Η Innovation Leo Burnett παρουσιάζει δύο καινοτομίες που ανταποκρίνονται σε δύο σημαντικές προκλήσεις του κλάδου, με αισιοδοξία και δημιουργικότητα. Πρόκειται για την ‘Ακαδημία Νέων‘ όπου φέρνει τους νέους πιο κοντά στον χώρο της διαφήμισης, καθώς και το πρόγραμμα ‘Local Legends‘ όπου Κύπριοι καλλιτέχνες μπαίνουν στον κλάδο της διαφήμισης φέρνοντας τοπικά αλλά και ξένα brands πιο κοντά στον καταναλωτή.
H Ξένια Χατζηϊωαννίδου, ως νέα Γενική Διευθύντρια, παίρνει δύο εξαιρετικά καινοτόμες και όπως αποδείχθηκε, διαχρονικές πρωτοβουλίες που είχε πρωτο-εισάγει η Innovation Leo Burnett πριν μια δεκαετία, και τις πάει ένα βήμα πιο πέρα με σκοπό να τις μεγαλώσει και να τις καθιερώσει.
Έχοντας πάντοτε τη συνεχή εκπαίδευση και εξέλιξη μέσα στο DNA της, η Innovation Leo Burnett “έτρεχε” ένα πρόγραμμα πρακτικής για την εκπαίδευση των νέων, την καθοδήγησή τους αλλά και για την ανάπτυξη μιας ορθής επαγγελματικής νοοτροπίας. Στόχος της υπήρξε πάντοτε, να ενθαρρύνει τους νέους ως προς τις αξίες της και να τους παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους πορεία με στιβαρές βάσεις και αυτοπεποίθηση. Αυτό το πρόγραμμα, ανοικτό και προς το εξωτερικό, δίνει την ευκαιρία σε νέους άλλων χωρών να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν την Κύπρο αλλά και στην ομάδα της εταιρείας, να έρθει σε επαφή με άλλες κουλτούρες, πολιτισμούς και νέους τρόπους σκέψης.
Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου βλέποντας λοιπόν, τα εξαιρετικά αποτελέσματα και την έμπνευση που προσέφερε η Innovation Leo Burnett στους νέους με αυτή την επιτυχημένη πρωτοβουλία, ανέλαβε να της δώσει ξεχωριστή οντότητα και να την εμπλουτίσει, κάνοντάς την ακόμα πιο δημιουργική ώστε να γίνει πιο ελκυστικός ο κλάδος για τους νέους. Έτσι, η πρωτοβουλία αυτή, παίρνει τώρα καινούργια προσωπικότητα και ονομάζεται ‘Ακαδημία Νέων’. Στόχος της, να βελτιώσει την αντίληψη των νέων για τον χώρο της διαφήμισης και να τους δείξει στην πράξη τι σημαίνει να είναι κανείς δημιουργικός και να εργάζεται σε ένα υγιές και δημιουργικό περιβάλλον. Σε συνεργασία με το “School of Arts, Communication and Cultural Studies” του πανεπιστημίου Frederick στην 1η φάση, και με το School of Business & Management του πανεπιστημίου Uclan στη 2η φάση, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για νέους δημιουργούς που επιθυμούν να ασχοληθούν με τον χώρο της διαφήμισης.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες, όπως πρακτική άσκηση στα γραφεία της Innovation Leo Burnett στη Λευκωσία, εκπαιδευτικές εκδρομές, διαλέξεις και δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών για την πρακτική εξάσκηση των νέων, αλλά και για την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Απώτερος στόχος της ακαδημίας, να μεταμορφώσει τους συμμετέχοντες στους μελλοντικούς marketers του τόπου και να μεταδώσει στη νέα γενιά την αγάπη για τον χώρο. Όλα αυτά, μέσα από μια εταιρεία με ιστορία στη διαφήμιση, η οποία αγαπά ιδιαίτερα το αντικείμενό της και της αρέσει να μοιράζεται τις αξίες και το όραμά της με τη μελλοντική γενιά του τόπου.
Μια εξίσου σημαντική πρακτική της εταιρείας, είναι η διαχρονική στήριξη στους Κύπριους καλλιτέχνες. Από το 2014, η Innovation Leo Burnett, υπήρξε η πρώτη και ίσως η μόνη διαφημιστική εταιρεία του τόπου, η οποία με δυνατές καμπάνιες δημιούργησε μοναδικό τοπικό περιεχόμενο στηρίζοντας και βοηθώντας Κύπριους καλλιτέχνες να δείξουν το ταλέντο τους μέσω διεθνών και τοπικών brands.
Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου αναγνωρίζει πόσο μεγάλη αξία παρέχει αυτή η πρωτοβουλία για τον τόπο, και γι’ αυτό δημιουργεί το ‘Local Legends’, μια κίνηση μέσω της οποίας, η Innovation Leo Burnett συνεχίζει να διαφυλάσσει την κουλτούρα του τόπου και την επιθυμία της να μην χαθεί κανένα δημιουργικό ταλέντο από το μέλλον του τόπου. Οι τοπικοί καλλιτέχνες πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της δημιουργικής διαδικασίας, τα παραδοσιακά brands πρέπει να εκσυγχρονιστούν, μα και τα διεθνή brands πρέπει να επικοινωνούν στο κυπριακό κοινό με σαφείς αναφορές στα χαρακτηριστικά της τοπικής κουλτούρας.
Μέσω των Local Legends, η Innovation Leo Burnett προσφέρει καθοδήγηση, συμβουλευτική, εξειδικευμένες στρατηγικές και δημιουργικές καμπάνιες σε όσα παραδοσιακά τοπικά brands επιθυμούν να παραμείνουν στο προσκήνιο, να εκσυγχρονιστούν και να συνεχίσουν να κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καρδιά των Κυπρίων καταναλωτών. Στόχος, να προσφέρει ενδυνάμωση, να προωθήσει μα και να δώσει φωνή στο τοπικό μας ταλέντο, να μεταμορφώσει τα τοπικά brands σε θρύλους και τέλος, να συνδέσει τα διεθνή brands με τον τόπο μας, με τη δημιουργία τοπικού περιεχομένου.
Η Innovation Leo Burnett δραστηριοποιείται στη διαφήμιση της Κύπρου από το 1988. Ανήκει στο διεθνές δίκτυο Publicis Groupe, το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας στον κόσμο και αντιπροσωπεύει το δίκτυο της Leo Burnett και της Starcom στην Κύπρο.
Γνωρίστε την Innovation Leo Burnett: leoburnett.com.cy.