16.4 C
Nicosia
Κυριακή 24 Νοέμβριος 2024 | 2:30

Άνοιξε το πρώτο ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα

Το πρώτο ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα χωρίς προσωπικό ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Αττική και συγκεκριμένα στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Τα εγκαίνια του καινοτόμου καταστήματος i-mall Micro Market πραγματοποιήθηκαν με τον ιδρυτή και εμπνευστή του εγχειρήματος Δημήτρη Καραβασίλη,να τονίζει ότι η καινοτόμα ιδέα προέκυψε μετά από 3,5 χρόνια καταγραφής και αποτύπωσης των καταναλωτικών συνηθειών, τόσο σε Ευρώπη, όσο σε Ασία και ΗΠΑ, από τον όμιλο της DK Consultants Group.

«Το i-mall Μicro Market στην υλοποίησή του, συνάντησε πολλές δυσκολίες, ωστόσο χάρη στην επιμονή, στην υπομονή και στη συνεχή ροή χρηματοδότησης, καταφέραμε να υπερκεράσουμε όλα τα εμπόδια, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο κανάλι διανομής και ένας νέος τρόπος διάθεσης για προϊόντα καθημερινής χρήσης. Η i-mall Micro Market, έχει ενσωματώσει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες, κόστος στους επιχειρηματίες ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή. Η i-mall Micro Market στηρίζεται στην λογική win – win, ‘‘όσο ψωνίζω, τόσο κερδίζω”, για αυτό και εν τέλει λειτουργεί προς το συμφέρον του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε ο Δ. Καραβασίλης.

Tο μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας βασίζεται τόσο στο franchise όσο και στην δημιουργία και άλλων εταιρικών καταστημάτων.

Το πλάνο της ανάπτυξης των καταστημάτων 

Όπως αναφέρθηκε, με βάση το πλάνο της εταιρείας αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη έως και 50 καταστημάτων μέχρι το 2024 και 80 συνολικά μέχρι το 2026 στην Ελλάδα. Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τέσσερις χώρες εκτός συνόρων -Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρουμανία- αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-mall Micro Market με επενδυτές που θα συμμετέχουν στο Master Franchise των χωρών αυτών.

«Η διαφοροποίησή μας σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνουμε στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mallMicroMarket» ανέφερε ο Γιώργος Φασουλάκης, εμπορικός διευθυντής της i-mall Micro Market, με πολύχρονη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις όπως στα Kiosky’s Convenience Stores και στα e-kiosky’s. Πρόσθεσε επίσης ότι το customer journey και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. «Αυτό που επιθυμούμε είναι, όλοι όσοι μας επισκεφθούν να ”αγοράσουν” πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος μας είναι τα καταστήματά μας, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων,ενισχύοντας το socializing» τόνισε.

«Πρωτοποριακές λύσεις»

Ο Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply, αναφερόμενος στο καινοτόμο κατάστημα τόνισε: «Έχοντας λανσάρει πολλαπλές λύσεις σε unattended retail σε διεθνές επίπεδο, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις προκλήσεις τις οποίες η τεχνολογία και το εμπορικό μοντέλο της i-mall Micro Market επιλύει με καινοτόμο τρόπο. Χαιρόμαστε πολύ για την συνεργασία καθώς έχουμε την δυνατότητα να υλοποιήσουμε πραγματικά πρωτοποριακές λύσεις για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο».

Τι έδειξε έρευνα

Οδηγός για την επένδυση των i-mall Micro Market αποτέλεσαν τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξήγαγε η DK Marketing μέσω της ελληνικής και διεθνούς παρουσίας της. Μέσα από τα πολύτιμα ευρήματα προέκυψε το συμπέρασμα πως η εμπειρία του physi-digital μπορεί να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση στους καταναλωτές συνδέοντας τον ψηφιακό με τον αναλογικό-φυσικό κόσμο.

Συγκεκριμένα, η ηλικιακή ομάδα που αποτελεί την αγορά στόχο του physi-digital είναι η κατηγορία Generations Z και Αlpha (ηλικίας 10-25) ενώ ηλικίες μεταξύ 12-18 δεν έχουν διάθεση να επισκεφθούν μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης για τις καθημερινές τους συνήθειες

Η έρευνα έδειξε ότι στη μετά COVID-19 εποχή, 8 στους 10 καταναλωτές έχουν αρκετά έντονο το συναίσθημα του socializing, κυρίως στα «pocketparks». Εννέα στους δέκα καταναλωτές που ανήκουν στην ηλικία 12-18, επιθυμούν να υιοθετήσουν το «ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι» έναντι του παραδοσιακού. Επίσης, οι συναλλαγές κάτω των 5 ευρώ έχουν αυξηθεί κατά 60% με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.

Πώς λειτουργεί

Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (Internetof Things), τα i-mall Micro Market ξεχωρίζουν για τα πλήρως ρομποτικά συστήματα προηγμένης τεχνολογίας. Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής (touchscreen), είτε μέσω του mobile app. Στα προσεχή σχέδια της εταιρείας εντάσσεται η πρωτοπόρα mobile εφαρμογή η οποία θα λανσαριστεί τις επόμενες 15 ημέρες.

Με ένα QR code το οποίο θα λαμβάνει ο καταναλωτής από το App στο κινητό του ενόσω είναι καθοδόν προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει την παραγγελία του εύκολα, γρήγορα και κερδίζοντας loyalty πόντους. Στην κατεύθυνση αυτή, τα ρομποτικά καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο στον σχεδιασμό έχει παίξει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).

Το σύστημα πληρωμών δημιουργήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με την Cardlink, με χρήση νέας γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας και wallet. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η συνεργασία της εταιρείας με την Skroutz, καθώς στον χώρο φιλοξενείται pickuppoint, σε 24ωρη βάση χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Την μουσική εμπειρία έχει αναλάβει η Panik Entertainment Group μέσα από την συνεχή ροή του PanikTV που προβάλλεται στα i-mall Micro Marketstores.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Βηρυτός: Πολύνεκρη ισραηλινή αεροπορική επιδρομή – Ισοπεδώθηκε 8ώροφο κτίριο

Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί και 23 τραυματίες είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός ισραηλινού βομβαρδισμού στο κέντρο της Βηρυτού, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας του Λιβάνου. Ισραηλινά...

Καραμανλής: Δεν ενδιαφέρομαι για την Προεδρία της Δημοκρατίας – Αποστάσεις από τη διαγραφή Σαμαρά

Στην κατηγορηματική δήλωση ότι δεν ενδιαφέρεται για την προεδρία της Δημοκρατίας, προχώρησε ο Κώστας Καραμανλής. Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του βιβλίου του...

Κουμής: Προς νέο ρεκόρ στον τουρισμό – Θα σπάσει το φράγμα των 4 εκατ. αφίξεων

Την καλύτερη χρονιά στην ιστορία της φαίνεται να διανύει η τουριστική βιομηχανία της χώρας μας, οδεύοντας προς νέο ιστορικό ρεκόρ και με τις αφίξεις...

Συστάσεις Πυροσβεστικής για την κακοκαιρία

Σε συστάσεις λόγω των επικείμενων έντονων καιρικών φαινομένων για ακραίες βροχοπτώσεις, σύμφωνα με την πρόβλεψη της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, προβαίνει η Πυροσβεστική Υπηρεσία σε ανακοίνωσή...

Κίτρινη προειδοποίηση για ισχυρές καταιγίδες και σφοδρούς ανέμους το Σαββατοκύριακο

Μεμονωμένες ισχυρές καταιγίδες κατά τη διάρκεια της νύχτας του Σαββάτου και σφοδρούς ανέμους από τα χαράματα της Κυριακής αναμένει το Τμήμα Μετεωρολογίας, το οποίο εξέδωσε, χθες...

Σε Αθήνα και Άγκυρα ο ΓΓ ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε

Στην Αθήνα μεταβαίνει ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε την Τρίτη 26 Νοεμβρίου. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Συμμαχίας, ο Μαρκ Ρούτε θα συναντηθεί με...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!