Ζημία εμφάνισε η Wizz Air το τελευταίο τρίμηνο του έτους, γεγονός που είναι ενδεικτικό του αποτυπώματος της παραλλαγής Όμικρον του κορωνοϊού στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Ο αερομεταφορέας είχε λειτουργική ζημία 213,6 εκατ. ευρώ το τρίμηνο, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω Όμικρον περιόρισαν τη ζήτηση, ανέφερε η εταιρεία την Τετάρτη.
Η αβεβαιότητα σχετικά με τα ταξίδια είναι πιθανό να επηρεάζει τις κρατήσεις μέχρι τον Μάρτιο, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σε υψηλότερες απώλειες το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η εταιρείας είχε προηγουμένως προβλέψει ζημιά 200 εκατ. ευρώ για το τρίτο τρίμηνο που θα μπορούσε να «μεταδοθεί» και στους πρώτους μήνες του 2022.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιόζεφ Βάραντι δήλωσε ότι είναι προσεκτικά αισιόδοξος ότι η ζήτηση θα ανακάμψει μέχρι την άνοιξη, επιτρέποντας την σχεδόν πλήρη χρήση του στόλου της Wizz από το καλοκαίρι και μετά. Το Ηνωμένο Βασίλειο αυτή την εβδομάδα δήλωσε ότι θα καταργήσει τις απαιτήσεις τεστ Covid-19 για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες και η ΕΕ έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
Η Wizz πραγματοποιεί μια επιθετική επέκταση καθώς επιδιώκει να μειώσει το χάσμα από την ηγέτη του κλάδου των αερομεταφορών χαμηλού κόστους, Ryanair. Ενώ η εταιρεία με έδρα τη Βουδαπέστη έγινε ο πρώτος μεγάλος ευρωπαϊκός αερομεταφορέας που επέστρεψε στην προ-Covid δυναμικότητα τον Αύγουστο, καθώς η ζήτηση αυξήθηκε, είχε προειδοποιήσει ότι οι χειμερινοί μήνες θα απαιτούσαν περικοπές τιμών για να τονώσουν τις πωλήσεις.
Ο Βάραντι έχει επίσης προχωρήσει σε μια μεγάλη παραγγελία αεροπλάνων και αγόρασε θέσεις στο αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου για να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη. Επίσης η Wizz ήταν ο άγνωστος πλειοδότης που έκανε προσφορά εξαγοράς για τη βρετανική ανταγωνιστική EasyJet, την οποία η δεύτερη απέρριψε.
naftemporiki.gr