Μία νέα διαδικτυακή εκπτωτική πλατφόρμα για είδη ένδυσης και οικιακά είδη σε χαμηλές τιμές, σχεδιάζει να λανσάρει Amazon.com Inc., σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει την Temu και τη Shein.
Όπως γράφει το Bloomberg, τα σχέδια της εταιρείας με έδρα το Σιάτλ, που περιγράφονται σε διαφάνειες δείχνουν ότι η Amazon στέλνει αγαθά απευθείας σε πελάτες από την Κίνα. Η Amazon, η οποία προσπάθησε να διατηρήσει τη θέση της με υποσχέσεις για ταχεία αποστολή, προηγουμένως ενθάρρυνε τους Κινέζους εμπόρους να χρησιμοποιούν υπηρεσίες logistics που συγκεντρώνουν τα εμπορεύματα σε αποθήκες με έδρα τις ΗΠΑ.
Το νέο «εκπτωτικό εμπορικό κέντρο» θα εμφανίζεται στο δικό του τμήμα στον ιστότοπο της Amazon. Προς το παρόν, είναι ανοιχτό μόνο σε προσκεκλημένους πωλητές.
Οι επόμενες κινήσεις της Amazon
«Εξερευνούμε πάντα νέους τρόπους για να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας με περισσότερες επιλογές, χαμηλότερες τιμές και μεγαλύτερη ευκολία», δήλωσε η εκπρόσωπος της Amazon, Maria Boschetti, απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα, οι οποίες αναφέρθηκαν νωρίτερα από την Information.
Μεταξύ των εγγράφων είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης μιας προφανούς πρόσκλησης από την Amazon για μια εκδήλωση παρουσίασης στις 5 Ιουλίου στο Yiwu, ένα διάσημο κόμβο παραγωγής και εξαγωγών στην ανατολική επαρχία Zhejiang της Κίνας.
Η Amazon και άλλες εταιρείες λιανικής στις ΗΠΑ παλεύουν με την ταχεία άνοδο της Temu, μιας μονάδας της PDD Holdings Inc., και του διαδικτυακού λιανοπωλητή μόδας Shein, που έχουν δελεάσει πελάτες με έντονες εκπτώσεις και, στην περίπτωση του Temu, ένα μπαράζ διαφημίσεων στην τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Amazon φέτος άρχισε να μειώνει τις χρεώσεις που χρεώνει στους εμπόρους για την πώληση ρούχων σε χαμηλές τιμές, μια κίνηση που θεωρείται ως μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τις ευνοϊκές τιμές του υπογείου της Shein.
Πηγή: ΟΤ