Διαφημιστικές ενέργειες με στόχο την προώθηση του τουρισμού της επαρχίας Αμμοχώστου, μέσω των πλέον δημοφιλών κοινωνικών δικτύων, facebook και Instagram αποφάσισε να υλοποιήσει η εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ελεύθερης Αμμοχώστου.
Μιλώντας στο ΚΥΠΕ ο λειτουργός της εταιρείας Λάκης Αβρααμίδης, ανέφερε πως τα μέλη της εταιρείας, αναζητώντας νέους τρόπους προσέλκυσης τουρισμού, αφού οι τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού ακυρώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοΐου, κατέληαν στην προώθηση της επαρχίας μέσω διαδυκτίου.
«Περί τα μέσα Μαρτίου η διαφημιστική καμπάνια αναμένεται να κυκλοφορήσει και θα έχει διάρκεια περίπου δύο με τρεις μήνες»
Τα σποτ που θα δημιουργηθούν αποκλειστικά από την ΕΤΑΠ Αμμοχώστου θα προωθηθούν σε παραδοσιακές αγορές της περιοχής και αυτές, σύμφωνα με τον κ. ΑΒρααμίδη, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ρωσία, η Ουκρανία, η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές χώρες.
«Φυσικά και θα ληφθεί υπόψη η επιδημιολογική εικόνα των χωρών αυτών κατά τον χρόνο προβολής, είπε, ενώ τόνισε πως «υπάρχει γενικότερα ανησυχία για το καλοκαίρι του 2021»
Όπως εξήγησε, οι τουριστικοί φορείς εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο εμβόλιο.
«Θα είναι σημαντικό για την Κύπρο, εάν οι πρώτες χώρες που θα κάνουν το εμβόλιο με θετικά αποτελέσματα θα είναι οι χώρες που αποτελούν σημαντικές τουριστικές αγορές για το νησί μας», σημείωσε.
Όλες οι ενέργειες που προωθούνται από την ΕΤΑΠ γίνονται σε συνεργασία με το Υφυπουργείο Τουρισμού, το οποίο υποστηρίζει όλες τις δράσεις.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