15.7 C
Nicosia
Δευτέρα 18 Νοέμβριος 2024 | 23:09

Συγκέντρωσε 4.000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου η καμπάνια της KEAN

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή του κοινού στη φετινή καμπάνια της ΚΕΑΝ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Σε διάστημα 30 ημερών, δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 2.000 selfies από τους χρήστες του Instagram με το hashtag #Day8LookAfterYourOranges, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 4.000 ευρώ που η ΚΕΑΝ δώρισε στη Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Με το μήνυμα «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges», η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της περσινής, αντίστοιχης δράσης της εταιρείας που αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού κι έφερε τον τίτλο «Look After Your Oranges». Φέτος, η KEAN αποφάσισε να εστιάσει σε μια εξίσου σημαντική πληροφορία: τη σωστή μέρα για αυτοεξέταση. Κι επειδή η μέρα αυτή είναι η 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας, κάλεσε το κοινό του Instagram να ανεβάσει τις δικές του selfies, στις οποίες έπρεπε να σχηματίσει τον αριθμό 8 με όποιον τρόπο επιθυμούσε, να χρησιμοποιήσει το hashtag #Day8LookAfterYourOranges και να ενθαρρύνει τους δικούς του ανθρώπους να κάνουν μηνιαία τους συνήθεια την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα του κύκλου. Για κάθε selfie που ανέβαινε, η KEAN θα έδινε 2 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου. Έτσι, με την ένθερμη ανταπόκριση του κόσμου συγκεντρώθηκε το ποσό των 4.000 ευρώ.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα και τη σημασία της για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Επιπλέον, η ΚΕΑΝ εξασφάλισε και μία συνέντευξη με τη Μαρία Πανασέτη, τη νεαρή Κύπρια που κέρδισε τη μάχη με τη νόσο και δίνει καθημερινά το δικό της μήνυμα θάρρους στον κόσμο μέσω του προφίλ της στο Instagram. Μέσα από ένα video διάρκειας 8 λεπτών, η Μαρία άνοιξε την καρδιά της και μοιράστηκε αυτά που κέρδισε, αυτά που έχασε, αλλά κι αυτά που έμαθε από αυτή την εμπειρία.

Έτσι, μέσω της καμπάνιας αυτής, η KEAN έκλεισε έναν κύκλο ενημέρωσης σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, στηρίζοντας για ακόμη μια φορά την Europa Donna Κύπρου και χρησιμοποιώντας τα social media για να βοηθήσει στο χτίσιμο μια πιο υγιούς κοινωνίας με βάση την πρόληψη και την ενημέρωση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Εντατικές έρευνες για το τροχαίο που έχασε τη ζωή της η 20χρονη από την Ελλάδα

Εντατικές είναι οι έρευνες της Τροχαίας Λευκωσίας σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο που σημειώθηκε στη Λευκωσία, τα ξημερώματα της Κυριακής (18/11), με θύμα την...

Επιδόσεις οικονομίας και υλοποίηση έργων με πόρους ΕΕ συζήτησαν Κεραυνός-Χριστοφόρου

Απόψεις για τις επιδόσεις και προοπτικές της κυπριακής οικονομίας, ειδικά σε σχέση με την πορεία υλοποίησης έργων χρηματοδοτούμενων από ευρωπαϊκούς πόρους, αντάλλαξε ο Υπουργός...

Στήριξη ΥΠΟΙΚ στο Συμβούλιο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας

Την αμέριστη και συνεχή στήριξη στο έργο του Συμβουλίου Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας εξέτασε ο Υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός. Όπως αναφέρει ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών, ο...

Μέχρι 14 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις για startups από το IDEA της Τράπεζας Κύπρου

Νέες αιτήσεις από άτομα με καινοτόμες ιδέες που έχουν προοπτική να μετατραπούν σε νεοφυείς επιχειρήσεις, γνωστές ως startups δέχεται μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου 2025...

Kαθοριστική η απόφαση ΗΠΑ για πυραύλους από Κίεβο, είπε ο Πολωνός Πρόεδρος

Ο Πολωνός Πρόεδρος Αντρέι Ντούντα δήλωσε σήμερα ότι η απόφαση του Αμερικανού Προέδρου να επιτρέψει στην Ουκρανία να χρησιμοποιήσει αμερικανικής κατασκευής πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς...

Η τυχόν ύπαρξη μονοπωλίων σε τράπεζες, τιμές καυσίμων και νοσοκομεία ενώπιον της Βουλής – Τι είπε η ΕΠΑ

Στο τραπεζικό σύστημα, στις τιμές των καυσίμων αλλά και της πώλησης ιδιωτικών νοσοκομείων σε συγκεκριμένο Fund, επικεντρώθηκε η συζήτηση στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!