Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Τρίτη 13 Μαΐου 2025 | 10:01
ΑρχικήΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΤΑΞΙΔΙΑΕπιστροφή χρημάτων εντός 2 εβδομάδων σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης – Ποιοι θα...

Επιστροφή χρημάτων εντός 2 εβδομάδων σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης – Ποιοι θα το εφαρμόσουν

Κατόπιν διαλόγου με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών (δίκτυο CPC), οι εταιρείες Edreams ODIGEO, Etraveli Group και Kiwi.com δεσμεύτηκαν να ενημερώνουν καλύτερα τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους όταν οι αεροπορικές εταιρείες ματαιώνουν πτήσεις και να επιστρέφουν το αντίτιμο του εισιτηρίου εντός 7 ημερών από τη στιγμή που το εισπράττουν από τις αεροπορικές εταιρείες, πράγμα που σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα εισπράττουν το ποσό εντός συνολικά 14 ημερών.

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών, όταν οι αεροπορικές εταιρείες ματαιώνουν μια πτήση, υποχρεούνται να επιστρέφουν το αντίτιμο του εισιτηρίου εντός 7 ημερών εφόσον ο επιβάτης επιλέξει την επιστροφή του αντιτίμου της πτήσης. Ωστόσο, αεροπορικά εισιτήρια αγοράζονται και μέσω ενδιάμεσων φορέων (διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων). Χάρη στον προαναφερθέντα διάλογο, οι τρεις μεγαλύτεροι ενδιάμεσοι φορείς αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη πλέον παρέχουν σαφήνεια για τις περιπτώσεις αυτές: οι καταναλωτές θα λαμβάνουν την επιστροφή των χρημάτων τους εντός το πολύ 14 ημερών. Το βήμα αυτό συμβάλλει επίσης στη δημιουργία δίκαιων και ισότιμων όρων ανταγωνισμού στον κλάδο των αεροπορικών μεταφορών.

Οι τρεις μεγάλοι ενδιάμεσοι φορείς αεροπορικών εταιρειών συμφώνησαν να αλλάξουν τις πρακτικές τους πριν από την επερχόμενη θερινή περίοδο διακοπών, δηλαδή έως τις 30 Ιουνίου 2023.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΤΑΞΙΔΙΑΕπιστροφή χρημάτων εντός 2 εβδομάδων σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης – Ποιοι θα...