Η γερμανική Lufthansa, σε μία προσπάθει μείωσης του κόστους καθώς παλεύει να αντιμετωπίσει τον αντίκτυπο της πανδημίας, δήλωσε την Τρίτη ότι θα σταματήσει να προσφέρει δωρεάν σνακ στους επιβάτες οικονομικής θέσης από την επόμενη άνοιξη.
Η αεροπορική εταιρεία και οι θυγατρικές της, Eurowings, Swiss, Austrian και Brussels Airlines, μειώνουν τα δρομολόγια, τον στόλο και το προσωπικό τους, καθώς τα αεροπορικά ταξίδια που δεν αναμένεται να ανακάμψουν στα προ πανδημίας επίπεδα πριν από το 2025.
«Η τρέχουσα προσφορά σνακ στην οικονομική θέση δεν ανταποκρίνεται πάντα στις προσδοκίες των επισκεπτών μας», δήλωσε η Κριστίνα Φέρστερ, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής.
Αντ’ αυτού, η Lufthansa και οι θυγατρικές της θα παρουσιάσουν μια νέα γκάμα τροφίμων και ποτών προς πώληση σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τις αυστριακές αεροπορικές εταιρείες να ξεκινούν τη νέα προσφορά, ακολουθούμενες από την Swiss και τη Lufthansa.
Η Lufthansa και η Swiss θα δώσουν επίσης στους επιβάτες ένα συμπληρωματικό μπουκάλι νερό.
Οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους όπως της Ryanair και της Lufthansa’s Eurowings, εδώ και καιρό πρέπει να πληρώσουν για τα δικά τους σνακ και ποτά.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr, Reuters.