Η ψηφιοποίηση δεν αποτελεί πλέον επιλογή αλλά επιτακτική ανάγκη για τον τραπεζικό τομέα. Με την πελατοκεντρική της φιλοσοφία να πρωταγωνιστεί σε όλη τη στρατηγική της, η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει λύσεις και προϊόντα για να καλύψει σφαιρικά τις ανάγκες των πελατών της. Επενδύοντας συνειδητά στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, έχει κάνει άλματα προόδου όσον αφορά την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, δημιουργώντας την απαραίτητη υποδομή για να καλύψει νέες απαιτήσεις που μπορεί να προκύψουν.
Με τις ανέπαφες συναλλαγές να γίνονται απαραίτητες, η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει απλές και πιο οικονομικές επιλογές με στόχο πάντα την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Σε αυτό το πλαίσιο, έγινε η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν διαδικτυακά στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα, αλλά και να εκδώσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Ως αποτέλεσμα, περισσότερο από το 85% όλων των τραπεζικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών της Τράπεζας αντί στα υποκαταστήματα.
Contact Pay
Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στη διάθεση των πελατών είναι το Contact Pay στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile App, το οποίο κάνει τις καθημερινές συναλλαγές με το κινητό τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Πλέον, ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμού της Ελληνικής Τράπεζας. Με νέο φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά το νέο Μobile App της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει μια πραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία. Σε λίγα δευτερόλεπτα ο χρήστης έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, ενώ με απλά βήματα μπορεί να μεταφέρει χρήματα, να πραγματοποιήσει τις πληρωμές που επιθυμεί και να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Η απήχηση της εφαρμογής άλλαξε ριζικά τον τρόπο που συναλλάσσονται οι πελάτες της Τράπεζας. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 120.000 πελάτες κατέβασαν την εφαρμογή, ενώ τους τελευταίους τρεις μήνες η χρήση της αυξήθηκε κατά 69%. Επιπλέον, η χρήση του Contact Pay επίσης αυξήθηκε κατά 40,4% καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν τις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές ακόμα πιο εύκολες.
Όλα online
Όλες οι υπηρεσίες του Mobile App είναι διαθέσιμες και μέσω του Hellenic Bank Web Banking, το οποίο επιπρόσθετα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να μεταφέρουν δωρεάν μέχρι €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN του ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δάνειων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.ά.
Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard της Ελληνικής Τράπεζας, μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές τοποθετώντας το κινητό τους πάνω από ένα τερματικό, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε επαφή με μετρητά, μέσω της εφαρμογής Apple Pay (για iPhone) και Hellenic Bank Wallet (για Android).
Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων που διαθέτει η Τράπεζα. Εργαλεία, όπως η ψηφιακή υπογραφή μας, βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε όλο και περισσότερες υπηρεσίες από τα εναλλακτικά μας κανάλια. Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει στον πελάτη να υπογράφει ηλεκτρονικά τα προσωπικά του έγγραφα, τις συμβάσεις, τις συμφωνίες, τις παραγγελίες και τα έντυπά του, αντικαθιστώντας τη χειρόγραφη υπογραφή του.
Οι πελάτες μας παράλληλα μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία «Book a meeting» και να ορίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και γρηγορότερα.
24/7 ATM και εξοικείωση με τα εναλλακτικά κανάλια
Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 83% των χρηματικών συναλλαγών (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, πληρωμές), παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. Επιπλέον, το 94% των αναλήψεων και το 52% των καταθέσεων γίνονται μέσω ΑΤΜ. Οι επιχειρηματικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα κατάθεσης πολλαπλών επιταγών μέσω των ΑΤΜ ή δωρεάν υπηρεσία συλλογής επιταγών (courier) από τα γραφεία τους (περισσότερες από 10 επιταγές). Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα κατάθεσης μεγάλων ποσών στις «in lobby ATM» στον εσωτερικό χώρο καταστημάτων και 11 μηχανές Cash 360 coin σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Κύπρο.
Τέλος, με στόχο την αποσυμφόρηση των ταμείων και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών, γίνονται εντατικές προσπάθειες για την εξοικείωση των πελατών με τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης. Στα Connect Corners εντός των καταστημάτων οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα.