Η Λίντα Γιακαρίνο, το νέο αφεντικό του Twitter, περιέγραψε τα σχέδιά της για την νέα εποχή της πλατφόρμας το «Twitter 2.0.» όπως το χαρακτήρισε. Η νέα CEO του Twitter λέει ότι είναι «σε μια αποστολή για να γίνει η πλατφόρμα η πιο ακριβής πηγή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο στον κόσμο». Από τότε που αγόρασε το Twitter ο Ελον Μασκ έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις για την προσέγγισή του στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης.
Η πλατφόρμα έχει υποστεί πολλά πλήγματα εδώ και ένα χρόνο στον τομέα της αξιοπιστίας και ασφάλειας και πρόσφατα αποσύρθηκε από τον κώδικα παραπληροφόρησης της ΕΕ. Σε μια σειρά από tweets, τα οποία στάλθηκαν επίσης μέσω email στους υπαλλήλους του Tweeter, η Γιακαρίνο διακυρρήσοντας τον στόχο του Μασκ, ότι το Twitter πρέπει να γίνει η «παγκόσμια πλατεία της πόλης». Η Γιακαρίνο λέει ότι αυτό θα βοηθήσει «να οδηγήσει τον πολιτισμό προς τα εμπρός μέσω της αφιλτράριστης ανταλλαγής πληροφοριών και του ανοιχτού διαλόγου για τα πράγματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία για εμάς».
Ο Ελον Μασκ που αυτοαποκαλείται «απολυταρχικά οπαδός της ελευθερίας του λόγου» είχε επικρίνει τις πολιτικές του Twitter για τον έλεγχο του περιεχομένου, υποστηρίζοντας ότι έπρεπε να είναι ένα γνήσιο φόρουμα ελεύθερης έκφρασης. Όμως οι κινήσεις του να αποκαταστήσει τους δεξιούς λογαριασμούς, των οποίων τις απόψεις μοιράζεται, και να χαλαρώσει τα μέτρα ελέγχου έχουν απομακρύνει τους διαφημιζόμενους από την πλατφόρμα. Το τέλος του 2022 βρήκε το Twitter σύμφωνα με πληρφοορίες με έσοδα μειωμένα κατά 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για να επιστρέψουν οι διαφημιζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν τι να περιμένουν όσον αφορά το περιεχόμενο και την αφοσίωση των χρηστών λένε οι αναλυτές της αγοράς.
Προφανώς η επιλογή της Γιακαρίνο που αποτελεί σημαίνον στέλεχος της διαφημιστικής αγοράς σε διεθνές επίπεδο σχετίζεται με την επιστροφή των διαφημιστικών εσόδων στην πλατφόρμα αλλά θα πρέπει η νέα CEO να βρει τρόπο να επιστρέψουν και μάλιστα μαζικά οι διαφημιζόμενοι διατηρώντας την νέα φιλοσοφία πλήρους ελευθεριότητας στην πλατφόρμα.