Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.3 C
Nicosia
Κυριακή 18 Μαΐου 2025 | 0:06

TUI: Η Κρήτη στην κορυφή της ζήτησης των Γερμανών για τις καλοκαιρινές διακοπές

Η Κρήτη είναι αυτή τη στιγμή ο δημοφιλέστερος προορισμός του εξωτερικού για τις καλοκαιρινές διακοπές, σύμφωνα με την TUI, ενώ η Ρόδος και η Κως βρίσκονται στην 3η και στην 4η θέση αντίστοιχα. Η «Ελλάδα ξεκινάει τη νέα σεζόν με τον αέρα του περασμένου καλοκαιριού», εκτιμά ο επικεφαλής του γερμανικού τουριστικού κολοσσού, ο Μάρεκ Άντριστσακ.

Η επιθυμία για ταξίδια το φετινό καλοκαίρι είναι μεγάλη, σημειώνει η Münchner Merkur και κάνει λόγο για τα «ταξίδια της εκδίκησης» (revenge travel), χρησιμοποιώντας έναν όρο με τον οποίο ο κλάδος του Τουρισμού αναφέρεται στην διάθεση για ταξίδια μετά την πανδημία και την παρατεταμένη καραντίνα. «Με τους εμβολιασμούς να αυξάνονται σε όλη την Ευρώπη, αυξάνεται και η αυτοπεποίθηση ότι σύντομα θα είναι και πάλι εφικτά τα ταξίδια», δηλώνει ο κ. Άντριστσακ.

Στο ίδιο πνεύμα ο υφυπουργός Οικονομίας αρμόδιος για τον Τουρισμό, ο Τόμας Μπαράις, εξηγεί στο πρώτο κανάλι της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ARD ότι αναμένει σταδιακό άνοιγμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. «Από τον Απρίλιο και τον Μάιο οι εμβολιασμοί θα επιταχυνθούν. Το αργότερο τον Μάιο, τον Ιούνιο και τους μήνες των διακοπών, θα είναι εμβολιασμένοι πολλοί», συμπληρώνει.

H Κρήτη «αντικατέστησε» τη Μαγιόρκα στη ζήτηση

Σε ό,τι αφορά την τάση στις κρατήσεις, η TUI αναφέρει ότι η Κρήτη έχει αντικαταστήσει την παραδοσιακή «αγαπημένη» των Γερμανών, τη Μαγιόρκα, στην κορυφή της ζήτησης. Η Ρόδος και η Κως βρίσκονται επίσης στην πρώτη πεντάδα των δημοφιλών προορισμών εξωτερικού για φέτος, ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η τουρκική «Ριβιέρα».

Την προηγούμενη χρονιά η Ελλάδα κατάφερε να πείσει πολλούς παραθεριστές, με χαμηλό αριθμό κρουσμάτων του νέου κορωνοϊού και καλά μελετημένο σχέδιο υγιεινής και ξεκινά τη σεζόν «με τον αέρα του περασμένου καλοκαιριού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Άντριστσακ στο Business Insider. Συνολικά πάντως, κατά την TUI, η Ισπανία παραμένει στην κορυφή της ζήτησης για τους Γερμανούς και κατά τη φετινή περίοδο διακοπών.

Βαυαρία και ακτές της Βαλτικής στις προτιμήσεις για εσωτερικό τουρισμό

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, η ζήτηση αυξήθηκε ήδη από πέρυσι, για διακοπές ιδιαίτερα στην Βαυαρία και στις γερμανικές ακτές στη Βαλτική. Αντίστοιχα, έχει μειωθεί σημαντικά το ενδιαφέρον για πολύ μακρινούς προορισμούς, καθώς, όπως εξηγεί ο επικεφαλής της TUI, ο λόγος τιμής – παροχών έχει πάψει να αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο προγραμματισμού των διακοπών και έχει αντικατασταθεί από την ευελιξία του ταξιδιού.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πάνω από τα τρία τέταρτα των κρατήσεων της TUI είναι αυτή τη στιγμή «ευέλικτες». Επιπλέον, όπως τονίζει ο κ. Άντριστσακ, οι ταξιδιώτες είναι αυτή τη στιγμή πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους, επενδύοντας περίπου 25% περισσότερο από ό,τι το 2019.

Πηγή: naftemporiki.gr με πληροφορίες από το ΑΜΠΕ

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΤΟΥΡΙΣΜΟΣTUI: Η Κρήτη στην κορυφή της ζήτησης των Γερμανών για τις καλοκαιρινές...