Η AEGEAN ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το Δεύτερο Τρίμηνο και το Πρώτο Εξάμηνο του 2024.
Κατά το Β’ Τρίμηνο η ΑEGEAN συνέχισε να αναπτύσσεται προσφέροντας 5,4 εκατ. θέσεις, 9% περισσότερες από το 2023, με την επιβατική κίνηση να αυξάνεται κατά 8%. Η ανάπτυξη ήταν ισορροπημένη μεταξύ του δικτύου εξωτερικού με 2,6 εκατ. επιβάτες και αύξηση 9% και του δικτύου εσωτερικού με 1,8 εκατ. επιβάτες, ήτοι αύξηση 8%. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 81,2%.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το Β’ Τρίμηνο ανήλθε σε €480,3 εκατ., αυξημένος κατά 7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, με το ΕΒΙΤDA να διαμορφώνεται στα €114,4 εκατ. από €120,2 εκατ. το Β’ Τρίμηνο του 2023, και το τελικό αποτέλεσμα να διαμορφώνεται σε κέρδη μετά από φόρους για το Β’ Τρίμηνο του 2024 ύψους €43,9 εκατ. από €51,5 εκατ. το Β’ Τρίμηνο του 2023.
Συνολικά κατά το Α’ Εξάμηνο του έτους η AEGEAN μετέφερε 7,3 εκατ. επιβάτες, 9% περισσότερους συγκριτικά με το Εξάμηνο του 2023, προσφέροντας 9,5 δις. χιλιομετρικές θέσεις, 11% περισσότερες θέσεις σε σχέση την ίδια περίοδο του 2023. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 81,4% το Α’ Εξάμηνο του 2024.
Σε επίπεδο Εξαμήνου ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών υπερβαίνει κατά 10% το Α’ Εξάμηνο του 2023, φτάνοντας τα €749,1 εκατ. ενώ τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €147,6 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 6%, σε σύγκριση με το Α’ Εξάμηνο του 2023. Τα Κέρδη προ φόρων του Ομίλου για το Α’ Εξάμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν σε €31,6 εκατ. έναντι €48,7 εκατ. το Α’ Εξάμηνο του 2023 ενώ τα Κέρδη μετά από φόρους για τον Όμιλο διαμορφώνονται σε €22,9 εκατ. από €37,1 εκατ. το Α’ Εξάμηνο του 2023.
Λόγω των ισχυρών θετικών ταμειακών ροών από την λειτουργική κερδοφορία αλλά και τις προπωλήσεις εισιτήριων της καλοκαιρινής περιόδου, τα ταμειακά αποθέματα και τα άμεσα ρευστοποιήσιμα χρηματοοικονομικά στοιχεία αυξήθηκαν σε €814,4 εκατ. στις 30.06.2024 από €706,3 εκατ. στις 31.12.2023, πάρα την εξαγορά των Warrants με την καταβολή €85,4 εκατ. στην Ελληνική Δημοκρατία την 02.01.2024 αλλά και την πρώτη μετά από μία τετραετία, καταβολή μερίσματος ύψους €67,6 εκατ. στους μέτοχους στις 27.05.2024.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η διαδικασία πρόωρων ελέγχων και επισκευών στους κινητήρες GTF των Α320/Α321 neo, που με αφετηρία τον Οκτώβριο του 2023 και ανά περίοδο καθηλώνει σημαντικό μέρος του στόλου των νέων αεροσκαφών μας, επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα, κόστος συντήρησης αλλά και μισθώματα αεροσκαφών. Η αποζημίωση που λαμβάνεται από τον κατασκευαστή, καλύπτει σημαντικό μέρος αλλά σε καμία περίπτωση το σύνολο του αύξησης του κόστους και τις απώλειες προσφοράς επιπλέον διαθεσίμων θέσεων. Επίσης, σημαντική επίδραση στο κόστος έχει η επιβάρυνση από τις αυξημένες αγορές CO2, με δεδομένη την εξελισσόμενη και σε βάθος τριετίας κατάργηση των δωρεάν ιστορικών δικαιωμάτων των εταιρειών στον αεροπορικό κλάδο.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
«Το αποτέλεσμα του Πρώτου Εξαμήνου παραμένει ιδιαίτερα ισχυρό, πάρα την αύξηση της προσφερόμενης χωρητικότητας προς την χώρα μας, αλλά και των σημαντικών λειτουργικών και κανονιστικών απαιτήσεων που επιβαρύνουν το κόστος μας. Με δεδομένη μάλιστα την υψηλή εποχικότητα της ζήτησης είναι σημαντικό ότι με την προσπάθεια για επέκταση της περιόδου έχουμε καταφέρει να αφήσουμε πίσω μας, τις χρονιές όπου έως και το 2019, το αποτέλεσμα του Πρώτου Εξαμήνου της AEGEAN ήταν ζημιογόνο.
