Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

25.8 C
Nicosia
Κυριακή 11 Μαΐου 2025 | 23:59

Τη διευθέτηση ραντεβού μέσω διαδικτύου ανακοίνωσε η Ελληνική Τράπεζα

Τη δυνατότητα διευθέτησης ραντεβού για συναντήσεις πελατών με λειτουργούς της, με σκοπό τη διεκπεραίωση συγκεκριμένων υπηρεσιών, παρέχει η η Ελληνική Τράπεζα μέσω της υπηρεσίας «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της.

Σε ανακοίνωση η Ελληνική Τράπεζα αναφέρει ότι υπηρεσία «Book a Meeting», η οποία προσφέρεται από τις 6 Μαΐου, επιτρέπει στους πελάτες της να προγραμματίσουν συνάντηση, είτε με φυσική παρουσία σε κάποιο κατάστημα, είτε ψηφιακά μέσω του Microsoft Teams, κλείνοντας απευθείας το ραντεβού από την ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Προσθέτει ότι τα ραντεβού που διευθετούνται μέσω διαδικτύου, καλύπτουν συγκεκριμένες υπηρεσίες όπως πιστωτικές διευκολύνσεις (στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου ή άλλο δάνειο, πιστωτική κάρτα), άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, σύνδεση στο online banking, ασφάλεια, γενικές πληροφορίες, Wealth & Investment services, Channels & Digital Products.

Αναφέροντας ότι η όλη διαδικασία είναι απλή και φιλική προς τους χρήστες, η Ελληνική Τράπεζα προσθέτει ότι αφού οι πελάτες της προσδιορίσουν τον τύπο και τον λόγο για τον οποίο επιθυμούν ραντεβού, «καλούνται να επιλέξουν το κατάστημα της προτίμησής τους σε οποιαδήποτε επαρχία, όπως και την ημέρα και την ώρα της συνάντησης, αναλόγως και της διαθεσιμότητας».

«Στη συνέχεια, ο πελάτης θα κληθεί να συμπληρώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του και ακολούθως να επιβεβαιώσει την κράτησή του», προσθέτει.

Η Ελληνική Τράπεζα αναφέρει ότι μια αυτόματη επιβεβαίωση της κράτησης θα σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρίσει ο πελάτης, ενώ παράλληλα θα γίνει κράτηση του ραντεβού αυτόματα στο ημερολόγιο του πελάτη, καθώς επίσης και του αρμόδιου λειτουργού.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!