Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Κυριακή 22 Ιουνίου 2025 | 0:45

Γενικές Ασφάλειες Κυπρου: Σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Η ανταπόκριση μιας ασφαλιστικής εταιρείας στις ζωτικές ανθρώπινες ανάγκες εργαζομένων, πελατών και συνεργατών είναι ισχυρό σημάδι αξιοπιστίας. Στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου καθ’ όλο το διάστημα του περιορισμού, θέσαμε τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας των ανθρώπων μας. Λάβαμε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφαρμόσαμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής στους εργασιακούς μας χώρους. Λήφθηκαν υπόψη πρόνοιες για οικογένειες με παιδιά ή ευάλωτα άτομα, έγιναν χωροταξικές αλλαγές, καθιερώθηκε η εξ αποστάσεως εργασία και η τηλεργασία, αντικαταστάθηκαν όλες οι συναντήσεις με τηλεδιασκέψεις και βιντεοδιασκέψεις, και πολλά άλλα.

Η υιοθέτηση και σταδιακή εισαγωγή καινοτόμων εργαλείων και συστημάτων επεκτείνεται και στην εμπειρία του πελάτη. Στις Γενικές στοχεύουμε όχι μόνο στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας που θα καλύπτει το σύνολο της σχέσης του πελάτη με την Εταιρεία (από τη λήψη προσφοράς μέχρι την πληρωμή μιας απαίτησης ή την τροποποίηση μιας κάλυψης). Η στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού των Γενικών έχει χτιστεί πάνω στο τρίπτυχο self-sufficiency, transparency, και personalization. Ενδεικτικά, μέσα από web tools και mobile apps, ο πελάτης θα μπορεί εύκολα, γρήγορα και με φιλικό τρόπο, να «χτίζει» προσωποποιημένες ασφαλιστικές λύσεις βάσει των επιλογών του, να επικοινωνεί και να ενημερώνεται, να αιτείται αλλαγές και να υποβάλλει αιτήματα, να εκτελεί τροποποιήσεις και πληρωμές, να βρίσκει πληροφορίες και στοιχεία που τον αφορούν, να υποβάλλει απαιτήσεις και να παρακολουθεί δυναμικά την εξέλιξη τους.

Η σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, αποτελεί το πολυτιμότερο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Με αυτοπεποίθηση δίνουμε έμφαση στις διαδικασίες που μας κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικούς στην κυπριακή αγορά. Απλοποιήσαμε το λειτουργικό μας μοντέλο και επενδύσαμε περαιτέρω στην ψηφιοποίηση των κύριων διαδικασιών μας. Ο πελάτης απέκτησε περισσότερη αμεσότητα και πολλαπλές επιλογές στην εξυπηρέτηση των αναγκών του. Εντείναμε τις διαδικασίες κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς η σχέση εμπιστοσύνης μας με τους πελάτες μας αποτελεί το πολυτιμότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, μέσα στο πλαίσιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζουν το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας στην Κύπρο «Οδηγώ με ασφάλεια», σε συνεργασία με το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας και το MKO Reaction. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους συμπολίτες μας και ιδιαίτερα τους νέους να δώσουν προσοχή στην υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση, μέσα από ολοκληρωμένη εκπαίδευση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣΓενικές Ασφάλειες Κυπρου: Σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες