Από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024, οι καλύτερες εθνικές ομάδες της Ευρώπης θα φιλοξενηθούν στη Γερμανία, σε δέκα διαφορετικές πόλεις, για να διεκδικήσουν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης. Οι προκριματικοί αγώνες, που θα διεξαχθούν από τον Μάρτιο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024, θα καθορίσουν ποιες χώρες θα διεκδικήσουν τον τίτλο στους 51 αγώνες της τελικής διοργάνωσης.
Ως Official Partner, η Lidl, η οποία είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη, συνοδεύει τα Προκριματικά Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, καθώς και το UEFA EURO 2024. Πρόκειται για μία συνεργασία που δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστή: Η Lidl εκπροσωπείται σήμερα με περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε 31 χώρες, 30 από τις οποίες στην Ευρώπη. Ακριβώς όπως το ποδόσφαιρο εμπνέει καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους, έτσι και η Lidl αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο για τις καθημερινές αγορές εκατομμυρίων πελατών σε όλη την Ευρώπη.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα αθλητικό γεγονός που συναρπάζει τόσο τους πελάτες μας, όσο και τους εργαζόμενους μας σε όλες τις χώρες. Ακριβώς όπως τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε όλους, θέλουμε να συμβάλλουμε να γίνει το UEFA EURO 2024 μία εμπειρία για όλους – για παράδειγμα, διαμέσου των Lidl Fan Zones. Πολλές χώρες, όπου η Lidl έχει παρουσία, θα πανηγυρίσουν μαζί μας και είναι πραγματικά ξεχωριστό το γεγονός ότι το τελικό τουρνουά διεξάγεται στη χώρα όπου ξεκίνησε η ιστορία της Lidl.», δήλωσε σχετικά ο Jeroen Bal, Divisional Board Member Customer της Lidl International.
Παράλληλα, η Lidl θέλει να αξιοποιήσει αυτή τη συνεργασία για να τονίσει τη σημασία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και του αθλητισμού και της άσκησης για έναν δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής. Εξάλλου, το τι τρώμε και πόσο γυμναζόμαστε έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία μας και στο περιβάλλον. Γι’ αυτόν τον λόγο, η Lidl αναπτύσσει συστηματικά τη γκάμα των προϊόντων της με βάση την Πλανητική Διατροφή για την Υγεία (Planetary Health Diet), ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της να επιλέγουν συνειδητά υγιεινά και βιώσιμα παραγόμενα προϊόντα. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση νέων διεθνών προτύπων για τις εκστρατείες μάρκετινγκ που απευθύνονται σε παιδιά.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της UEFA, Guy-Laurent Epstein, δήλωσε: «Η UEFA είναι υπερήφανη που καλωσορίζει τη Lidl ως συνεργάτη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και του UEFA EURO 2024. Η παρουσία της Lidl σε όλη την ήπειρο θα συμβάλει τα μέγιστα στην προώθηση μίας ακόμα αξέχαστης διοργάνωσης. Ανυπομονούμε, επίσης, να συνεργαστούμε για την από κοινού προώθηση αξιών, όπως η καλή υγεία και η ευεξία, που μοιράζονται η Lidl και η UEFA.».