Η Τράπεζα Κύπρου προχωρά δυναμικά σε ενέργειες που διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στις υπηρεσίες της, ανεξαρτήτως αναπηρίας.
Με στόχο μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, η Τράπεζα υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προσβασιμότητας, τόσο στα καταστήματά της όσο και στα ψηφιακά της κανάλια.
Ενέργειες στην ιστοσελίδα και τα ψηφιακά κανάλια
- Συνεχής αναβάθμιση της ιστοσελίδας της Τράπεζας έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της προσβασιμότητας, διασφαλίζοντας ότι όλα τα άτομα, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, μπορούν να πλοηγηθούν και να την χρησιμοποιήσουν εύκολα.
- Απλή και κατανοητή γλώσσα σε όλο το περιεχόμενο, για ευκολότερη κατανόηση.
- Ενίσχυση της λειτουργίας screen reader σε Mobile App και internet banking, με ειδικές βελτιώσεις στο login και στην πλοήγηση.
- Δυνατότητα αποστολής εγγράφων μέσω email, ώστε οι πελάτες με οπτικές αναπηρίες να μπορούν να τα διαβάσουν με δικά τους εργαλεία υποστηρικτικής τεχνολογίας πριν τα υπογράψουν.
- Δημιουργία ειδικής σελίδας προσβασιμότητας, με πληροφορίες για τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και τρόπους επικοινωνίας για αιτήματα ή σχόλια.
Ενέργειες στα καταστήματα
Σε διάφορα καταστήματα (δείτε εδώ):
- Πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια, αυτόματες πόρτες και προσβάσιμες τουαλέτες
- Πάγκοι εξυπηρέτησής με κατάλληλο ύψος για χρήση από άτομα με κινητικές δυσκολίες
- Δωμάτια συναντήσεων με ηχομόνωση, για άτομα με ακουστικές ή αισθητηριακές ευαισθησίες
- Προσβάσιμη στάθμευση.
Σε όλα τα καταστήματα:
Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Με αυτές τις ενέργειες, η Τράπεζα Κύπρου επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πελατών, χτίζοντας ένα τραπεζικό περιβάλλον που σέβεται και ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε ανθρώπου.