Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 | 1:22

Meta: Μείωση εσόδων τριμήνου για πρώτη φορά

Η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta, ανέφερε την πρώτη τριμηνιαία πτώση των εσόδων της, επικαλούμενη τη συρρίκνωση των προϋπολογισμών των διαφημιζόμενων. Τα έσοδα της Meta υποχώρησαν στα 28,8 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, χάνοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 28,9 δισ. δολάρια. Επίσης, στα κέρδη ανακοίνωσε 2,46 δολάρια ανά μετοχή έναντι αναμενόταν 2,59 δολάρια ανά μετοχή.

Οι μετοχές της Meta έχουν χάσει περίπου το ήμισυ της αξίας τους από την αρχή του έτους, γεγονός που υπογραμμίζει την ανησυχία των επενδυτών για την υγεία του βασικού κλάδου της διαδικτυακής διαφήμισης της εταιρείας.

Οι προσπάθειες για ενίσχυση των διαφημιστικών πωλήσεων της εταιρείας πλήττονται από διάφορα εμπόδια. Τα στελέχη ξοδεύουν λιγότερα λόγω διαφόρων οικονομικών πιέσεων, αφήνοντας τη Meta και τους ανταγωνιστές της να συναγωνίζονται για τους μικρότερους προϋπολογισμούς. Παράλληλα, οι κανόνες απορρήτου της Apple έχουν κάνει τις διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram λιγότερο αποτελεσματικές.

Στο μεταξύ, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστούν το TikTok, τα social media εμφανίζουν βίντεο σύντομης μορφής σε περισσότερους χρήστες, μια μορφή διαφήμισης με την οποία οι διαφημιστές εξοικειώνονται ακόμα.

Τα έσοδα το δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν σχεδόν 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Εκτός όμως από την αποτυχία του δεύτερου τριμήνου, η Meta εξέδωσε μια απογοητευτική πρόβλεψη για το τρίτο τρίμηνο, επικαλούμενη τη «συνέχιση του αδύναμου περιβάλλοντος ζήτησης διαφημίσεων που βιώσαμε κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, το οποίο πιστεύουμε ότι οφείλεται σε ευρύτερη μακροοικονομική αβεβαιότητα». Η εταιρεία είπε ότι οι πωλήσεις θα κυμαίνονται από 26 δισ. δολάρια έως 28,5 δισ. δολάρια, μακριά από την εκτίμηση ων αναλυτών για 30,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Refinitiv.

Τα στοιχεία για την αύξηση των χρηστών έδειξαν μικτά αποτελέσματα. Οι ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο Facebook ήταν ελαφρώς κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών στα 2,93 δισεκατομμύρια, ενώ οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες το δεύτερο τρίμηνο ξεπέρασαν εύκολα τις εκτιμήσεις στα 1,97 δισεκατομμύρια.

Όπως πολλές μεγάλες εταιρείες, η Meta αντιμετωπίζει κάποια πίεση στα έδοδα από το ισχυρό δολάριο, καθώς οι πωλήσεις σε ξένα νομίσματα είναι λιγότερες σε όρους δολαρίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑMeta: Μείωση εσόδων τριμήνου για πρώτη φορά