Μια νέα ομάδα προϊόντων ανακοίνωσε η Meta, η οποία θα επικεντρώνεται στην δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη, ένα νέο σύνολο τεχνικών μηχανικής μάθησης που επιτρέπουν στους υπολογιστές να παράγουν κείμενο, να σχεδιάζουν εικόνες και να δημιουργούν άλλα μέσα που μοιάζουν με την ανθρώπινη παραγωγή, σύμφωνα με το CNBC.
Η κίνηση αυτή έρχεται την στιγμή που μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας τρέχουν να διαφημίσουν τις καινοτομίες στις τεχνικές μηχανικής μάθησης και να ενσωματώσουν μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα τους.
Η ομάδα θα συνδυάσει διάφορες ομάδες σε όλη τη Meta, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ σε ανάρτηση στο Facebook. Η νέα ομάδα θα οργανωθεί υπό τον σημερινό Chief Product Officer Chris Cox. Ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι η ομάδα θα κατασκευάζει «δημιουργικά και εκφραστικά» εργαλεία που θα χρησιμοποιούνται μέσα στα προϊόντα της Meta.
Μήνυμα της Meta στους ανταγωνιστές της στον «αγώνα» της τεχνητής νοημοσύνης
«Εξερευνούμε εμπειρίες με κείμενο (όπως η συνομιλία στο WhatsApp και το Messenger), με εικόνες (όπως δημιουργικά φίλτρα Instagram και μορφές διαφημίσεων) και με βίντεο και πολυτροπικές εμπειρίες», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ. «Έχουμε πολλή ουσιαστική δουλειά να κάνουμε πριν φτάσουμε στις πραγματικά φουτουριστικές εμπειρίες, αλλά είμαι ενθουσιασμένος για όλα τα νέα πράγματα που θα δημιουργήσουμε στην πορεία». Για παράδειγμα, μεγάλα γλωσσικά μοντέλα που δημιουργήθηκαν από το OpenAI έχουν ενσωματωθεί σε ένα chatbot του Microsoft Bing καθώς και σε ένα ξεχωριστό chatbot που ονομάζεται ChatGPT. Η Google εργάζεται επίσης σε ένα chatbot με το όνομα Bard. Τη Δευτέρα, η Snap ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει ένα bot ChatGPT στην εφαρμογή Snapchat.
Την περασμένη εβδομάδα, η Meta ανακοίνωσε το δικό της νέο μεγάλο γλωσσικό μοντέλο που ονομάζεται LLaMA. Η Meta δήλωσε τότε ότι τα μοντέλα της διακρίνονται, επειδή είναι διαθέσιμα στους ερευνητές και ότι είναι μικρότερα και λιγότερο ακριβά στη χρήση από τα μεγαλύτερα μοντέλα.
Αλλά η ανακοίνωση ήταν επίσης ένα σημάδι ότι η Meta, η οποία πραγματοποιεί σημαντική έρευνα στην τεχνητή νοημοσύνη, δεν επρόκειτο να αφήσει τους ανταγωνιστές να την προσπεράσουν στον αγώνα της τεχνητής νοημοσύνης.