34.8 C
Nicosia
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025 | 12:22

Δάνεια, IBAN, λογαριασμοί: Ελληνική και Eurobank απαντούν στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών τους

Δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από τους πελάτες της, ενημερώνει σχετικά η Ελληνική Τράπεζα, αναφορικά με την συγχώνευση με την Eurobank Κύπρου.

Η Ελληνική Τράπεζα ενημερώνει μέσω ερωταπαντήσεων για τους πελάτες της Ελληνικής ότι προς το παρόν δεν θα υπάρξουν οποιεσδήποτε αλλαγές σε τρόπο και ωράριο εξυπηρέτησής τους στα καταστήματα, και πως το δίκτυο των καταστημάτων της τράπεζας θα συνεχίσει να τους εξυπηρετεί κανονικά. Ο Λειτουργός Εξυπηρέτησης των πελατών της Ελληνικής παραμένει ο ίδιος, ενώ διευκρινίζει παράλληλα ότι, η λειτουργία της τραπεζικής τους θυρίδας δεν επηρεάζεται, ενώ παραμένουν σε ισχύ οι σχετικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης αυτής.

Μπορείτε να ενημερωθείτε πλήρως και να δείτε αναλυτικά τις ερωταπαντήσεις ΕΔΩ.

Όπως καταγράφει η Ελληνική, μέσα από αυτή τη συγχώνευση φιλοδοξεί να ενισχύσει την αξία που προσφέρει, «δημιουργώντας έναν από τους κορυφαίους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στην Κύπρο. Συνδυάζοντας την τοπική εμπειρία με τη διεθνή τεχνογνωσία θα είμαστε δίπλα σας παρέχοντας αναβαθμισμένη τραπεζική εμπειρία», τονίζει. Σημειώνει ότι, τα συμπληρωματικά επιχειρηματικά μοντέλα και το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων, θα επιτρέψουν στην τράπεζα να προσφέρει ευρύτερη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, αναβαθμισμένη εμπειρία για τους πελάτες, καινοτόμες λύσεις και αυξημένη λειτουργική αποδοτικότητα. Από τα επίσημα χείλη της Ελληνικής υποδεικνύεται ότι, η Νομική Ενοποίηση (Legal Merger) αναμένεται να γίνει περί την 01/07/2025, αφού ληφθούν οι απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις, ενώ η επωνυμία της νέας Τράπεζας θα είναι Eurobank Limited, αφού ληφθούν όλες οι απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις.

Οι πιο συχνές ερωτήσεις

Ίδιοι λογαριασμοί και IBAN

Αναφορικά με το αν θα διατηρήσουν οι πελάτες τους ίδιους αριθμούς λογαριασμών και IBAN, οι ιθύνοντες απαντούν πως οι αριθμοί λογαριασμών παραμένουν οι ίδιοι, ενώ για οποιαδήποτε αλλαγή σε μεταγενέστερο χρόνο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση. Εξηγείται στο σάιτ της Ελληνικής με τις ερωταπαντήσεις πως δεν θα επηρεαστούν οι πάγιες εντολές και οι αυτόματες πληρωμές, ενώ και το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών των πελατών θα παραμείνει σε ισχύ. Σχετικά με το αν θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταφερθούν οι λογαριασμοί πελατών σε κατάστημα της δικής τους επιλογής, η τράπεζα απαντά πως, «ναι, η μεταφορά των λογαριασμών σας σε κατάστημα της επιλογής σας είναι εφικτή. Επικοινωνήστε με τον Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αίτημά σας». Παρακάτω, σε σχετική ερώτηση με χρεώσεις απαντά η τράπεζα ότι όλες οι χρεώσεις παραμένουν ως έχουν, τα επιτόκια υφιστάμενων καταθέσεων παραμένουν ως έχουν, τα όρια στους λογαριασμούς θα παραμείνουν ως έχουν, ενώ ο τρόπος που θα ενημερώνονται οι πελάτες για τις καταστάσεις των λογαριασμών τους θα παραμείνει ως έχει.