Ενεργώντας πάντα με σύνεση και σχέδιο, έχουμε ήδη δρομολογήσει στρατηγικές αποφάσεις που καλύπτουν όλο το εύρος του οικοσυστήματος της AEGEAN από τα 4 νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών, για εξυπηρέτηση αγορών εκτός Ε.Ε., την ανάπτυξη του Κέντρου Συντήρησης Αεροσκαφών και του Κέντρου Εκπαίδευσης Πληρωμάτων αλλά και την πιο πρόσφατη στρατηγική επένδυση συμμετοχής και συνεργασίας με την VOLOTEA, ενέργειες που εδραιώνουν και ισχυροποιούν την ΑΕGEAN στην αεροπορική αγορά της Ευρώπης.
Τα βήματα συνεχίζονται και είναι λελογισμένα, προσεκτικά, πάντα όμως αρκετά για να δίνουμε μία δυναμική η οποία στηρίζει την ανάπτυξη της Εταιρείας, των ανθρώπων μας και πιστεύουμε και της χώρας».
Η διοίκηση της AEGEAN θα διενεργήσει τηλεδιάσκεψη (conference call) με θέμα συζήτησης «Αποτελέσματα Πρώτου Εξαμήνου 2024», την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024 στις 15:00 ώρα Ελλάδος.
Λεπτομέρειες έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Εταιρείας:
https://el.about.aegeanair.com/ependytes/anakoinoseis/announcements/
Αποτελέσματα Ομίλου Δευτέρου Τριμήνου και Πρώτου Εξαμήνου 2024
(σε € εκατ.) | Δεύτερο
Τρίμηνο 2023 |
Δεύτερο Τρίμηνο 2024 | % μτβ | Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
% μτβ |
Έσοδα | 449,1 | 480,3 | 7% | 678,1 | 749,1 | 10% |
EBITDA1 | 120,2 | 114,4 | -5% | 139,5 | 147,6 | 6% |
Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων και τόκων | 82,3 | 70,6 | -14% | 67,6 | 63,4 | -6% |
Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων | 67,3 | 57,9 | -14% | 48,7 | 31,6 | -35% |
Κέρδη/(Ζημίες) μετά από φόρους | 51,5 | 43,9 | -15% | 37,1 | 22,9 | -38% |
Σημείωση:
1 Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.
Δεύτερο
Τρίμηνο 2023 |
Δεύτερο Τρίμηνο 2024 | % μτβ | Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
% μτβ | |
Σύνολο Επιβατών (‘000)1 | 4.067 | 4.400 | 8% | 6.642 | 7.255 | 9% |
Χιλιομετρικοί επιβάτες
(RPKs σε εκατ.) 1 |
4.343 | 4.688 | 8% | 7.047 | 7.741 | 10% |
Χιλιομετρικές Θέσεις
(ASKs σε εκατ.) 1 |
5.279 | 5.782 | 10% | 8.601 | 9.527 | 11% |
Συντελεστής Πληρότητας – Τακτικές πτήσεις (RPK/ASK) 1 | 82,6% | 81,2% | -1,5pp | 82,2% | 81,4% | -0,8pp |
Σημείωση:
1 Για λόγους συγκρισιμότητας στα επιχειρησιακά μεγέθη των περιόδων του 2023 και του 2024 δεν περιλαμβάνονται τα μεγέθη της Animawings λόγω αποεπένδυσης.
Παρουσίαση των βασικών οικονομικών και οργανικών αποτελεσμάτων ως ποσοστό των αντίστοιχων αποτελεσμάτων της περιόδου του 2019.
Πρώτο
Εξάμηνο 2019 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
|
Χιλιομετρικές Θέσεις (ASK) | 100% | 106% | 117% |
Έσοδα | 100% | 131% | 144% |
EBITDA | 100% | 222% | 235% |
Ανάλυση Καθαρού Δανεισμού
(σε € εκατ.) | 31.12.2023 | 30.06.2024 |
Σύνολο ταμειακών διαθεσίμων, ισοδύναμων και λοιπών χρηματοοικονομικών επενδύσεων | 706,32 | 814,4 |
Δανειακές υποχρεώσεις | 220,3 | 220,1 |
Υποχρεώσεις από μισθώσεις | 901,2 | 1.077,2 |
Καθαρός Δανεισμός | 415,3 | 482,9 |
Καθαρός Δανεισμός/ (Καθαρά Ταμειακά Διαθέσιμα) εξαιρουμένων των μισθώσεων | (485,9) | (594,3) |
EBITDA1 – 12μηνο trailing | 400,4 | 408,5 |
Δείκτης Καθαρού Δανεισμού / ΕBITDA | 1,0x | 1,2x |
Σημειώσεις:
1 Κέρδη / (Ζημίες) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, των 12 προηγούμενων μηνών (Ιαν.-Δεκ. 2023 και Ιουλ. 2023 – Ιουν. 2024 αντίστοιχα).
2 Για λόγους ορθότερης παρουσίασης αναταξινομήθηκε από το κονδύλι Χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία στις 31.12.2023 ποσό €3,06 εκατ. στις Λοιπές μακροπρόθεσμες απαιτήσεις του Ομίλου.
Η AEGEAN με μία ματιά
(σε € εκατ.) | Δεύτερο
Τρίμηνο 2023 |
Δεύτερο Τρίμηνο 2024 | % μτβ | Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
% μτβ |
Έσοδα | 449,1 | 480,3 | 7% | 678,1 | 749,1 | 10% |
EBITDA1 | 120,2 | 114,4 | -5% | 139,5 | 147,6 | 6% |
Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων και τόκων | 82,3 | 70,6 | -14% | 67,6 | 63,4 | -6% |
Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων | 67,3 | 57,9 | -14% | 48,7 | 31,6 | -35% |
Κέρδη/(Ζημίες) μετά από φόρους | 51,5 | 43,9 | -15% | 37,1 | 22,9 | -38% |
Συνολικοί επιβάτες (σε χιλ.)5 | 4.067 | 4.400 | 8% | 6.642 | 7.255 | 9% |
Χιλιομετρικές Θέσεις
(ASKs σε εκατ.) 5 |
5.279 | 5.782 | 10% | 8.601 | 9.527 | 11% |
Μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση5 | 130 | 126 | -3% | 128 | 126 | -2% |
Συντελεστής Πληρότητας – Τακτικές πτήσεις (RPK/ASK) 5 | 82,6% | 81,2% | -1,5pp | 82,2% | 81,4% | -0,8pp |
Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές Πτήσεις (Επιβάτες/Διαθέσιμες Θέσεις) 5 | 82,7% | 81,8% | -0,9pp | 81,6% | 81,3% | -0,3pp |
Μέση απόσταση πτήσεων (χλμ.) 5 | 923 | 931 | 1% | 909 | 926 | 2% |
RASK (σε € λεπτά)2 | 8,37 | 8,31 | -1% | 7,79 | 7,86 | 1% |
Yield (σε € λεπτά)3 | 10,18 | 10,24 | 1% | 9,52 | 9,67 | 2% |
CASK (EBT level, σε € λεπτά)4 | 7,24 | 7,43 | 3% | 7,40 | 7,67 | 4% |
CASK (EBT level, σε € λεπτά)4
– εκτός κόστους καυσίμων |
5,54 | 5,65 | 2% | 5,63 | 5,91 | 5% |
Σημειώσεις:
1 Κέρδη / (Ζημίες) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.
2 Μέσο έσοδο ανά χιλιομετρική θέση, δε λαμβάνονται υπόψιν τα Λοιπά Έσοδα, περιλαμβάνεται η Animawings.
3 Μέσο έσοδο ανά χιλιομετρικό επιβάτη, δε λαμβάνονται υπόψιν τα Λοιπά Έσοδα, περιλαμβάνεται η Animawings.
4 Μέσο κόστος ανά χιλιομετρική θέση, περιλαμβάνεται η Animawings.
5 Για λόγους συγκρισιμότητας στα επιχειρησιακά μεγέθη των περιόδων του 2023 και του 2024 δεν περιλαμβάνονται τα μεγέθη της Animawings λόγω αποεπένδυσης.
