Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

20.8 C
Nicosia
Τρίτη 15 Απριλίου 2025 | 20:01

Στα 393,38 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη το 2020 -Αυξημένες κατά 6,3%

Σε 393,38 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη το 2020 από 370,07 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 6,30%. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 136,05 εκατ. ευρώ κατά το 2020 συγκριτικά με 126,21 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 7,80%. Οι ξένες χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 5,52% και διαμορφώθηκαν σε 257,33 εκατ. ευρώ το 2020 από 243,86 εκατ. ευρώ το 2019.

Η κερδοφορία του Ομίλου το 2020 αυξήθηκε κυρίως λόγω βελτιστοποίησης του λειτουργικού κόστους και ιδιαιτέρως λόγω χαμηλότερων εξόδων διαφήμισης και προώθησης, παρότι μέρος των εξόδων αυτών, που ήταν περιορισμένο στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ενεργοποιήθηκε ξανά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Ως εκ τούτου, κατά το 2020 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 14,50%, στα 62,69 εκατ. ευρώ από 54,75 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,94% από 14,79% το προηγούμενο έτος.

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 14,17% το 2020 φθάνοντας τα 50,05 εκατ. ευρώ έναντι 43,84 εκατ. ευρώ το 2019 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 12,72% το 2020 από 11,85% το 2019.

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, παρά τις πρωτοφανείς προκλήσεις που προκύπτουν λόγω της πανδημίας COVID-19, ο Όμιλος ακολούθησε σταθερά το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής του, δημιουργώντας κερδοφόρα ανάπτυξη και πρόσθετη αξία στους μετόχους του, σύμφωνα τις δεσμεύσεις του. Κατά το 2020, ο Όμιλος σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ δεκαετίας στο περιθώριο EBITDA, φτάνοντας το 15,94%, διατηρώντας την αναπτυξιακή πορεία στις πωλήσεις που εμφάνισαν άνοδο κατά 6,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το γεγονός αυτό αντανακλά την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου του Ομίλου, την προϊοντική και γεωγραφική του διαφοροποίηση, όπως και την ικανότητα του να ανταποκρίνεται άμεσα στις δυσχερείς συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του COVID-19. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και σε ολόκληρη την γεωγραφική του περιοχή, η ανάπτυξη του Ομίλου τροφοδοτείται από κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση και σχετίζονται με την προσωπική υγιεινή, την υγεία και την οικιακή φροντίδα, η οποία υποστηρίζεται επιπρόσθετα από την ικανότητα του Ομίλου να ανταποκρίνεται σε διαφορετικά πρότυπα κατανάλωσης και διαφορετικές δυναμικές στα κανάλια πωλήσεων σε κάθε χώρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!