Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

21.6 C
Nicosia
Κυριακή 18 Μαΐου 2025 | 5:19

Συμβουλές ενόψει εκπτώσεων από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, ενόψει της έναρξης της περιόδου εκπτώσεων, καλεί τους καταναλωτές να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή σε συγκεριμένα θέματα.

Συγκεκριμένα συστήνει όπως πριν από την απόφαση συναλλαγής να κάνουν έρευνα για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, καθώς είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν ότι τα καταστήματα μπορούν να πραγματοποιούν εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουν προϊόντα υπό πίεση.

Επισημαίνει ότι το μεγάλο ποσοστό έκπτωσης δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και χαμηλότερη τελική τιμή, προσθέτοντας ότι κριτήριο για την αγορά πρέπει είναι η τελική τιμή της αγοράς και όχι το ποσοστό έκπτωσης.

Διευκρινίζει πως η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της αρχικής (που συνήθως είναι διαγραμμένη) και της νέας τιμής είναι υποχρεωτική, προσθέτοντας ότι ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να αναγράφει μόνο το ποσοστό έκπτωσης το οποίο όμως θα πρέπει να είναι απόλυτα κατανοητό και σαφές από τον απλό καταναλωτή.

Συστήνει να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή σε καταστήματα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους, επειδη αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.

Περαιτέρω καλεί τους καταναλωτές να  ενημερωθούν για την πολιτική επιστροφών του καταστήματος, πριν προβούν σε αγορά και να θυμούνται ότι για αγορές από το κατάστημα δεν υπάρχει νομική υποχρέωση και επαφίεται στην πολιτική του κάθε καταστήματος αν θα αποδεχτεί επιστροφές ή αλλαγές.

Επίσης συστήνει προς όσους  σκοπεύουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν αξίας (πχ. κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή), να αξιολογούν την αξιοπιστία και την ποιότητα εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου πωλητή και να άλλους καταναλωτές για τις εμπειρίες τους, όπως για παράδειγμα η ανταπόκριση του πωλητή σε θέματα εγγυήσεων και η εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Υπενθυμίζει ότι οι αγοραστές έχουν δικαίωμα νόμιμης εγγύησης δύο (2) ετών για καινούργια προϊόντα και ενός έτους (1) για μεταχειρισμένα προϊόντα, επίς αν το προϊόν παρουσιάσει σοβαρό ελάττωμα τις πρώτες τριάντα (30) ημέρες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή επιστροφής των χρημάτων.

Παραθέτει περαιτέρω ότι το δικαίωμα επισκευής εντός εικοσιπέντε (25) ημερών, αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα.

Σε ό,τι αφορά την περίπτωση αγορών μέσω διαδικτύου, οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι και δεκατέσσερις (14) ημέρες μετά την παραλαβή του προϊόντος σημειώνει ο Σύνδεσμος.

Τέλος αφού καλεί τους καταναλωτές να ενημερωθούν κατά πόσο το κατάστημα που τους ενδιαφέρει συμμετέχει στο μηχανισμό Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών διαφορών ή άλλο παρόμοιο μηχανισμό, όπως είναι ο μηχανισμός επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που προσφέρει ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

Σε περίπτωση διαπίστωσης παραβάσεων, οι καταναλωτές θα πρέπει να επικοινωνούν με την Γραμμή του Καταναλωτή στο 1429 αλλά και με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών στο 22516112, καταλήγει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΕΜΠΟΡΙΟΣυμβουλές ενόψει εκπτώσεων από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών