Η Coca-Cola HBC Κύπρου, ανακοίνωσε το καινούργιο και καινοτόμο εργαλείο της, για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, το Customers Portal για οnline παραγγελίες με ασφάλεια.
Η πανδημία επιτάχυνε μια σειρά από αλλαγές, με κυριότερες τις αλλαγές που έρχονται χάρη στην τεχνολογία. H Εταιρεία αφουγκραζόμενη τις τάσεις αυτές, αλλά, και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, καινοτομεί, ψηφιοποιώντας τις βασικές λειτουργίες της, όπως την παραγγελιοληψία.
Το Customers Portal, είναι ένα εύχρηστο εργαλείο, διαθέσιμο 24/7 για όλους τους πελάτες της Coca-Cola HBC Κύπρου που θέλουν να κάνουν παραγγελίες συχνά και εν κινήσει, με ταχύτητα και ασφάλεια.
Μέσα από αυτό το πρωτοποριακό και εύχρηστο εργαλείο που παρέχει η Εταιρεία, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας, να αναζητούν τα παραστατικά τους και να τα λαμβάνουν σε ψηφιακή μορφή, να ενημερώνονται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και για πληροφορίες νέων προϊόντων και να δημιουργήσουν πρότυπες παραγγελίες.