Γύρω στις 3.800 θέσεις εργασίας στα τμήματα ανάπτυξης και διοίκησης στην Ευρώπη σχεδιάζει να περικόψει η Ford στα επόμενα τρία χρόνια, ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία, επικαλούμενη το αυξανόμενο κόστος και την ανάγκη για μια πιο λιτή δομή καθώς στρέφεται στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Περίπου 2.300 θέσεις εργασίας θα αφορούν τις εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κολωνία και στο Άαχεν στη Γερμανία, 1.300 στο Ηνωμένο Βασίλειο και 200 στην υπόλοιπη Ευρώπη, αναφέρει η εταιρεία, προσθέτοντας ότι σκοπεύει να επιτύχει τις μειώσεις μέσω σχεδίων εθελοντικής αποχώρησης.
Η είδηση έρχεται ως πλήγμα για τις συντεχνίες που δήλωσαν στα τέλη Ιανουαρίου ότι το χειρότερο σενάριο στο τραπέζι ήταν οι περικοπές 2.500 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα διατηρήσει περίπου 3.400 μηχανικούς στην περιοχή της Ευρώπης, οι οποίοι θα βασιστούν στη βασική τεχνολογία που παρέχουν οι εταιρείες στις ΗΠΑ και η οποία θα προσαρμοστεί στους Ευρωπαίους πελάτες, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού συνδέσμου ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων (EV) και επικεφαλής της Ford Γερμανίας Μάρτιν Σάντερ.
«Υπάρχει πολύ λιγότερη δουλειά που πρέπει να γίνει στα συστήματα μετάδοσης κίνησης τα οποία κινούνται εκτός κινητήρων εσωτερικής καύσης. Περνάμε σε έναν κόσμο με λιγότερες παγκόσμιες πλατφόρμες όπου απαιτείται λιγότερη εργασία από πλευράς μηχανικής. Γι’ αυτό πρέπει να κάνουμε τις προσαρμογές», είπε ο κ. Σάντερ.
Ανέφερε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, που στόχο έχει την προσφορά ενός πλήρους ηλεκτρικού στόλου στην Ευρώπη μέχρι το 2035.
Η Ford πρόκειται να λανσάρει αργότερα φέτος το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα στην Ευρώπη κατασκευασμένο στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen στην Κολωνία και εξετάζει το ενδεχόμενο να φέρει πλατφόρμα της Ford στην Ευρώπη, πιθανώς στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια, είπε ο κ. Σάντερ.