Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών για περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”, ξενοδόχοι της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ, η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα αρχίζουν από σήμερα μέχρι και τον Δεκέμβριο 2024 σε 3 φάσεις, στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €210.000.
Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.
Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες του H.B, Γερμανία-Αυστρία, Πολωνία, Γαλλία κ.α ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάσσονται και φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube και το Facebook, πλατφόρμα Channel factory.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι αναμένουν και φέτος η εκστρατεία να επιτύχει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.