Έφεραν αποτέλεσμα οι ενέργειες της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, μετά τη δημοσιοποίηση της έρευνας του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών στις 28 Ιουλίου 2024, σε σχέση με τις τιμές πώλησης των φρούτων και λαχανικών, αναφέρει ο Σύνδεσμος σε ανακοίνωση.
Με αφορμή τη σημερινή ανακοίνωση της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφορικά με τις τιμές πώλησης των φρούτων και λαχανικών, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών αναφέρει ότι για δυο χρόνια θέτει το πρόβλημα της εμπορίας φρούτων και λαχανικών και ζητούσε τη διεξαγωγή έρευνας και διερωτάται «γιατί η Αρμόδια Υπηρεσία καθυστέρησε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να αντιδράσει».
Επίσης, διερωτάται «ποιος φέρει την ευθύνη για τις αυξημένες τιμές που πλήρωνε ο καταναλωτής τα τελευταία χρόνια» και κατά πόσον «θα λογοδοτήσει επιτέλους κάποιος».
«Από τη σύγκριση των τιμών της περιόδου 18 Απριλίου 2024 μέχρι 04 Ιουλίου 2024 με τις τιμές που διαμορφώθηκαν στις 08 08 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος, φάνηκε μια μέση μείωση 22,95% στα 22 είδη που κάλυψε η έρευνα», προσθέτει.
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών αναφέρει, ωστόσο, ότι «στις μπανάνες η ψαλίδα μεταξύ της τιμής του παραγωγού και της λιανικής τιμής καταγράφηκε αύξηση της τάξης 199%».