Η Ελληνική Τράπεζα κάνει αποφασιστικά βήματα στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, εφαρμόζοντας ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές και φέρνοντας παράλληλα τους πελάτες πιο κοντά στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.
Εστιάζοντας στο μοντέλο «phygital», το οποίο συνδυάζει το παραδοσιακό κατάστημα (physical) με το ψηφιακό (digital), η Ελληνική Τράπεζα εγκαινίασε μόλις πρόσφατα πρότυπο κατάστημα στο κέντρο της Λευκωσίας. Πρόκειται για πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης, που προσφέρει εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στη βάση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και των τεχνολογικών εξελίξεων. Ειδικότερα, το κατάστημα διαθέτει υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, ενώ με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας που εργάζεται εκεί, ο πελάτης μπορεί να έχει εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον. Το νέο κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο self service χώρο για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.), που υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας. Ταυτόχρονα, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης στον οποίο οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Σε αυτό τον χώρο είναι εφικτή η εξυπηρέτηση ιδιωτών πελατών με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, αλλά και επιχειρήσεων που μπορούν να κάνουν τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.
Για πιο σύνθετες τραπεζικές υπηρεσίες, όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές κ.α., οι πελάτες θα πρέπει να προγραμματίζουν το ραντεβού τους μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνική Τράπεζας, ή τηλεφωνικά στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (ΚΕΠ) καλώντας το 8000 9999.
Εύκολα και γρήγορα
Πέρα από το πρότυπο κατάστημα στη Λευκωσία, η Ελληνική Τράπεζα αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας, προσφέρει στους πελάτες της άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από τραπεζικές υπηρεσίες όπως εύκολη αποστολή χρημάτων μέσω Contact Pay, διαδικτυακά ραντεβού με λειτουργούς εξυπηρέτησης μέσω του «Book A Meeting» και άλλες υπηρεσίες, προϊόντα και κανάλια εξυπηρέτησης στη βάση των σύγχρονων αναγκών του πελάτη.
Εύκολα και χωρίς να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν διαδικτυακά στο Online Banking της Τράπεζας και να εκδώσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο ΚΕΠ και να τους αποσταλεί το PIN τους με SMS στο κινητό τους τηλέφωνο, αποκτώντας αυτόματα πρόσβαση σε μία ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση.
Μέσω του Online Banking οι πελάτες μπορούν να αποστείλουν δωρεάν έως και €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δανείων, ασφαλιστικών προϊόντων κ.α.
Μέσω του αναβαθμισμένου Hellenic Bank Mobile App οι καθημερινές συναλλαγές με το κινητό γίνονται τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Μέσω του Contact Pay ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Ταυτόχρονα, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα από το ευρύ και παγκύπριο δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς 24/7 και να πραγματοποιήσουν καθημερινές τραπεζικές εργασίες όπως: δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας, καταθέσεις επιταγών, να δουν τα υπόλοιπα των λογαριασμών τους να εκτυπώσουν το IBAN τους, και άλλα.
Εξάλλου, η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει 11 μηχανές Cash360 coin και 5 Cash360 notes σε επιλεγμένα καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, προσφέροντας τη δυνατότητα κατάθεσης μεγάλου όγκου κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα.
Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com