Xιλιάδες επισκέπτες, δημοσιογράφοι, επιχειρηματικοί ηγέτες και επαγγελματίες επισκέφθηκαν την έκθεση Paris Expo Porte de Versailles, το οποίο φιλοξένησε φέτος το Huawei Connect 2023. Όσοι επισκέφθηκαν το venue είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις αντιλήψεις και στρατηγικές της Huawei, να περιηγηθούν στα 3.000 τ.μ. της έκθεσης και να γνωρίσουν πως διαμορφώνουν διάφορους κλάδους οι ψηφιακές καινοτομίες και εφαρμογές των πελατών και εταίρων της Huawei.
Ανάμεσα σε αυτές τις καινοτομίες είναι η λύση του cloudpick AI Store, των αυτόματων καταστημάτων χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη. Μια τεχνολογία που ήδη βρίσκεται σε 27 χώρες με περισσότερα από 500 καταστήματα παγκοσμίως.
Παράλληλα, παρουσιάστηκαν λύσεις που προωθούν τις έξυπνες μεταφορές, την δημιουργία μιας ψηφιακής κοινότητας υγείας με έξυπνα νοσοκομεία ή υπηρεσίες όπως το Pangu weather, ένα πρωτοποριακό σύστημα πρόβλεψης καιρικών φαινομένων που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και ξεπερνά τα άλλα συστήματα σε κόστος, ταχύτητα και επιτυχία.
Οι εκθέτες επισφράγισαν ότι η έξυπνη τεχνολογία ήρθε για να μείνει, αλλά και πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει ολοένα και πιο καίριο ρόλο σε διάφορες πτυχές της ζωής μας: από εξατομικευμένους εικονικούς βοηθούς ως προηγμένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, το ΑΙ αναμένεται να επανασχεδιάσει βιομηχανίες όπως η υγεία, ο χρηματοπιστωτικός τομέας και η εκπαίδευση.
Ο Jim Lu, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος Ευρώπης της Huawei ανέφερε ότι η έξυπνη τεχνολογία αλλάζει τον κόσμο εστιάζοντας σε τέσσερις πυλώνες, τους οποίους έκρινε ως εξαιρετικής σημασίας για την καλύτερη υποστήριξη της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης της Ευρώπης: τη συνδεσιμότητα όλων, το smart cloud, το managing watts with bits για την καθαρή ενέργεια και την ανοιχτή συνεργασία.
Στο επίκεντρο η Ευρώπη
Το κεντρικό μήνυμα της διοργάνωσης ήταν σαφές: Η Ευρώπη αποτελεί μια εξελίξιμη αγορά με πολλές ευκαιρίες. Η Huawei πιστεύει ακράδαντα ότι η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση αποτελούν δύο μείζονες τάσεις που οδηγούν τη βιώσιμη ανάπτυξη των βιομηχανιών στην Ευρώπη.
Ο κινεζικός κολοσσός δηλώνει έτοιμος να συμβάλει με τις τεχνολογίες και τα μέσα που διαθέτει για να διευκολύνει την υιοθέτηση και ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, ούτως ώστε να ανοίξει ο δρόμος για μια πιο πράσινη και ψηφιακά ισχυρότερη Ευρώπη.
Ο Ken Hu, Πρόεδρος της Huawei, έδωσε στην εναρκτήρια ομιλία του παραδείγματα καινοτομιών της εταιρείας, όπως είναι οι πλωτές ηλιακές φάρμες στην Ισπανία. Οι φάρμες, παρέχουν, καθαρή ενέργεια σε χιλιάδες σπίτια και είναι μια από τις πολλές δράσεις της εταιρείας που αφορούν το sustainability και το green technology space.
Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι σήμερα, η Huawei έχει βοηθήσει στην παραγωγή 228 δισ. κιλοβατώρων πράσινης ενέργειας στην Ευρώπη, μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά 102 εκατομμύρια τόνους, ενώ έχει δημιουργήσει δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας.
«Προσπαθούμε με τις δραστηριότητες μας, να συμβάλουμε στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην Ευρώπη και να διασφαλίσουμε ότι προσφέρουμε συνδεσιμότητα και ψηφιακές λύσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους», δήλωσε ο Kenneth Fredriksen, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Huawei Europe.