Ενοποιημένη Κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων Δευτέρου Τριμήνου και Πρώτου Εξαμήνου 2024
(σε € εκατ.) | Δεύτερο
Τρίμηνο 2023 |
Δεύτερο Τρίμηνο 2024 | % μτβ | Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
% μτβ |
Έσοδα από τακτικές πτήσεις | 381,8 | 419,6 | 10% | 581,7 | 655,9 | 13% |
Έσοδα από ναυλωμένες πτήσεις | 26,9 | 16,1 | -40% | 29,4 | 19,8 | -33% |
Άλλα έσοδα εκμετάλλευσης που σχετίζονται με τις πτήσεις | 40,4 | 44,6 | 10% | 67,0 | 73,5 | 10% |
Έσοδα από συμβάσεις με πελάτες | 449,1 | 480,3 | 7% | 678,1 | 749,1 | 10% |
Λοιπά έσοδα | 6,6 | 7,3 | 10% | 14,5 | 13,9 | -4% |
Παροχές σε εργαζόμενους | (44,6) | (48,7) | 9% | (75,1) | (86,7) | 15% |
Καύσιμα Αεροσκαφών | (91,2) | (103,1) | 13% | (154,0) | (168,3) | 9% |
Συντήρηση αεροσκαφών | (51,1) | (55,7) | 9% | (74,4) | (89,1) | 20% |
Τέλη υπέρπτησης | (20,2) | (24,2) | 20% | (32,8) | (39,6) | 21% |
Έξοδα επίγειας εξυπηρέτησης | (23,0) | (27,3) | 19% | (38,9) | (45,4) | 17% |
Χρεώσεις αεροδρομίων | (22,3) | (23,7) | 6% | (38,4) | (41,1) | 7% |
Έξοδα catering | (11,1) | (14,2) | 28% | (19,4) | (23,0) | 18% |
Έξοδα διανομής | (26,0) | (29,4) | 13% | (39,8) | (48,3) | 21% |
Έξοδα προβολής και διαφήμισης | (8,0) | (7,1) | -12% | (13,1) | (11,3) | -14% |
Διάφορα έξοδα | (35,1) | (30,0) | -15% | (62,2) | (50,8) | -18% |
Μισθώσεις | (2,9) | (9,8) | 238% | (5,0) | (11,8) | 135% |
Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων αποσβέσεων και απομειώσεων (EBITDA) | 120,2 | 114,4 | -5% | 139,5 | 147,6 | 6% |
Περιθώριο ΚΠΤΦΑ (EBITDA Margin) | 26,8% | 23,8% | 20,6% | 19,7% | ||
Αποσβέσεις | (37,9) | (43,8) | 16% | (72,0) | (84,2) | 17% |
Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης προ φόρων και τόκων (ΚΠΤΦ) | 82,3 | 70,6 | -14% | 67,6 | 63,4 | -6% |
Περιθώριο ΚΠΤΦ (ΕΒΙΤ Μargin) | 18,3% | 14,7% | 10,0% | 8,5% | ||
Πιστωτικοί τόκοι | 3,2 | 6,6 | 109% | 5,6 | 10,8 | 92% |
Τόκοι υποχρεώσεων και μισθώσεων | (18,4) | (19,8) | 8% | (32,7) | (38,0) | 16% |
Συναλλαγματικές διαφορές και λοιπά | 0,2 | 0,7 | 186% | 8,2 | (4,2) | – |
Κέρδη/(Zημίες) από συμμετοχές | 0,0 | (0,1) | – | 0,0 | (0,5) | – |
Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης προ φόρων (ΚΠΦ) | 67,3 | 57,9 | -14% | 48,7 | 31,6 | -35% |
Περιθώριο ΚΠΦ (EBT Margin) | 15,0% | 12,1% | 7,2% | 4,2% | ||
Φόρος εισοδήματος | (15,8) | (14,1) | -11% | (11,6) | (8,8) | -24% |
Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης μετά από φόρους | 51,5 | 43,9 | -15% | 37,1 | 22,9 | -38% |
Συνοπτική Ενοποιημένη Κατάσταση Οικονομικής Θέσης
(σε € εκατ.) | 31.12.2023 | 30.06.2024 |
Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 1.477,63 | 1.664,6 |
Ταμειακά Διαθέσιμα1,3 | 576,2 | 542,0 |
Xρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία2 | 130,03 | 272,3 |
Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 228,8 | 315,6 |
Σύνολο Περιουσιακών Στοιχείων | 2.412,7 | 2.794,5 |
Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων | 418,84 | 384,6 |
Υποχρεώσεις από μισθώσεις | 901,2 | 1.077,2 |
Δανειακές υποχρεώσεις | 220,3 | 220,1 |
Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 119,6 | 150,3 |
Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 752,7 | 962,4 |
Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων και Υποχρεώσεων | 2.412,7 | 2.794,5 |
Σημειώσεις:
1 Περιλαμβάνει δεσμευμένες καταθέσεις ποσού €0,5 εκατ. στις 31/12/2023 και €0,5 εκατ. στις 30/06/2024.
2 Περιλαμβάνει ενεχυριασμένα Ομόλογα €10,6 εκατ. στις 31/12/2023 και €28,3 εκατ. στις 30/06/2024.
