Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

22.8 C
Nicosia
Σάββατο 10 Μαΐου 2025 | 10:20

Άρχισε η καινοτόμος ψηφιακή εκστρατεία προώθησης του προορισμού “Πάφος” σε πέραν των 10 χωρών

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών  για περαιτέρω ανάπτυξη  της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”,  ξενοδόχοι  της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ,  η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα αρχίζουν από σήμερα μέχρι και τον Δεκέμβριο 2024 σε 3 φάσεις, στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική  εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €210.000.
Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση  ποιοτικότερων επισκεπτών  καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή  ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.
Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες του H.B, Γερμανία-Αυστρία, Πολωνία, Γαλλία κ.α  ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα  προκαθορισμένο φάσμα  δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι  παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάσσονται και  φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube και το Facebook,  πλατφόρμα  Channel factory.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι  αναμένουν και φέτος η εκστρατεία να επιτύχει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!