19.8 C
Nicosia
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025 | 14:37

Οι τάσεις του CRM για το 2025

Σύμφωνα με την Statista, η παγκόσμια αγορά CRM αναμένεται να αυξηθεί κατά 57 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025. Ας δούμε πώς οι τάσεις του CRM για το 2025 θα αναμορφώσουν τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων και θα ενισχύσουν την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων.

Συγχρονισμός ΑΙ και αυτοματισμού

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, το CRM είναι ο οδηγός για τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας μια γέφυρα μεταξύ των οργανωτικών λύσεων και των απαιτήσεων των πελατών. Για να το θέσουμε απλά, το 2025, τα συστήματα CRM θα αναβαθμιστούν με τη βοήθεια του ΑΙ και της αυτοματοποίησης. Αυτό όχι μόνο θα εξασφαλίσει την αντιμετώπιση των απαιτήσεων των πελατών με πιο έξυπνο τρόπο, αλλά θα διασφαλίσει την εξατομίκευση παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες για τους πελάτες. Χάρη στα chatbots με βάση το ΑΙ, την προγνωστική ανάλυση και την έξυπνη επεξεργασία δεδομένων, τα CRM είναι πιο κοντά στο να γίνουν η ατμομηχανή των πληροφοριών για τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους παρέχοντας λύσεις ακριβείας.

Λύσεις cloud CRM

Με απεριόριστη ευελιξία και επεκτασιμότητα, οι λύσεις που βασίζονται στο cloud εξασφαλίζουν αβίαστη ενσωμάτωση με εργαλεία τρίτων, διατηρώντας την ασφάλεια άθικτη καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, καθώς αναβαθμίζονται αυτόματα. Επιπλέον, το αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό μιας λύσης cloud CRM όπως αυτή που προσφέρει η SOFTONE είναι η ικανότητά του να εξομαλύνει τις λειτουργίες πολλαπλών τμημάτων, όπως το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, βοηθώντας τα με μια ενιαία προβολή των πληροφοριών για τους πελάτες.

Πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDP)

Το CDP είναι ένα σύστημα που συγκεντρώνει, οργανώνει και διατηρεί δεδομένα πελατών από διαφορετικές πηγές, προκειμένου να δημιουργήσει ενοποιημένες και λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε πελάτη. Στη συνέχεια, ενσωματώνει δεδομένα από διαφορετικά σημεία επαφής, emails, live chat, websites, social media και υποστήριξη πελατών, και τα οργανώνει σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Με τέτοιες λεπτομερείς πληροφορίες, οι επιχειρήσεις αποκτούν ολιστική εικόνα των πελατών τους, καθώς τα δεδομένα βοηθούν τις επιχειρήσεις με το προφίλ 360 μοιρών κάθε πελάτη. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την τμηματοποίηση των πελατών, την αλληλεπίδραση και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.

Αναγνώριση φωνής και ομιλίας

Με την αναγνώριση φωνής και ομιλίας στα συστήματα CRM, οι ομάδες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους ενσωματώνοντας τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και μετατροπής ομιλίας σε κείμενο. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει να τεκμηριώνουν αυτόματα τις κλήσεις, τις συναντήσεις και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να κάνουν χειροκίνητες καταχωρήσεις, γεγονός που εξοικονομεί άφθονο χρόνο για τους αντιπροσώπους πωλήσεων και τους πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης, οι κρίσιμες πληροφορίες καταγράφονται αποτελεσματικά καθ’ όλη τη διάρκεια αποφεύγοντας τα λάθη.

Πληροφορίες με γνώμονα το IoT

Το IoT είναι μια αναδυόμενη τάση στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, καθώς βοηθά στην παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο μέσω διασυνδεδεμένων συσκευών. Οι πληροφορίες αυτές βοηθούν τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών. Καθιστά πολύ πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις να προβλέπουν τις απαιτήσεις των πελατών και να προσφέρουν εξατομικευμένες λύσεις. Το IoT εξελίσσεται συνεχώς και θα είναι πολύ αποτελεσματικό στην ενίσχυση των λύσεων CRM και τελικά στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!