Ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, Δημιουργός και Ιδιοκτήτης της easy family of brands, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 1994, γιορτάζει τη συμπλήρωση 30 χρόνων, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα βίντεο 4 λεπτών, που αφηγείται την ιστορία της μεγάλης οικογένειας των easy brands και μπορείτε να παρακολουθήσετε στο www.easyHistory.info.
Το βίντεο μας μεταφέρει πίσω στο 1994, όταν ο Στέλιος Χατζηιωάννου, στην ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρείας Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες, με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, διαμένοντας μάλιστα για πρώτη φορά σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο. Αυτό το ταξίδι αποτέλεσε την αφορμή, ώστε να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας. Δηλαδή, το ίδιο σήμα, να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις δύο επιχειρήσεις: αεροπορική εταιρεία easyJet.com και αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com!
Λίγους μήνες αργότερα, ο Σερ Στέλιος επέλεξε το “easy” ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο θα αποτελούσε το σήμα κατατεθέν των εταιρειών του. Αξίζει να αναφερθεί, ότι μέχρι τότε η easyJet.com θα λεγόταν stelAir, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stel και της ναυτιλιακής του εταιρείας που λεγόταν stelMar.
Τριάντα χρόνια μετά, η easyJet.com παραμένει το πιο γνωστό brand, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς, αφού η εταιρεία, από την έναρξη της λειτουργίας της, έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες. Παράλληλα, η οικογένεια της easy περιλαμβάνει 100 και πλέον διαφορετικά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων που αφορούν κυρίως στους καταναλωτές, σε όλο σχεδόν τον κόσμο (βλ. www.easy.com). Μερικά από τα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο είναι: easyWoo.com, easyBoat.com, easyCinema.com.cy και easyFerry.com.
Το τετράλεπτο βίντεο παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, το κοινωφελές έργο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Stelios Foundation (https://steliosfoundation.com.cy/), το οποίο μέχρι σήμερα έχει λάβει δωρεές ύψους 84 εκατομμυρίων ευρώ από τον Σερ Στέλιο και την easyGroup. Αυτό καταδεικνύει ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της easyGroup, διατίθεται κάθε χρόνο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Ο Σερ Στέλιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό, γιατί έχω τη δυνατότητα, το σταθερό εισόδημα από την οικογένεια των easy brands, να μπορώ να το προσφέρω σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Δεσμεύομαι και ευελπιστώ σε ακόμα 30 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας της easy family, και ακόμα μεγαλύτερο κοινωφελές έργο, από το Stelios Foundation».