από mpox στην Αφρική

Συνολικά 866 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας της mpox στην Αφρική από την αρχή της χρονιάς, σύμφωνα με νεότερο απολογισμό που δημοσιοποιήθηκε...

Κασσελάκης: Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ

Με ένα βίντεο τεσσάρων λεπτών στο οποίο επανασυστήνεται ως «Στέφανος σκέτο, δίχως αξιώματα», ο Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε την πρόθεση του να διεκδικήσει την ηγεσία...

Μπάιντεν: Δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα στο Ιράν σήμερα

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν δηλώνει ότι δεν πίστευε ότι θα υπάρξουν σήμερα ισραηλινά πλήγματα κατά του Ιράν, καθώς η περιοχή αναμένει με...

Σουηδία: Διαμαρτυρία υπέρ της Παλαιστίνης μέσα στο Κοινοβούλιο- Διαδηλωτές πέταξαν σακούλα με τομάτες στην υπουργό Εξωτερικών (βίντεο)

Η συζήτηση που γινόταν στο σουηδικό Κοινοβούλιο για τους ισραηλινούς οικισμούς στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, διεκόπη από Φιλοπαλαιστίνιους διαδηλωτές, οι οποίοι πέταξαν μια σακούλα...

ΠΟΥ: Τουλάχιστον 28 εργαζόμενοι του οργανισμού σκοτώθηκαν στον Λίβανο το τελευταίο 24ωρο

Ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγέσους δήλωσε σήμερα ότι 28 εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας σκοτώθηκαν τις τελευταίες 24...

Πρόταση νόμου για περιορισμό σε τρεις της θητείας των βουλευτών

Πρόταση νόμου για περιορισμό των θητειών των βουλευτών κατέθεσε ο βουλευτής Λευκωσίας της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας. Με τις αλλαγές που προτείνει, θα υπάρχει όριο...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!