19 C
Nicosia
Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021 | 21:44

3η στη λίστα των περισσότερων αυτοκινήτων ανά κάτοικο στην ΕΕ η Κύπρος

Η Κύπρος ήταν η χώρα με τον τρίτο μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων ανά κάτοικο στην ΕΕ το 2019, μετά το Λουξεμβούργο και την Ιταλία, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειδικότερα, το Λουξεμβούργο προηγείτο με 681 επιβατηγά οχήματα ανά χίλιους κατοίκους, η Ιταλία ακολουθούσε με 663 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους και η Κύπρος βρισκόταν στην τρίτη θέση με 645 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους.

Κοντά στην τρίτη θέση της Κύπρου βρίσκονταν και η Φινλανδία και η Πολωνία, όπου καταγράφηκαν 642 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους.

Όσον αφορά το Λουξεμβούργο πάντως, η Eurostat σημειώνει πως ο αριθμός ενδέχεται να επηρεάζεται από άτομα που εργάζονται αλλά δεν διαμένουν στη χώρα (διασυνοριακούς εργαζόμενους), και που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα τα οποία είναι εγγεγραμμένα στο Λουξεμβούργο.

Στην άλλη άκρη της λίστας με τις χαμηλότερες αναλογίες μηχανοκίνησης βρίσκονται η Ρουμανία (357 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους), η Λετονία (381 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους) και η Ουγγαρία (390 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους).

Ο μεγαλύτερος αριθμός εγγεγραμμένων επιβατηγών οχημάτων συνολικά ανά χώρα το 2019 καταγράφηκε στην Γερμανία, όπου είχαν εγγραφεί 48 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Ακολουθούν η Ιταλία (40 εκατομμύρια) και η Γαλλία (32 εκατομμύρια).

Η μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό εγγεγραμμένων οχημάτων μεταξύ 2015 και 2019 σημειώθηκε στη Ρουμανία (34% αύξηση), στη Λιθουανία (20%), την Ουγγαρία (19%) και τη Σλοβακία και την Πολωνία (18%).

Η μόνη χώρα στην οποία σημειώθηκε μείωση στον αριθμό εγγεγραμμένων οχημάτων κατά την ίδια περίοδο ήταν η Βουλγαρία, όπου υπήρξε πτώση 11%.

Παράλληλα, σε αρκετές χώρες το ποσοστό των «παλαιών» αυτοκινήτων (ηλικίας 20 ετών και άνω) παρέμεινε υψηλό το 2019, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να καταγράφονται στην Πολωνία (37,9%), την Εσθονία (31,5%), τη Φινλανδία (26,9%) και τη Λιθουανία (22,6%).

Το ποσοστό νέων αυτοκινήτων (νεότερα των δύο ετών) ήταν υψηλότερο στην Ιρλανδία (28,8%), στο Λουξεμβούργο (23,7%), το Βέλγιο (22,9%) και στη Δανία (22,6%).

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της Eurostat, τα τελευταία χρόνια ορισμένη κράτη στηρίζουν την αγορά νέων οχημάτων με χαμηλές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και την απόσυρση των παλαιών με σχετικά προγράμματα. Στόχος των προγραμμάτων είναι η αντικατάσταση των οχημάτων με πιο περιβαλλοντικά φιλικά οχήματα, και παράλληλα η τόνωση της οικονομίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Η οικονομική κρίση στην Τουρκία και οι Τ/κ

Η τουρκική οικονομία πλέει τα λοίσθια και μαζί της συμπαρασύρει και το κατασκεύασμα της στα κατεχόμενα. Ήδη, την περασμένη Πέμπτη ανακοινώθηκε ότι η λίρα, η...

Οι τριμερείς, οι τουρκικές απειλές και το πολιτικό πόκερ

Με ευκαιρία τη νέα τριμερή σύνοδο κορυφής Κύπρου-Ελλάδας-Αιγύπτου που έγινε στην Αθήνα και των ανοικτών απειλών της Τουρκίας κατά της πρόθεσης της Λευκωσίας να...

Περιορισμένες οι ποσότητες καυσίμων στα κατεχόμενα και σήμερα

Συνεχίζεται η υπό περιορισμό διοχέτευση καυσίμων στην αγορά στα κατεχόμενα, αλλά σήμερα πωλείται και βενζίνη 95 οκτανίων που τις προηγούμενες δύο ημέρες δεν υπήρχε. Ο...

Ελλάδα και Κύπρος διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την υγειονομική κρίση, δήλωσε ο Έλληνας ΥΠΟΙΚ

Ελλάδα και Κύπρος έχουν διαχειριστεί αποτελεσματικά μια πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, δήλωσε ο Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας Χρήστος Σταϊκούρας. Ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος μιλούσε κατά...

Διπλάσιος ο κίνδυνος θανάτου για τους διαβητικούς με νυχτερινή υπέρταση

Οι ενήλικες με διαβήτη τύπου 1 ή 2, των οποίων η αρτηριακή πίεση αυξάνεται τη νύχτα, έχουν υπερδιπλάσιο κίνδυνο θανάτου, σε σχέση με τους...

Ανεμβολίαστοι δύο στους τρεις νέους που νοσηλεύθηκαν στην Αγγλία λόγω COVID

Το 66% των 300 κατοίκων της Αγγλίας ηλικίας από 18 έως 29 ετών που χρειάστηκε να νοσηλευθούν στην Αγγλία λόγω κορωνοϊού τις τελευταίες εβδομάδες...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!