Η Huawei βρίσκεται επίσης στην πρώτη γραμμή των προηγμένων τεχνολογιών, όπως το 5G και το 5.5G, για την τροφοδότηση της ψηφιοποίησης της βιομηχανίας. Σύμφωνα με τον Chaobin Yang, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Πρόεδρο των προϊόντων και λύσεων ICT της Huawei, η εταιρεία δεσμεύεται να αναπτύξει καινοτόμα προϊόντα και λύσεις ΙCT για την εποχή 5.5G.
O κ. Yang παρουσίασε επίσης τα καινοτόμα προϊόντα και τις λύσεις ICT της Huawei για την τροφοδοσία της ψηφιοποίησης της βιομηχανίας για την Ευρώπη, όπως την κορυφαία στον κλάδο έξυπνη λύση 10GE IP+POL για πανεπιστημιουπόλεις, το HUAWEI eKit και τα προσανατολισμένα στο μέλλον DCs.
Κέντρο καινοτομίας στο Παρίσι
Σε μια άλλη εξέλιξη, η Huawei ανακοίνωσε το άνοιγμα του κέντρου καινοτομίας στο Παρίσι, το οποίο θα χρησιμεύσει ως πλατφόρμα για περαιτέρω συνεργασία μεταξύ της Huawei και των συνεργατών της. Ο Kenneth Fredriksen, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Huawei Europe, δήλωσε: «Πριν από τριάντα χρόνια, η Huawei ήταν επίσης μια μικρή εταιρεία. Σήμερα, είμαι περήφανος που ανακοινώνω ότι η Huawei θα εγκαινιάσει το Κέντρο Καινοτομίας στο Παρίσι. Είτε είστε ένας καθιερωμένος οργανισμός είτε μια μικρομεσαία επιχείρηση, αυτή είναι μια πλατφόρμα για να βοηθήσουμε όλους τους συνεργάτες μας να ευδοκιμήσουν». Η Huawei θα επενδύει πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στο κέντρο καινοτομίας του Παρισιού και θα ανοίξει την πλατφόρμα της με περισσότερα από 80 βιομηχανικά σενάρια σε συνεργάτες.
Το κέντρο όχι μόνο θα ενθαρρύνει την ανταλλαγή γνώσεων και την καινοτομία, αλλά θα παρέχει επίσης επαγγελματικούς πόρους για ενσωμάτωση, επαλήθευση και υποστήριξη για τη μετάβαση στην αγορά.
Ιn Europe, For Europe
Η Jaqueline Shi, πρόεδρος του Huawei Cloud Global Marketing and Sales Service, δήλωσε από πλευράς της ότι: «Οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για την επιτάχυνση του ευφυούς μετασχηματισμού. Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε μαζί με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μετασχηματισμού τους. Προσπαθούμε να πυροδοτήσουμε την καινοτομία, να οικοδομήσουμε ισχυρή τοπική υποστήριξη και να δώσουμε τη δυνατότητα στο τοπικό οικοσύστημα να πραγματοποιήσει το “In Europe, For Europe”, ώστε να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη αξία και να οικοδομήσουμε μαζί ένα λαμπρότερο μέλλον”».
Η Huawei Cloud συνεχίζει να καινοτομεί στο cloud native, στις βάσεις δεδομένων και στο AI και έχει κάνει σημαντικές ανακαλύψεις, όπως η κατανεμημένη βάση δεδομένων cloud επόμενης γενιάς Gauss DB. Στην Ευρώπη, η Huawei Cloud παρέχει αξιόπιστες και σταθερές υπηρεσίες cloud που διασφαλίζονται από τη συμμόρφωση με την ασφάλεια, την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τις ντετερμινιστικές λειτουργίες.
Καθώς η Huawei συνεχίζει την πρωτοποριακή της πορεία στον χώρο της τεχνολογίας, η δέσμευσή της προς την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση στην Ευρώπη παραμένει ένα αναπόσπαστο κομμάτι των προσπαθειών της.
Οι πυλώνες της στρατηγικής της, που περιλαμβάνουν τη συνδεσιμότητα, το smart cloud, τη διαχείριση της ενέργειας και την ανοιχτή συνεργασία, αντικατοπτρίζουν τη βαθιά κατανόηση της εταιρείας για τις ανάγκες της αγοράς και τη δυνατότητά της να προσφέρει μια πράσινη και ψηφιακή μετάβαση “In Europe… for Europe”.