29.8 C
Nicosia
Παρασκευή 20 Σεπτέμβριος 2024 | 13:40

Νέα καμπάνια της Χαραλαμπίδης Κρίστης-«Κάθε μέρα, είναι υπέροχη, με το καλύτερό μας!»

Πρεμιέρα  έκανε η νέα καμπάνια της Χαραλαμπίδης Κρίστης με αποκλειστική προβολή στα social media της εταιρείας την Κυριακή του Πάσχα και στη συνέχεια στις οθόνες μας αλλά και σε όλα τα άλλα ΜΜΕ, στις 17 Απριλίου.

Η καμπάνια πλημμυρίζει από αισιοδοξία, ζεστές ανθρώπινες σχέσεις, και μας θυμίζει, πως… «κάθε μέρα είναι υπέροχη, όταν δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό», συμπυκνώνοντας έτσι, όλη την εταιρική φιλοσοφία της Χαραλαμπίδης Κρίστης, μια διαχρονική αφοσίωση στην προσφορά με το «καλύτερο μας».

Γυρισμένη σε υπέροχες τοποθεσίες της Κύπρου, με τη φύση να υπογραμμίζει τις αξίες της εταιρείας, περνάει από τις πρότυπες και πιστοποιημένες για την ευημερία των ζώων φάρμες της Χαραλαμπίδης Κρίστης, μεταφέροντας μας σε έναν κόσμο φροντίδας και αγάπης. Τον κόσμο της Κυπριακής Οικογένειας που καθημερινά και σε  κάθε της στιγμή, η  Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι εκεί. Γιατί  όλα τα προϊόντα της, το φρέσκο γάλα, το γαλατάκι, το Στραγγάτο γιαούρτι, το Πισσουρκώτικο πρόβειο γιαούρτι, το παραδοσιακό Πισσουρκώτικο χαλλούμι είναι αναπόσπαστα μέρη της καθημερινής ζωής των πρωταγωνιστών, όλα συμβολίζουν τη διάθεση και  την επιθυμία, κάθε μέρα να είναι υπέροχη».

Μέσα από την υψηλής αισθητικής παραγωγή, οι θεατές αντιλαμβάνονται τους άρρηκτους δεσμούς της Χαραλαμπίδης Κρίστης με την κοινωνία, την ευαισθησία της εταιρείας για το περιβάλλον, την οικογένεια, την κοινωνία και την κυρίαρχη αίσθηση ευθύνης που την χαρακτηρίζει. Μία ευθύνη που πάντα εκφράζεται μέσα από την υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων της. Πρωταγωνιστικό ρόλο, έχει και το βανάκι της Χαραλαμπίδης Κρίστης συμβολίζοντας το κορυφαίο δίκτυο διανομής της εταιρείας, που κάθε μέρα καλύπτει μέσα από 3,200 σημεία πώλησης τις ανάγκες των καταναλωτών της, σε ολόκληρη την Κύπρο.

Μικροί και μεγάλοι θα ζήσουν την εμπειρία της «υπέροχης μέρας» σε κάθε σημείο αναφοράς του καθημερινού τους ταξιδιού, αφού η νέα καμπάνια της Χαραλαμπίδης Κρίστης βασίζεται σε μια omnichannel στρατηγική με στόχο τη συνεπή επικοινωνία και τη σύνδεση με τον κάθε Κύπριο ξεχωριστά. Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη πολυεπίπεδα, ώστε ο καταναλωτής να έχει καθημερινή επαφή με τα προϊόντα μέσα από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα σημεία πώλησης, δια δραστικών ενεργειών με το βανάκι της εταιρείας και μέσω Digital activation, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα social media.

Η τηλεοπτική καμπάνια συμπεριλαμβάνει μια equity και πέντε προϊοντικές ταινίες που θα εξελιχθούν τους επόμενους μήνες, προβάλλοντας τες αρχικά, αποκλειστικά στα Social media και στη συνέχεια στις μικρές μας οθόνες, υπενθυμίζοντάς μας καθημερινά τους λόγους που κάθε μέρα, όλη μέρα μπορεί να είναι υπέροχη!

Η παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών έγινε από την Semio Productions, σε σκηνοθεσία των Αργύρη Παπαδημητρόπουλο  και  Paris El Said.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Στα €602,92 εκ. τα καθαρά κέρδη των κυπριακών τραπεζών στο εξάμηνο

Στα 602,92 εκατομμύρια ευρώ, μετά την φορολογία, ανήλθαν στο εξάμηνο του 2024 τα συνολικά κέρδη των κυπριακών τραπεζών, από 345,64 εκ. ευρώ στο τέλος...

Δεν αναμένονται εξελίξεις στην υπόθεση Αββακούμ τις επόμενες μέρες

Δεν αναμένονται σημαντικές εξελίξεις στην υπόθεση της Μονής Αββακούμ τις επόμενες μέρες, όπως δήλωσαν έγκυρες εκκλησιαστικές πηγές στο ΚΥΠΕ. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η υπόθεση βρίσκεται...

Σεισμός στην Κύπρο – Αισθητός στη Λεμεσό

Σεισμική δόνηση έγινε αισθητή στην Κύπρο το μεσημέρι της Παρασκευής. Σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές στο Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο η σεισμική δόνηση έγινε αισθητή σε...

Ενημέρωση για δέσμευση Κύπρου για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο του GSI ζητά το ΑΚΕΛ

Ενημέρωση για τη δέσμευση του Προέδρου Χριστοδουλίδη προς τον Έλληνα Πρωθυπουργό σχετικά με τη συμμετοχή της ΚΔ στο μετοχικό κεφάλαιο του έργου της ηλεκτρικής...

Στην Κύπρο τη Δευτέρα Σύνοδος των MED9 για την ενέργεια

Η Κύπρος θα φιλοξενήσει τη Δευτέρα τη 2η Υπουργική Σύνοδο MED9 για την Ενέργεια, με τη συμμετοχή Υπουργών Ενέργειας από εννέα μεσογειακές χώρες της...

ΚΤΚ: Περαιτέρω μείωση των ΜΕΧ στο κυπριακό τραπεζικό σύστημα το β’ τρίμηνο

Η Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου (ΚΤΚ) ανακοίνωσε ότι οι μη εξυπηρετούμενες χορηγήσεις (ΜΕΧ) στον κυπριακό τραπεζικό τομέα σημείωσαν περαιτέρω μείωση, φτάνοντας τα €1,7 δισ....

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!