19.9 C
Nicosia
Δευτέρα 18 Νοέμβριος 2024 | 16:23

Μεγάλα brands και παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις: Μια πετυχημένη σύμπραξη

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, που αυτή τη στιγμή καθηλώνουν εκατομμύρια θεατές σε ολόκληρο τον πλανήτη, αναδεικνύουν την απίστευτη δύναμη και επιρροή των παγκόσμιων αθλητικών διοργανώσεων. Για τα μεγάλα brands, οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν αποτελούν απλώς μια ευκαιρία να προβάλουν τo εμπορικό τους σήμα σε μια μεγάλης επιρροής πλατφόρμα, αλλά μια μοναδική ευκαιρία να συνταυτιστούν με τις αξίες της αριστείας, της επιμονής και της παγκόσμιας ενότητας. Η συσχέτιση των μεγάλων brands με διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις οδηγεί σε αμοιβαία οφέλη, από την ενίσχυση της εικόνας τους, μέχρι την προσέλκυση ενός ευρύτερου και νέου κοινού.

Ολυμπιακοί Αγώνες:  Ένα παγκόσμιο πεδίο δράσης για το branding

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν την κορωνίδα των παγκόσμιων αθλητικών διοργανώσεων, προσελκύοντας θεατές από διαφορετικές ηπείρους και πολιτισμούς. Σημαίνοντα brands όπως η Coca-Cola, η Visa και η Samsung έχουν από καιρό κατανοήσει την αξία αυτής της προβολής. Ως παγκόσμιοι χορηγοί, οι εταιρείες αυτές κερδίζουν κάτι περισσότερο από απλό διαφημιστικό χώρο- ενσωματώνοντας τα εμπορικά τους σήματα στον ίδιο τον ιστό των αγώνων, συνδέοντας τα με το πνεύμα της αθλητικής άμιλλας και της παγκόσμιας αλληλεγγύης.

Προς τιμήν της Γαλλικής πρωτεύουσας, η Air France ονόμασε αεροσκάφος της «Παρίσι», μια απόφαση που δείχνει την υπερηφάνεια της ως στρατηγικού εταίρου των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων. Παράλληλα, η Air France, κατά τη διάρκεια των αγώνων ψυχαγωγεί τους λάτρεις του αθλητισμού που ταξιδεύουν προς το Παρίσι με μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία στο Palais de Tokyo, έναν χώρο αφιερωμένο στη μοντέρνα και σύγχρονη τέχνη. Εκεί, η Air France έχει οργανώσει μια εξαιρετική περιπέτεια  για τους επισκέπτες του χώρου, «σαν να βρίσκονται πάνω σε αεροπλάνο», όπου μπορούν να απολαύσουν ένα γαστρονομικό ταξίδι που αντικατοπτρίζει τις εκλεπτυσμένες πινελιές της Business Class της Air France, με μενού που υπογράφει ο βραβευμένος με αστέρι Michelin σεφ Arnaud Lallement.

Η Toyota, έχει επίσης σημαντική παρουσία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού. Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας αξιοποιεί την ευκαιρία για να παρουσιάσει την τελευταία πράσινη τεχνολογία του, ιδίως τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Περισσότερα από 3.000 οχήματα υδρογόνου κυψελών καυσίμου Mirai και άλλα εμβληματικά μοντέλα της Toyota εκτίθενται σε σημεία του Παρισίου, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας σε βιώσιμες καινοτομικές λύσεις και εντυπωσιάζοντας τους θεατές.

Άλλοι κορυφαίοι χορηγοί των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων περιλαμβάνουν τις εταιρείες P&G, Salesforce, Alibaba και Intel, οι οποίες έχουν συμβάλει σημαντικά στην πραγματοποίηση της αθλητικής διοργάνωσης. Σύμφωνα με την Ampere Analysis, η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) πλησιάζει να αγγίξει τα 1,34 δισεκατομμύρια δολάρια σε χορηγίες φέτος, σημειώνοντας αύξηση 60% στα έσοδα από χορηγίες σε σύγκριση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Πέραν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες: Το ευρύ πεδίο των αθλητικών εκδηλώσεων

Ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες προσφέρουν ένα κεντρικό θέαμα ανά τέσσερα χρόνια, άλλες παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις προσφέρουν στα brands συνεχείς ευκαιρίες προβολής. Το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA, για παράδειγμα, ανταγωνίζεται τους Ολυμπιακούς Αγώνες όσον αφορά την παγκόσμια τηλεθέαση και τον αντίκτυπο. Γνωστά  brands όπως η Adidas και η Coca-Cola αξιοποιούν αυτό το γεγονός για να προσεγγίσουν τους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο, ενισχύοντας την παρουσία τους στην αγορά και την αφοσίωση των πελατών τους στο εμπορικό τους σήμα.

Αθλητικές εκδηλώσεις όπως το Wimbledon και το US Open προσελκύουν εκατομμύρια θεατές στο τένις. Η Rolex, μακροχρόνιος χορηγός αυτών των εκδηλώσεων, ταυτίζει το εμπορικό σήμα της με την ακρίβεια, την παράδοση και το κύρος, αντικατοπτρίζοντας τις αξίες που ενυπάρχουν στο άθλημα. Αυτή η στρατηγική συνεργασία ενισχύει την εικόνα του brand Rolex και εξασφαλίζει την προβολή του σε ένα απαιτητικό κοινό.

