Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.4 C
Nicosia
Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 | 21:11
ΑρχικήBUSINESSΤΡΑΠΕΖΕΣOptima bank: 2 βραβεία για τις πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της

Optima bank: 2 βραβεία για τις πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της

Μέσα στο 2020 η Optima bank κατέγραψε πολλαπλές διακρίσεις και επιτυχίες, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Μεταξύ αυτών και η σημαντική διάκρισή της με 2 βραβεία στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνει εδώ και 11 χρόνια το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), επιβεβαιώνουν την διαφορετική φιλοσοφία της τράπεζας, που αποφάσισε να τα κάνει όλα από την αρχή.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της τράπεζας, βραβεύθηκε στην κατηγορία ‘’Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη’’, για την εφαρμογή πρακτικών που προσφέρουν την βέλτιστη και εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στον πελάτη. Η τράπεζα σημειώνει ότι έχοντας, μόλις, συμπληρώσει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, κατάφερε όχι μόνο να εκπληρώσει, αλλά και να διακριθεί για έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους της, που δεν είναι άλλος από το να παρέχει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία. Βασισμένη σε σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης και με σύμμαχο την τεχνολογία, η Optima bank επενδύει στην εξέλιξη απλών, ευέλικτων και συγχρόνων προϊόντων & υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη, αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα της τραπεζικής στην χώρα.

Ταυτόχρονα, η Optima bank βραβεύθηκε στην ίδια διοργάνωση και στην κατηγορία ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’ για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center) σε συνεργασία με τη Mellon Technologies.

O κ. Δημήτρης Κυπαρίσσης, διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank δήλωσε αναφορικά με τις βραβεύσεις της τράπεζας: ‘’Οι διακρίσεις για εμάς στην Optima bank εκτός από τιμή, αποτελούν και δέσμευση. Δέσμευση για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε και να εργαζόμαστε μεθοδικά με σκοπό να αλλάξουμε τα δεδομένα στον κλάδο και να κάνουμε την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Το σημαντικότερο όμως βραβείο, είναι αυτό που παίρνουμε καθημερινά από τους πελάτες μας οι οποίο αναγνωρίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, δηλώντας σε ποσοστό άνω του 80% ότι θα σύστηναν την τράπεζα σε γνωστούς και φίλους ’’.

Σχετικά με την Optima bank
H Optima bank είναι το μοναδικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα το οποίο εκτός από την πλήρη τραπεζική άδειά που κατέχει, είναι ταυτόχρονα και ένα από τα κορυφαία μέλη του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η νέα τράπεζα δημιουργήθηκε στις 31 Ιουλίου 2019, μετά από τη μεταβίβαση των μετοχών της Επενδυτικής Τράπεζας της Ελλάδος και την ένταξή της στον Όμιλο ‘’ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ’, έναν ισχυρό Όμιλο με ηγετική θέση στην ελληνική οικονομία και πρωταγωνιστικό ρόλο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ακολουθώντας μια διαφορετική τραπεζική φιλοσοφία, η Optima bank μετασχηματίζεται σε μια σύγχρονη εμπορική τράπεζα. Οι πελάτες της Optima bank, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους σε όλους τους τομείς της τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας.
www.optimabank.gr

Για επικοινωνία με την Optima bank: Άκης Κελέσης, αία relate, τηλ. 210 7418935, kelesis@aea.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΤΡΑΠΕΖΕΣOptima bank: 2 βραβεία για τις πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της