Τη διαδικασία στελέχωσης όλων των Υπουργείων και Υφυπουργείων με επαγγελματίες λογιστές, οι οποίοι ασκούν τον ρόλο του Προϊσταμένου Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης και ηγούνται ομάδας από λογιστικό και άλλο υποστηρικτικό προσωπικό που είναι τοποθετημένο στις οντότητες που υπηρετούν, έχει ολοκληρώσει το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Γενικού Λογιστηρίου, την οποία μεταδίδει το ΓΤΠ, «η προσφορά αναβαθμισμένων επαγγελματικών υπηρεσιών χρηματοοικονομικής υποστήριξης και η καλή συνεργασία με τις γενικές διευθύνσεις, τα διευθυντικά και μεσο-διευθυντικά στελέχη, καθώς και το υπόλοιπο προσωπικό, στα Υπουργεία/Υφυπουργεία και τα Τμήματα που υπάγονται σε αυτά εξυπηρετούν τη συμμόρφωση με το ρυθμιστικό πλαίσιο, τη χρηστή διαχείριση των δημόσιων πόρων, την παροχή έγκαιρης και αξιόπιστης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης που να υποβοηθά τη λήψη αποφάσεων και την ενίσχυση της λογοδοσίας και της διαφάνειας».
Προστίθεται πως η παροχή ολοκληρωμένων λογιστικών και άλλων υπηρεσιών υποστήριξης της χρηματοοικονομικής διαχείρισης, υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές που ακολουθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κράτη μέλη της ΕΕ και άλλα προηγμένα κράτη, αποτελεί μέρος των αλλαγών που σχετίζονται με τη μεταρρύθμιση της διαχείρισης δημόσιων πόρων στην Κυπριακή Δημοκρατία.