Το γκολφ, επίσης, προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για χορηγίες από brands. Τουρνουά όπως το Masters, το Open Championship και το Ryder Cup προσελκύουν ένα αφοσιωμένο και εύπορο κοινό. Εταιρείες όπως η Rolex, η Mercedes-Benz και η HSBC επενδύουν σημαντικά σε χορηγίες γκολφ, συνδέοντας τα brands τους με την κομψότητα, την ακρίβεια και τις αξίες υψηλής απόδοσης του αθλήματος.

Η ισχύς των ποδοσφαιρικών χορηγιών

Το ποδόσφαιρο από την άλλη, ως το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο, προσφέρει στα brands ίσως το πιο ποικιλόμορφο και αφοσιωμένο κοινό. Οι συμφωνίες χορηγίας με κορυφαίους ποδοσφαιρικούς συλλόγους εξασφαλίζουν ότι τα brands γίνονται γνωστά σε εκατομμύρια ανθρώπους εβδομαδιαίως. Το UEFA Champions League, η αγγλική Premier League και η La Liga παρέχουν παγκόσμιες πλατφόρμες για τις εταιρείες που θέλουν να αναδείξουν τη δέσμευσή τους στην αριστεία και την κοινωνική δέσμευση.

Libertex και FC Bayern Munich: Μια περίπτωση αποτελεσματικής χορηγίας

Η Libertex, ένα από τα κορυφαία ονόματα στον τομέα των συναλλαγών CFD, ξεκίνησε μια πολυετή συνεργασία με την FC Bayern Munich το 2022. Αυτή η συνεργασία αποτελεί παράδειγμα για το πώς ένα brand μπορεί να αξιοποιήσει την τεράστια δημοτικότητα και το ήθος ενός κορυφαίου ποδοσφαιρικού συλλόγου για να ενισχύσει την εικόνα και τη συνολική της απήχηση. Η FC Bayern Munich, γνωστή για το απαράμιλλο ομαδικό της πνεύμα και την αδιάκοπη επιδίωξη της αριστείας, μοιράζεται ιδιότητες που συντονίζονται με τις αξίες του εμπορικού σήματος της Libertex. Αυτή η συνεργασία αποτελεί σαφή ένδειξη της δέσμευσης της Libertex στην καινοτομία και την αριστεία.

Η συνταγή της επιτυχίας

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού αποτελούν μια επίκαιρη υπενθύμιση του βαθύτατου αντίκτυπου των παγκόσμιων αθλητικών γεγονότων στη στρατηγική των εμπορικών σημάτων. Για τα μεγάλα brands, η χορηγία αυτών των διοργανώσεων είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τακτική μάρκετινγκ- είναι μια στρατηγική συμμαχία που προσφέρει απαράμιλλα οφέλη. Τα πλεονεκτήματα είναι ξεκάθαρα, από την ενίσχυση της εικόνας και της αξιοπιστίας του brand μέχρι την προσέγγιση ενός παγκόσμιου κοινού και την προώθηση συναισθηματικών δεσμών.

Η συνεργασία μεταξύ της Libertex και της FC Bayern Munich αποτελεί παράδειγμα της επιτυχίας τέτοιων συνεργασιών.  Συμπορευόμενη με έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο που ενσαρκώνει την αριστεία και την καινοτομία, η Libertex ενισχύει τη δέσμευσή της σε αυτές τις αξίες.

Καθώς τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα συνεχίζουν να αιχμαλωτίζουν τις καρδιές και τα μυαλά των ανθρώπων παγκοσμίως, η συνέργεια μεταξύ μεγάλων εμπορικών σημάτων και αυτών των γεγονότων θα παραμείνει  κινητήρια δύναμη στον κόσμο του μάρκετινγκ και του branding. Οι εταιρείες αυτές έχουν καθιερωθεί όχι μόνο ως ηγέτες στον τομέα τους, αλλά και ως εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες, οι μετοχές των οποίων αποτελούν αντικείμενο ευρείας διαπραγμάτευσης σε όλο τον κόσμο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Πώς κρίνουν οι Έλληνες την εκλογή Τραμπ

Περίπου 10 ημέρες μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ, το ελληνικό κοινό εκφράζει –για δεύτερη μέσα στη χρονιά- τις προτιμήσεις του για τις πρόσφατες αμερικανικές εκλογές,...

Στην Ευρωβουλή με τηλεδιάσκεψη ο Ζελένσκι για τις 1.000 μέρες από Ρωσική εισβολή

Ομιλία μέσω τηλεδιάσκεψης θα απευθύνει σε έκτακτη σύνοδο της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την Τρίτη το πρωί ο Ουκρανός Πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, με αφορμή...

Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας κοιμήθηκε στη βουλή ενώ επανεκλεγόταν

Σε μία άβολη στιγμή πιάστηκε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Σιγκέρου Ισίμπα, όσο τον είχε πάρει ο ύπνος πάνω στα έδρανα της Βουλής, την ώρα που...

Εγκεφαλικό στα παιδιά: Τα συμπτώματα και μία σωτήρια επέμβαση

Μία επέμβαση που ονομάζεται θρομβεκτομή μπορεί να προσφέρει  στα παιδιά που παθαίνουν εγκεφαλικό -κάτι που είναι σπάνιο- σημαντικές πιθανότητες ανάρρωσης και βελτίωσης της ποιότητας...

Tik Tok και ΠΟΥ ενώνουν τις δυνάμεις τους για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης για θέματα υγείας στα social media

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok έχει μετατραπεί σε πολιτιστικό φαινόμενο, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά και το γούστο των χρηστών της σχεδόν σε κάθε τομέα της ζωής. Από...

Τα πιο σπάνια ελληνικά ονόματα

Έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, που τα νεότερα ζευγάρια επιλέγουν ονόματα που τους αρέσουν, αντί για το έθιμο με τα ονόματα των παππούδων και...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!