23.4 C
Nicosia
Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2024 | 4:59

Έρευνα από την Action για τις τάσεις χρήσεις των media σε 7 χώρες

Η Action Global Communications, το βραβευμένο ανεξάρτητo δίκτυo στρατηγικής επικοινωνίας και marketing, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μεγάλης κλίμακας έρευνας ‘Media Navigator by Action’, για τη χρήση των media, που διεξήγαγε σε συνεργασία με την εταιρεία 3GEM Research & Insights, στην οποία έλαβαν μέρος συνολικά 2,750 άτομα.

Η έρευνα διενεργήθηκε με στόχο την παροχή χρήσιμων insights για την ανάπτυξη στοχευμένων και αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας που ανταποκρίνονται στο σημερινό τοπίο των media. Καλύπτοντας επτά διαφορετικές αγορές εντός του δικτύου της Action (Κύπρος, Ελλάδα, Βουλγαρία, Καζακστάν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ και Σαουδική Αραβία), η έρευνα εμβάθυνε στη χρήση και την κατανάλωση των MME (media consumption) από τους χρήστες καθώς και τη δημόσια εικόνα (public perception) που έχει το κοινό γι’ αυτά. Η έρευνα συμπεριέλαβε τόσο τα παραδοσιακά και τα ηλεκτρονικά MME, όσο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μερικές από τις τάσεις που ανέδειξε η έρευνα είναι οι ακόλουθες:

  • Oι χρήστες είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ, καθώς υιοθετούν πολλαπλά κανάλια για πρόσβαση σε περιεχόμενο, με διαφορετικό σκοπό το καθένα. Ως αποτέλεσμα, είναι καθοριστικό για τα brands να ακολουθούν μια ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση και να αξιοποιούν αποτελεσματικά κάθε κανάλι, είτε παραδοσιακό, είτε ψηφιακό.
  • Επιπλέον, η γνώση για τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς παίζει σημαντικό ρόλο για το χτίσιμο και την υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής.
  • Από την άλλη τα social media παραμένουν ένα κυρίαρχο μέσο, και παρόλο που η αξιοπιστία τους βρίσκεται υπό συνεχή αξιολόγηση, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αποτελεσματικότητα του influencer marketing, που προάγει το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με ένα brand.
  • Τέλος, τα podcasts αποκτούν ολοένα και περισσότερη δημοτικότητα και εξελίσσονται σε ένα δυνατό, νέο μέσο.

Τα ευρήματα της έρευνας Media Navigator by Action

Μέσω της έρευνας τονίζεται η σημασία της διεξοδικής κατανόησης τόσο του κοινού όσο και του τοπίου των ΜΜΕ σε τοπικό επίπεδο, με την ανάγκη για βαθιά κατανόηση των διαφορετικών και ιδιαίτερων πολιτισμικών στοιχείων μιας αγοράς, όπως είναι οι αξίες και οι πεποιθήσεις, να είναι υψίστης σημασίας για τη δημιουργία αλληλεπίδρασης με το εκάστοτε κοινό.

Μιλώντας με νούμερα, για την Κύπρο:

Top of Form

  • Το 52% των συμμετεχόντων, δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να σχηματίσει μία πιο θετική γνώμη για τα brands που τοποθετούνται πάνω σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στο πλαίσιο της επικοινωνίας τους.
  • 1 στους 2 συμμετέχοντες στην Κύπρο δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευτεί και να αλληλεπιδράσει με brands των οποίων η επικοινωνία και οι καμπάνιες αντηχούν την τοπική κουλτούρα και τις τοπικές αξίες.
  • Το 72% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι ο τρόπος που προτιμούν να αλληλοεπιδρούν με μάρκες είναι μέσω των κοινωνικών μέσων, με το ποσοστό να αυξάνεται στο 85% για την ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών
  • Το 60% των συμμετεχόντων θεωρούν τα ειδησεογραφικά portals την πιο αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης, με την τηλεόραση να ακολουθεί.
  • Το 55% των συμμετεχόντων θεωρεί τις παραδοσιακές πηγές ειδήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εφημερίδων και της τηλεόρασης, ως πολύ αξιόπιστες.
  • 9 στους 10 συμμετέχοντες θεωρούν εξαιρετικά σημαντική ή πολύ σημαντική την πρόσβαση σε διαφορετικές ειδησεογραφικές πηγές, ώστε να μπορούν να διαμορφώνουν μία πιο σφαιρική αντίληψη.
  • Το 92% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Instagram, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στις ηλικίες 18-24. Αντίθετα, το 88% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Facebook, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται στις ηλικίες 18-24.
  • Το 62% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί τακτικά το TikTok, με το ποσοστό αυτό να φθάνει το 79% στις ηλικίες 18-24.
  • Το 66% των συμμετεχόντων ακούει τακτικά podcasts, με το 39% να τα ακούει τουλάχιστον μηνιαίως.
  • 59% των συμμετεχόντων έχει πάρει αγοραστικές αποφάσεις ή έχει διαμορφώσει τη γνώμη του από προτάσεις που είδαν από influencers, ενώ το ποσοστό αυτό για τις ηλικιακές ομάδες 18-24 φθάνει το 75%.

Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους.

«Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους,» δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου. «Η βαθύτερη γνώση για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των καταναλωτών σήμερα θα δώσει στους decision-makers στο marketing και την επικοινωνία τη δυνατότητα να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να κατανέμουν σωστότερα το διαθέσιμο budget. Η πλήρης κατανόηση των διαφορών της κάθε αγοράς είναι εξίσου σημαντική, καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να διαφοροποιείται σημαντικά ανά αγορά, όπως επιβεβαιώνει επίσης η έρευνά μας.»

 «Η έρευνα ‘Media Navigator by Action’ παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τα brands που επιθυμούν να πλοηγηθούν στο σύνθετο και διαρκώς εξελισσόμενο media τοπίο», δήλωσε η Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus. «Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών marketing και επικοινωνίας με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών παρέχει τη δυνατότητα στα brands να συσχετιστούν αποτελεσματικά με το κοινό τους και ως εκ τούτου, να έχουν χτίσουν ακόμη πιο στενούς δεσμούς μαζί του»

Ολόκληρη η έρευνα ‘Media Navigator by Action’ είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Action Global Communications: actionprgroup.com

Εδώ μπορείτε να δείτε το infographic για τα αποτελέσματα της έρευνας στην Κύπρο:   https://actionprgroup.com/infographic-of-cyprus/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Πρόγραμμα Cyprus League από την 6η μέχρι τη 15η αγωνιστική

Το πρόγραμμα της Cyprus League by Stoiximan από την 6η μέχρι τη 15η αγωνιστική ανακοίνωσε σήμερα η ΚΟΠ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πρόγραμμα έχει...

Συσκευές επικοινωνίας της Χεζμπολάχ εξερράγησαν στον Λίβανο -3 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες (φωτό)

Συσκευές επικοινωνίας που χρησιμοποιούνταν από την Χεζμπολάχ εξερράγησαν αργά σήμερα το απόγευμα στο νότιο τμήμα της χώρας και στα νότια προάστια της πρωτεύουσας Βηρυτού,...

Ο Σερ Στέλιος απένειμε για δεύτερη χρονιά βραβεία νεανικής επιχειρηματικότητας

Για δεύτερη χρονιά, ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης της easy family of brands και ιδρυτής και πρόεδρος του Stelios Philanthropic Foundation βράβευσε τη...

Ακυρώνει πρόστιμο της Κομισιόν κατά της Google για την υπηρεσία AdSense το ΓΔΕΕ

Στην ακύρωση της απόφασης της Κομισιόν με την οποία είχε επιβληθεί πρόστιμο 1,5 δισ. ευρώ στην Google για τον τρόπο λειτουργίας της διαφημιστικής πλατφόρμας AdSense, επικυρώνοντας...

Μικρό αεροσκάφος με τρεις επιβάτες χάθηκε, ενώ πετούσε από Ιταλία προς Γαλλία

Ένα μικρό αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν τρεις Γάλλοι χάθηκε από το πρωί της Τρίτης στη βορειοκεντρική Ιταλία, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία ορεινών διασώσεων της...

Πτώση σημείωσε το ΧΑΚ

Σε πτωτική πορεία επανήλθε την Τετάρτη το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου μετά τα κέρδη της Τρίτης. Ο Γενικός Δείκτης υποχώρησε στις 182,71 μονάδες, σημειώνοντας απώλειες...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!