Η Primetel εφιστά την προσοχή του κοινού με αφορμή νέο σοβαρό περιστατικό απόπειρας παραπλάνησης ανυποψίαστων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, στην Κύπρο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, επιτήδειοι διενεργούν κλήσεις από ενδεχομένως πλασματικούς αριθμούς με στόχο την οικονομική τους εξαπάτηση.
Oι ενοχλητικές κλήσεις πραγματοποιούνται από εθνικούς, αλλά και αριθμούς που αντιστοιχούν σε διάφορες χώρες οι οποίοι αλλάζουν ή μετακυλούν σε άλλες αριθμήσεις, κατά τη συνήθη πρακτική παρόμοιων περιστατικών απάτης.
Οι επιτήδειοι προσπαθούν να εκμαιεύσουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες από τους συνδρομητές υποκρινόμενοι υπαλλήλους τραπεζών η πολυεθνικών οργανισμών (π.χ. Microsoft, Amazon).
Η Primetel διαβεβαιώνει ότι λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των συνδρομητών της. Μεταξύ άλλων εφαρμόζει φραγή στις αριθμήσεις που εμπλέκονται στο εκάστοτε περιστατικό. Συμβουλεύει επίσης το κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στην περίπτωση που λάβει τέτοιου είδους κλήσεις, δεδομένου ότι το φαινόμενο είναι πιθανόν να συνεχιστεί.
Ειδικότερα, συστήνει στους συνδρομητές να μην ανταποκρίνονται και να μην καλούν πίσω τους άγνωστους αριθμούς, να μην δίνουν τα προσωπικά τους ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα, σε καμία περίπτωση, να ενημερώνουν αμέσως τις αρμόδιες αρχές (Γραφείο Καταπολέμησης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αστυνομίας τηλ. 22607250 & 22808200, Γραμμή Επικοινωνίας του Πολίτη τηλ. 1460), καθώς και τον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο.
Οι συνδρομητές της Primetel μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση στον αριθμό 133 (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών) ή να χρησιμοποιήσουν ένα από τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης όπως Facebook messenger, WhatsApp, Viber, email καθώς και Live chat.