3 Για λόγους ορθότερης παρουσίασης αναταξινομήθηκε από το κονδύλι Χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία στις 31.12.2023 ποσό €3,06 εκατ. στις Λοιπές μακροπρόθεσμες απαιτήσεις του Ομίλου.
4 Δεδομένου ότι η απόφαση για άσκηση του δικαιώματος προαίρεσης απόκτησης των τίτλων έλαβε χώρα πριν την 31.12.2023, το συνολικό ποσό της αγοραίας αξίας των τίτλων επηρέασε τα Ίδια Κεφάλαια του 2023 μειώνοντας το Αποθεματικό δικαιωμάτων κτήσης τίτλων μετοχών με ισόποση αύξηση των Λοιπών βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων. Η ταμειακή εκροή πραγματοποιήθηκε στη χρήση του 2024 και συνεπώς δεν επηρεάστηκαν τα ταμειακά διαθέσιμα του 2023.
Συνοπτική Ενοποιημένη Κατάσταση Ταμειακών Ροών
(σε € εκατ.) | 30.06.2023 | 30.06.2024 |
Καθαρές ταμειακές εισροές/ (εκροές) από λειτουργικές δραστηριότητες | 356,2 | 357,2 |
Καθαρές ταμειακές εισροές / (εκροές) από επενδυτικές δραστηριότητες | (92,4) | (65,3) |
Καθαρές ταμειακές εισροές/ (εκροές) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες | (61,3) | (192,5) |
Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα | 202,5 | 99,3 |
Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στην αρχή της χρήσης1 | 527,9 | 706,3 |
Επίδραση συναλλαγματικών διαφορών στα ταμειακά διαθέσιμα & ισοδύναμα | (4,2) | 8,8 |
Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος της χρήσης1 | 726,3 | 814,4 |
Σημείωση:
1 Περιλαμβάνει δεσμευμένες καταθέσεις και χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία.
Επιχειρησιακά μεγέθη Ομίλου1
Δεύτερο
Τρίμηνο 2023 |
Δεύτερο Τρίμηνο 2024 | % μτβ | Πρώτο
Εξάμηνο 2023 |
Πρώτο
Εξάμηνο 2024 |
% μτβ | |
Χωρητικότητα | ||||||
Χιλιομετρικές Θέσεις (σε εκατ.) | 5.279 | 5.782 | 10% | 8.601 | 9.527 | 11% |
Διαθέσιμες Θέσεις (‘000) | 4.945 | 5.394 | 9% | 8.173 | 8.941 | 9% |
Ώρες Πτήσεων (Block hours) | 53.178 | 59.497 | 12% | 86.803 | 97.750 | 13% |
Πτήσεις | 31.374 | 34.912 | 11% | 51.767 | 57.572 | 11% |
Μέσος αριθμός θέσεων ανά πτήση | 158 | 155 | -2% | 158 | 155 | -2% |
Μέση απόσταση πτήσεων (χλμ.) | 923 | 931 | 1% | 909 | 926 | 2% |
Επιβάτες (΄000) | ||||||
Ανά είδος πτήσεων: | ||||||
Επιβάτες Τακτικών πτήσεων | 3.921 | 4.305 | 10% | 6.486 | 7.137 | 10% |
Επιβάτες Ναυλωμένων πτήσεων | 146 | 95 | -35% | 156 | 118 | -25% |
Ανά δίκτυο: | ||||||
Δίκτυο Εσωτερικού | 1.687 | 1.814 | 8% | 2.715 | 2.956 | 9% |
Δίκτυο Εξωτερικού | 2.380 | 2.586 | 9% | 3.927 | 4.299 | 9% |
Σύνολο επιβατών | 4.067 | 4.400 | 8% | 6.642 | 7.255 | 9% |
Χιλιομετρικοί επιβάτες RPKs (σε εκατ.) | 4.343 | 4.688 | 8% | 7.047 | 7.741 | 10% |
Μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση | 130 | 126 | -3% | 128 | 126 | -2% |
Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές Πτήσεις
(Επιβάτες/Διαθέσιμες Θέσεις) |
82,7% | 81,8% | -0,9pp | 81,6% | 81,3% | -0,3pp |
Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές πτήσεις
(Χιλιομετρικοί επιβάτες RPK/ Χιλιομετρικές Θέσεις ASK) |
82,6% | 81,2% | -1,5pp | 82,2% | 81,4% | -0,8pp |
Σημείωση:
1 Για λόγους συγκρισιμότητας στα επιχειρησιακά μεγέθη των περιόδων του 2023 και του 2024 δεν περιλαμβάνονται τα μεγέθη της Animawings λόγω αποεπένδυσης.