Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], άνοιξε την αυλαία της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου, με ένα show αφιερωμένο στην “A New York Moment”. Με φόντο το Oyster Bar του Grand Central Terminal, το brand ανέδειξε τα σύμβολα του Classic American Cool και επιβεβαίωσε τη δέσμευση να συνεργάζεται με τα πιο εμβληματικά ταλέντα της ποπ κουλτούρας από όλο τον κόσμο, φέρνοντας στην πρώτη σειρά τους εκλεκτούς πρεσβευτές της Tommy Family.
Η νέα ambassador της TOMMY HILFIGER Womenswear, Sofia Richie Grainge, συνοδευόμενη από το μουσικό παραγωγό και σύζυγό της Elliot Grainge, αποτύπωσε με το δικό της μοναδικό στυλ το Classic American Cool. Ο Damson Idris, ηθοποιός του Hollywood και πρωταγωνιστής της πολυαναμενόμενης ταινίας APXGP που είναι αφιερωμένη στην Formula One™️, απόλαυσε το show παρέα με την Ινδή ηθοποιό Sonam Kapoor, το ταλέντο της ΚΡΟΡ, Junho Lee, και την Nicole Warne, σταρ της αυστραλιανής μόδας. Το κίνημα T-Wave εκπροσώπησαν στην πρώτη σειρά οι Pond Naravit, Phuwin, και Win Metawin.
Η Paloma Elsesser, πρωταγωνίστρια της καμπάνιας της TOMMY HILFIGER για το Φθινόπωρο ’23, περπάτησε στην πασαρέλα, ενώ ο αδελφός της, Sage Elsesser, βρισκόταν στην πρώτη σειρά μαζί με τους GloRilla, Central Cee, και Nayeon – προσωπικότητες της ποπ κουλτούρας που έχουν επίσης συμμετάσχει σε πρόσφατες καμπάνιες για το brand.
Στους VIP καλεσμένους του show ξεχώρισαν με την εμφάνισή τους οι Kelly Rutherford, Edison Chen, Mia Regan, Xenia Adonts, Jacob Rott, Adele Exarchopoulos και Ryan Prevedel, ενώ οι νέοι πρεσβευτές της Tommy Family, απέδωσαν με το δικό τους στυλ την Americana αισθητική του brand. Ανάμεσά τους οι Noah Beck, Sabrina Quesada, Jasmine Tookes, Lyndsey Vrckovnik, Sophia Hublitz, Mason Gooding, Justine Skye, Elle Smith, Orion Carloto, και Grier Henchy.
Η Tommy Family, οι εκλεκτοί VIP καλεσμένοι της πρώτης σειράς του show, επαναπροσδιόρισαν την έννοια του “See Now, Buy Now”, φορώντας χαρακτηριστικά σύνολα της τρέχουσας συλλογής για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024, τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση.
Οι φίλοι του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το #TommyHilfiger, #NYFW και @TommyHilfiger