Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

18.6 C
Nicosia
Σάββατο 17 Μαΐου 2025 | 4:36

Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear

Στη νέα εκδοχή της καμπάνιας “Ντύσε Τη Ζωή Σου Με Πολύτιμες Στιγμές” για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2025,  η Answear τολμά να συνδυάσει premium brands με φαινομενικά αντιφατικά στυλ. Η καμπάνια αναδεικνύει τη μαγεία που γεννιέται μέσα από τις αντιθέσεις, αποδεικνύοντας ότι οι πιο αναπάντεχοι συνδυασμοί είναι και οι πιο συναρπαστικοί.  Τo ίδιο συμβαίνει και με τις ανθρώπινες σχέσεις καθώς πολλές φορές οι αγαπημένοι μας μπορούν να επηρεάσουν τις στιλιστικές μας επιλογές και μας εμπνέουν να υιοθετήσουμε τολμηρούς συνδυασμούς πέρα από τα συνηθισμένα.

PREMIUM BRANDS ΜΕ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ

Στην καρδιά της νέας καμπάνιας βρίσκονται επιλεγμένα premium brands, όπως adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe και Pinko. Η Answear αξιοποιεί αυτές τις δημοφιλείς μάρκες δημιουργώντας ανατρεπτικούς συνδυασμούς και αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι φαινομενικά αντιφατικοί συνδυασμοί μπορούν να δημιουργήσουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι εικόνες της καμπάνιας αναδεικνύουν αυτήν ακριβώς την ιδέα, παρουσιάζοντας, για παράδειγμα, το σπορ ύφος της adidas να συνδυάζεται με την κομψότητα της Patrizia Pepe ή το ροκ χαρακτήρα της AllSaints να συναντά τη φινέτσα της Pinko.

“Οι σχέσεις που χτίζουμε με τους συντρόφους, τους φίλους και τους συνεργάτες μας, μάς εμπνέουν να πειραματιζόμαστε με το στυλ μας. Στη νέα μας καμπάνια, θέλουμε να ενθαρρύνουμε το κοινό μας να τολμήσει στοιχεία διαφορετικής αισθητικής καθώς επίσης και μοναδικούς συνδυασμούς που αντανακλούν την προσωπικότητά τους”, δηλώνει η Marta Sawicka, Marketing Director της Answear. “Το portfolio των premium brands της Answear απεικονίζει τέλεια αυτήν τη διαφορετικότητα των στυλ αποδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά.”

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

Τα γυρίσματα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν στην πανέμορφη πόλη του Κέιπ Τάουν στη Νότια Αφρική που αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για ιστορίες που περιστρέφονται γύρω από τις ανθρώπινες σχέσεις και την τόλμη στο στυλ.

Η νέα εκδοχή της καμπάνιας ” Ντύσε Τη Ζωή Σου Με Πολύτιμες Στιγμές ” μας καλεί να γιορτάσουμε τις μοναδικές στιγμές και τις σχέσεις μας μέσα από τη μόδα, θέτοντας ερωτήματα όπως: “Μπορούν adidas και Patrizia Pepe να ερωτευτούν;”, “Μπορούν Pinko και AllSaints να γίνουν φίλες;”, “Μπορούν BOSS και Birkenstock να συμφιλιωθούν;”. Η Answear αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως δεν αποτελεί μόνο μια πλατφόρμα online shopping αλλά και πηγή έμπνευσης.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ

Τα spots της καμπάνιας σκηνοθετήθηκαν από τον καταξιωμένο Βρετανό σκηνοθέτη Danny Sangra, γνωστό για τις συνεργασίες του με κορυφαία brands όπως Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga και Ermenegildo Zegna. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από τον Αμερικανό Sean Conaty, ενώ η παραγωγή υλοποιήθηκε από την Warsaw Production.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΌταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της...