Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς να ενισχύει τη διαδικτυακή προβολή της Περιφέρειας, συνεργαζόμενη με διεθνούς φήμης influencers, με στόχο τη μεγιστοποίηση της παρουσίας της σε στοχευμένες αγορές.
Πρόσφατα, η διεθνούς αναγνώρισης influencer Sophia Hadjipanteli, η οποία διαθέτει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, φιλοξενήθηκε στη Λάρνακα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Ocean of Threads”. Η δράση αυτή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Μιχάλη Παντελίδη, το Τμήμα Αλιείας και Θαλασσίων Ερευνών, και την ΕΤΑΠ Λάρνακας, είχε ως στόχο την προβολή του θαλάσσιου και υποβρύχιου πλούτου της περιοχής, καθώς και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την προστασία των θαλασσών. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, τοποθετήθηκε επίσης υποβρύχια έκθεση έργων τέχνης στο ναυάγιο LEF1 στη Θαλάσσια Προστατευόμενη Περιοχή Λάρνακας, την οποία οι δύτες θα μπορούν να επισκεφθούν μέχρι το τέλος του έτους.
Η Sophia Hadjipanteli μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο από την εμπειρία της στον προορισμό μας, όπου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήταν μεγάλη τιμή να κάνω γυρίσματα στη Λάρνακα, ένα μέρος στην Κύπρο που θα αποκαλούσα δεύτερο σπίτι μου από την παιδική μου ηλικία. Η πολυμορφία και η αυθεντικότητα της Λάρνακας την καθιστούν το αγαπημένο μου μέρος για χαλάρωση και εξερεύνηση. Από τους πανέμορφους υφάλους και τα ναυάγια μέχρι τη μοναδική θαλάσσια ζωή, η Λάρνακα πάντα μου προσέφερε έμπνευση… H βιωσιμότητα είναι κάτι για το οποίο η Λάρνακα είναι υπερήφανη, εξασφαλίζοντας ότι οι παραλίες και οι θάλασσές της παραμένουν καθαρές και προστατευμένες».
Τον επόμενο μήνα, στις 7 Νοεμβρίου, θα φιλοξενηθεί η διάσημη σεφ και τηλεοπτική προσωπικότητα Tonia Buxton, στο πλαίσιο του 2ου CY Food B2B Forum, που διοργανώνεται από το ΕΒΕΛ και την ΕΤΑΠ Λάρνακας. Στόχος της δράσης είναι να προβληθεί σε ένα πιο διευρυμένο κοινό στο εξωτερικό η προβολή της τοπικής γαστρονομίας και των μοναδικών γεύσεων της περιοχής.
Επιπλέον, η πρόσφατη διαδικτυακή καμπάνια της ΕΤΑΠ Λάρνακας που διήρκεσε έξι εβδομάδες σε στοχευμένες αγορές αποκλειστικά του εξωτερικού, απέφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα, με περισσότερες από 7 εκατομμύρια εμφανίσεις και κοινωνική απήχηση σε πέραν των 2,5 εκατομμυρίων προφίλ. Η καμπάνια ανέδειξε τη νέα τουριστική ταυτότητα της Λάρνακας και τα σημεία αναφοράς της περιοχής και στηρίχθηκε από το Υφυπουργείο Τουρισμού στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της ΕΤΑΠ Λάρνακας.
Η διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας θα συνεχιστεί εντατικά και κατά την επόμενη σεζόν, καθώς το διαδίκτυο αποτελεί το κύριο μέσο κρατήσεων για τους επισκέπτες της περιοχής, αποκτώντας διαρκώς αυξανόμενη δυναμική.