Εμβάσματα

Σε ερώτηση σχετική με τα εμβάσματα από το εξωτερικό, η τράπεζα απαντά πως, αν ο πελάτης παραλαμβάνει εμβάσματα από το εξωτερικό δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή για την οποία πρέπει να ενημερωθεί στο παρόν στάδιο, αλλά αν υπάρξει αλλαγή θα ενημερωθεί εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου. Τα εμβάσματα μεταξύ Ελληνικής Τράπεζας και Eurobank Κύπρου θα πραγματοποιούνται πλέον χωρίς χρέωση, καθώς αποτελούν πλέον έναν ενιαίο οργανισμό. Για τα υπόλοιπα εμβάσματα εντός Κύπρου, η τράπεζα εξηγεί πως δεν επέρχεται καμία αλλαγή και συνεχίζουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι όροι.

Κάρτες 

Στο τμήμα ερωτήσεων αναφορικά με τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες η τράπεζα διευκρινίζει ότι, στο παρόν στάδιο δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στις κάρτες και ότι η λειτουργία τους συνεχίζεται κανονικά, τα προγράμματα επιβράβευσης καρτών συνεχίζονται κανονικά, δεν θα αλλάξουν τα PIN και ότι οι ειδοποιήσεις όσον αφορά κάρτες και λογαριασμούς του κάθε πελάτη θα συνεχιστούν κανονικά. Η λειτουργία των digital wallets συνεχίζεται επίσης κανονικά, τα όρια στις κάρτες θα παραμείνουν, καθώς επίσης το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής της πιστωτικής κάρτας του κάθε πελάτη θα παραμείνουν ως έχουν.

Δάνεια

Η τράπεζα σημειώνει στα FAQ που ετοίμασε ότι δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τις πρόνοιες των υφιστάμενων συμβάσεων ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης, καθώς τα επιτόκια, η βάση και το περιθώριο επιτοκίου, ορίζονται και διέπονται από τις συμβάσεις που είναι ήδη υπογραμμένες μεταξύ της τράπεζας και του κάθε πελάτη για κάθε πιστωτική διευκόλυνση. Σύμφωνα με την τράπεζα, δεν θα συμβεί οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τα δάνεια και τις συμβάσεις που είναι ήδη υπογεγραμμένες, ενώ οι υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις θα παραμείνουν ίδιοι. Παράλληλα, δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με εγκρίσεις, που έχουν ληφθεί πριν από την ημερομηνία της νομικής ενοποίησης, για τις οποίες έχουν ήδη υπογραφεί τα σχετικά έγγραφα δανειοδότησης /εξασφαλίσεων, έχουν ικανοποιηθεί όλοι οι σχετικοί όροι έγκρισης και εκκρεμεί η υλοποίηση /έκδοση των δανείων. Τέλος, επί των δανείων, η διαδικασία αίτησης δανείων /πιστωτικών διευκολύνσεων δεν διαφοροποιείται.

Online Banking

Το Online Banking (Personal & Business) παραμένει κανονικά σε λειτουργία σύμφωνα με την τράπεζα, προσφέροντας τις ψηφιακές επιλογές που υπάρχουν και σήμερα, με τους κωδικούς σύνδεσης στο Online Banking και στο Hellenic Bank Mobile App να παραμένουν οι ίδιοι.

Σχετικά με την υπηρεσία του Wealth Management, η τράπεζα απαντά πως, η σχέση με τον προσωπικό Advisor του κάθε πελάτη παραμένει αμετάβλητη. Επίσης υποδεικνύει ότι, αρχικά δεν θα γίνει αλλαγή στον αριθμό του χαρτοφυλακίου του πελάτη. Σε επόμενο στάδιο, που θα πραγματοποιηθεί η μεταφορά των χαρτοφυλακίων στην πλατφόρμα Wealth της Eurobank Cy, θα υπάρξει αλλαγή του αριθμού του χαρτοφυλακίου, αλλά θα ενημερωθεί ο κάθε πελάτης αναλυτικά και έγκαιρα για τις σχετικές λεπτομέρειες και ενέργειες που μπορεί να απαιτούνται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΔάνεια, IBAN, λογαριασμοί: Ελληνική και Eurobank απαντούν στις πιο συχνές ερωτήσεις των...