Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

17.8 C
Nicosia
Κυριακή 1 Ιουνίου 2025 | 5:37

Νέες μέθοδοι βελτίωσης υπηρεσιών στον τουριστικό τομέα από την ΕΤΑΠ Λάρνακας

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ) διοργάνωσε πρόσφατα συναντήσεις με ευρωπαίους εταίρους με στόχο την υλοποίηση μεθόδων βελτίωσης υπηρεσιών στον τουριστικό τομέα.

Σε ανακοίνωση της Εταιρείας αναφέρεται ότι «οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στη Λάρνακα στα πλαίσια δύο εκ των επτά ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ που συμμετέχει και που αποτελούν μέρος των προσπαθειών της να εισαγάγει μεθόδους που βελτιώνουν τις υπηρεσίες και τις συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού».

Η πρώτη συνάντηση «αφορούσε το πρόγραμμα “Go4Vet” στο οποίο πέντε εταίροι από Κύπρο, Ελλάδα, Πολωνία και Φινλανδία συνεργάζονται για να ενισχύσουν τις δυνατότητες των παρόχων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης μέσω νέων συμφωνιών μάθησης σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους συμπεριλαμβανομένης της τουριστικής βιομηχανίας. Παράλληλος πυλώνας είναι και η υιοθέτηση ορθών πρακτικών στην ένταξη σπουδαστών με αναπηρία σε διεθνή σχέδια επαγγελματικής  κινητικότητας».

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Λάρνακα, οι εταίροι συναντήθηκαν με εκπροσώπους της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και της εκπαίδευσης προκειμένου να συζητήσουν την εφαρμογή πρακτικών που θα βελτιώσουν το περιβάλλον για τους διεθνείς ασκούμενους. Επιπλέον, συναντήθηκαν με προσωπικό του Δήμου Λάρνακας και της Σχολής Τυφλών «Απόστολος Βαρνάβας» για να εξετάσουν θέματα απασχόλησης των ατόμων με αναπηρία στην Κύπρο.

Η δεύτερη συνάντηση των Ευρωπαίων εταίρων στη Λάρνακα «αφορούσε το έργο “Rural Women’s Club”, το οποίο επικεντρώνεται στην υποστήριξη των γυναικών στις αγροτικές κοινότητες και στην ενίσχυση του ρόλου τους στη διατήρηση των τοπικών παραδόσεων και στην προσφορά αυθεντικών εμπειριών στον τουρίστα.  Σ’ αυτό το έργο, η ΕΤΑΠ Λάρνακας συνεργάζεται με τον Σύλλογο Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας και άλλους εταίρους από Πολωνία και Ελλάδα προκειμένου να ανταλλάξουν βέλτιστες πρακτικές και ν’ αναπτύξουν συνεργασίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Επιπρόσθετα, σε ένα νέο έργο συμμετέχει η ΕΤΑΠ Λάρνακας με εταίρους από έξι ευρωπαϊκές χώρες, με την  ονομασία “Match, Attain and Sustain: New Methods for Europe’s Job Brokers Supporting Tourism Businesses, Ukrainian Refugees, and Job Seekers”. Το εν λόγω έργο αποσκοπεί στην κάλυψη των αναγκών της αγοράς εργασίας του τουριστικού τομέα μέσω της κατάρτισης ενδιάμεσων φορέων, με παράλληλο θέμα την υποστήριξη Ουκρανών προσφύγων που αναζητούν εργασία στον τουριστικό κλάδο. Τα παραδοτέα του έργου περιλαμβάνουν ένα πολύγλωσσο ηλεκτρονικό οδηγό και διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης εργασιών».

Τα προγράμματα αυτά προστίθενται στα εν εξελίξει έργα που συμμετέχει η ΕΤΑΠ Λ/κας μεταξύ των οποίων το ESTour (Introducing Epidemic Safe Tourism – post-COVID recovery – to strengthen SMEs in the Hospitality Sector) και το QUEST (Promoting Quality Internships in Sustainable Tourism and Cultural Heritage Management), τα οποία στοχεύουν στην υιοθέτηση ψηφιακών πρακτικών διαχείρισης στην μετά-πανδημική εποχή και στη βελτίωση της εκπαίδευσης και απασχόλησης στον τομέα αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι τους επόμενους μήνες αναμένεται και η ολοκλήρωση των έργων DTour (Digital Tourism Expert) και Time4AC (Time for Alternative Creativity) τα οποία αναμένεται ότι θα προσφέρουν θετικά αποτελέσματα στον τουριστικό τομέα με διαρκή οφέλη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΤΟΥΡΙΣΜΟΣΝέες μέθοδοι βελτίωσης υπηρεσιών στον τουριστικό τομέα από την ΕΤΑΠ Λάρνακας