Είχε χαιρετιστεί ως το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και είχε προσελκύσει αξιοζήλευτες για startup επενδύσεις. Μετά την εκρηκτική άνοδο της μετοχής της (πριν ακόμη βγάλει οχήματα σε κυκλοφορία), ωστόσο, ήρθε η βουτιά και τώρα η μαζική «έξοδος» στελεχών. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal τους τελευταίους μήνες έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία Rivian σειρά διευθυντικών στελεχών, συμπεριλαμβανομένου του αντιπροέδρου, αρμοδίου για ζητήματα μηχανικής, αλλά και του επικεφαλής της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς έπεσαν έξω οι στόχοι παραγωγής.
Οι αποχωρήσεις, που επιβεβαιώθηκαν από εκπρόσωπο της Rivian, είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη σε μία περίοδο γεμάτη προκλήσεις για τη Rivian, η οποία παρουσίασε τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητά της πέρυσι, αλλά δεν κατάφερε να παράξει 25.000 οχήματα, όπως είχε υποσχεθεί στους επενδυτές. Η διοίκηση σημείωσε πως ο στόχος χάθηκε για περίπου 700 οχήματα κυρίως εξαιτίας της δυσκολίας στην εξασφάλιση αρκετών αναγκαίων εξαρτημάτων.
Υπό τις συνθήκες αυτές η μετοχή της Rivian έχει δεχθεί ανηλεές σφυροκόπημα. Από την αρχική δημόσια εγγραφή της εταιρείας τον Νοέμβριο του 2021 έχει χάσει το 79% της αξίας της.
Σημειώνεται ότι τα στελέχη που αποχώρησαν είχαν πολυετή εμπειρία στον χώρο. Ο αντιπρόεδρος μηχανικής Ράντι Φρανκ είχε αναλάβει καθήκοντα το 2019, προερχόμενος από τη Ford Motor, ενώ ο Στιβ Γκαβρόνσκι, υπεύθυνος για τις προμήθειες εξαρτημάτων, ήταν στο δυναμικό της εταιρείας από το 2018 ως “μεταγραφή” από την startup αυτόνομων οχημάτων Zoox. O Πάτρικ Χαντ, επικεφαλής της ομάδας στρατηγικής, που επίσης αποχώρησε πέρυσι, εργαζόταν στη Rivian από το 2015.
Η εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας τόνισε πως η Rivian θέλει να διασφαλίσει πως θα έχει το ταλέντο και το προσωπικό που χρειάζεται για να ενισχύσει την παραγωγή της. «Συνεχίζουμε να προσελκύουμε σημαντικά ταλέντα, καθώς η εταιρεία μας χρειάζεται αλλαγές» δήλωσε στη WSJ, αποφεύγοντας πάντως να σχολιάσει τις συνθήκες αποχώρησης των στελεχών.